kuna w domu ?

1. Data: 2002-12-11 10:56:08

Temat: kuna w domu ?
Od: "Dariusz Gracz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem chyba z kuną, dokładnie nie wiadomo co grasuje pod moją podłogą
na użytkowym strychu. Problem polega na tym że na razie tylko strasznie
hałasuje ale nie wiem czego mogę sie spodziewać po kilku latach pod podłogą
choć niewątpliwym plusem małej mieszkanki jest pozbycie sie mysz. Macie
jakieś propozycje ?

1. Data: 2002-12-11 11:32:31

Temat: Re: kuna w domu ?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Gracz" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> hałasuje ale nie wiem czego mogę sie spodziewać po kilku latach pod
podłogą
> choć niewątpliwym plusem małej mieszkanki jest pozbycie sie mysz. Macie
> jakieś propozycje ?

Kuna to nie gryzoń, więc raczej nie zeżre ci mebli czy ubrań, ale hałasuje
strasznie, pozatym ma śmierdzące odchody, po pewnym czasie strych będzie
przesiąknięty ich zapachem.
Pozbyć się można na wiele sprawdzonych ludowych sposobów, ale kuna jest tak
ślicznym stworzenienm, że az nie mam sumienia ich wymieniac tutaj. Może
jakoś by ją przepłoszyć? Kota sprowadzić na pomoc? Jakiś zapach wpsikany pod
podłogę?

J.

1. Data: 2002-12-11 11:48:15

Od: "Dariusz Gracz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> ślicznym stworzenienm, że az nie mam sumienia ich wymieniac tutaj. Może
> jakoś by ją przepłoszyć? Kota sprowadzić na pomoc? Jakiś zapach wpsikany

Kot odpada, piętro niżej mieszka wstrętny leniwy i wszystko żerny pies :(

1. Data: 2002-12-11 12:14:01

Od: Krzysztof Wroblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze to laska

1. Data: 2002-12-11 13:55:23

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kot odpada, piętro niżej mieszka wstrętny leniwy i wszystko żerny pies :(

A mozeby tego psa pare razy tam zamknac? Pies bedzie weszyl i jej szukal,
moze sie wystraszy...
Bo jak nie, to kupic jakiegos smroda odstraszajacego zwierzeta i wpsikac
cale opakowanie pod podloge w roznych miejscach (pamietajac przy tym, ze
"dezodorant" w pozycji do gory nogami nie psika tym, czym powinien, trzeba
go trzymac w normalnej pozycji, wiec w przypadku wpsikiwania w podloge
trzeba sie ciut nagimnastykowac, dodatkowy wezyk zalozyc albo cos takiego)

J.

1. Data: 2002-12-12 21:54:55

Od: Magda <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
Jezeliniemozesz miec kota na stale pozycz od znajomych niech pomieszka u
ciebie z tydz.Sam zapach odstraszy kune i myszy.
Pozdrowionaka
Magda

Dariusz Gracz napisał(a):

> [...]
> choć niewątpliwym plusem małej mieszkanki jest pozbycie sie mysz. Macie

Zabezpieczanie sprzętu
regulacja kaloryfera
dulux once - jak pozbyc sie zapaszku?
Kupie udział w TBS-ie