kupie piekarnik i plyte

1. Data: 2002-11-13 22:09:27

Temat: kupie piekarnik i plyte
Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
jak w temacie kupie piekarnik i plyte ceramiczna elektryczna/lub gazowa(na
plycie ceramicznej) najlepiej nowe lub prawie nowe..dobrej firmy i zeby mial
jakies funkcje ..piekarnik (programator elektroniczny,termoobieg itd)
Pozdrawiam
rafal
p.s. no i wazne cena ofc:) promocyjna
b...@c...com.pl

1. Data: 2002-11-13 22:11:57

Temat: Re: kupie piekarnik i plyte
Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze wiecie ale zeby nie bylo nie porozumien to chodzi oczywiscie sprzet
do zabudowy
Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2002-11-14 16:35:55

Od: "Lukas" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, a w jakiej kwocie chcesz sie zmiescic i jaki kolor bo tez zalezy od
niego cena ? Krakow

1. Data: 2002-11-14 23:17:02

Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukas <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ar0l4o$7pa$...@n...tpi.pl...
> Witam, a w jakiej kwocie chcesz sie zmiescic i jaki kolor bo tez zalezy od
> niego cena ? Krakow

Czesc
Kolor no to inox a najlepiej cos na czym zabardzo palcow nie
widac:)))aluminium czy cos.takiego..
a cena no coz ..wole jak najmniejsza kaske wydac im mniej to
lepiej:))))ale....wszystko zalezy od tego co masz? jakies konkretne modele
firmy?
bo jezeli cos mi sie spodoba to moge i wieksza wygospodarowac pod warunkiem
ze cena bedzie naprawde promocyjna do tej normalnej w sklepie
Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2002-11-19 12:22:12

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mial
> jakies funkcje ..piekarnik (programator elektroniczny,termoobieg itd)

Nie kupuj Amiki
Piotrek

1. Data: 2002-11-19 12:44:59

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Nov 2002 13:22:12 +0100, "Piotrek"

>mial

>Nie kupuj Amiki
>Piotrek

Moze bys napisal cos wiecej? Sam przymierzam sie do Amiki wlasnie.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-11-21 09:39:49

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlugi <w...@p...onet.pl> wystukal(a) :

> On Tue, 19 Nov 2002 13:22:12 +0100, "Piotrek"

> Moze bys napisal cos wiecej? Sam przymierzam sie do Amiki wlasnie.

Ja tez uzywam Amiki i moim zdanie jest ok, poza jednym felerem.
Szklo w drzwiach piekarnika dosc mocno sie nagrzewa, wiec
dobrym rozwiazaniem jest umieszczenie piekarnika wysoko.

--
Pete
misiek at bigfoot dot com

1. Data: 2002-11-21 11:55:36

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dlugi" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> On Tue, 19 Nov 2002 13:22:12 +0100, "Piotrek"

> Moze bys napisal cos wiecej? Sam przymierzam sie do Amiki wlasnie.
>

> Pozdrawiam

Sorry, ale mialem malo czasu.
Mam plyte gazowa i niestety nie moge sie doczekac kiedy wszystkie palniki
uda mi sie zapalic naraz (a czasem trzeba). Non - stop sa problemy z
zapalaniem lub jak jak sie uda to którys iny palnik zgasnie. Na pewno nie
jest to problem gazu, bo wszystkie inne urzadzenia gazowe dzialaja Ok.
Podobno jakies termopary czy inne elementy sa do D...
Piotrek

1. Data: 2002-11-22 10:19:36

Od: "Venna" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam plyte gazowa i niestety nie moge sie doczekac kiedy wszystkie palniki
> uda mi sie zapalic naraz (a czasem trzeba). Non - stop sa problemy z
> zapalaniem lub jak jak sie uda to którys iny palnik zgasnie.

ja tysz mam AMIKE i nic takiego sie nie dzieje...
4 palniki moga byc uzywane na raz....
i nie ma takiego zjawiska o ktorym piszesz...
I jestem z AMIKi bardzo zadowolona ..
mam tez pralke tej firmy i dziala bez zarzutu...
znajomi tez sobie chwala te produkty..
pozdrawiam
Venna

wiertła do metalu
Re: Odkurzacz piorący
Jakie meble do kuchni? Zabudowa pomieszczenia kuchni - prosze o opinie i namiary w Warszawie - PRZEPRASZAM ZA POPRZEDNI POST
Araukaria!!!
Odkurzacz piorący