kupie uzywane monitory oddechu dla niemowlat 3 szt.

1. Data: 2003-11-02 22:07:58

Temat: kupie uzywane monitory oddechu dla niemowlat 3 szt.
Od: "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Wlasnie spodziewam sie trojaczkow :-) i w zwiazku z tym chcialbym sie
zaopatrzyc w monitory oddechu. Nowe sa dosc drogie - ok. 500 zl za sztuke a
wypozyczenie ich tez sie nie kalkuluje zbytnio.
Moze ktos ma uzywany taki monitor a jego pociecha juz wyrosla ?
Prosze o kontakt takowe osoby - z gory dzieki

pa
Krzysiek

2. Data: 2003-11-03 13:46:50

Od: " minkapinka" <kasia.goldian@wp_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:bo3v93$2jf$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> Moze ktos ma uzywany taki monitor a jego pociecha juz wyrosla ?
> Prosze o kontakt takowe osoby - z gory dzieki

Moja córka urodziła się jako wcześniak w 25 tyg.ciąży, była niewydolna
oddechowo przez długi czas. Przed wypisem ze szpitala mieliśmy wiele obaw i
zastanawialiśmy się nad zakupem/wypożyczeniem monitora oddechu. Lekarze w
IMiDZ odradzali nam korzystanie z tego urządzenia twierdząc, że nienajlepiej
wpływa ono na atmosferę w domu i nie należy z tego korzystać bez wyraźnych
wskazań lekarskich.
W klinice, w której leżała nasza córka takie urządzenia były testowane,
alarmy włączały się bardzo często, bo pielęgniarki wyjmując dziecko
zapominały urządzenie wyłączyć...

Radzę Wam wstrzymanie się z zakupem monitorów oddechu, zwłaszcza, że jest to
drogi zakup, a mam nadzieję, że nie będzie Wam potrzebny.
Życzę porodu w terminie i zdrowej, ślicznej TRÓJECZKI.

Kasia

3. Data: 2003-11-03 21:00:42

Od: "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest to drogi zakup, a mam nadzieję, że nie będzie Wam potrzebny.
> Życzę porodu w terminie i zdrowej, ślicznej TRÓJECZKI.

Dzieki Kasiu za zyczenia i cenne rady :-)

...ale jak zmniejszyc ryzyko SIDS u noworodków ????? :-(

pozdr.
Krzysiek

4. Data: 2003-11-03 21:05:37

Od: "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

..... aha chce jeszcze dodac ze moje male bable urodza sie w 34 tygodniu
(chyba ze beda chcialy wczesniej :-) ) tj. za 3 tygodnie i poki co wszystko
jest ok. - a kopia mame jak diabli :-D

pozdr.
Krzysiek

5. Data: 2003-11-04 08:36:42

Od: " minkapinka" <kasia.goldian@wp_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...ale jak zmniejszyc ryzyko SIDS u noworodków ????? :-(

podrzucam kilka linków:
http://sids_bezdech.webpark.pl/sids4.html

http://www.potomek.pl/prasa_sids.html

Kasia6

6. Data: 2003-11-04 08:45:58

Od: " minkapinka" <kasia.goldian@wp_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:bo6g08$hjp$1@korweta.task.gda.pl...
> ..... aha chce jeszcze dodac ze moje male bable urodza sie w 34 tygodniu
> (chyba ze beda chcialy wczesniej :-) ) tj. za 3 tygodnie i poki co
wszystko
> jest ok. - a kopia mame jak diabli :-D

Dla mnie dzieciątka z 34 tyg. to wielkoludy :-)) Jesli dotrwają w brzuchu
mamy do 34 tyg., to wszystko powinno być dobrze.
Osobiście znam rodziców czworaczków z 30 tyg., dzieci mają w tej chwili pól
roku i są zdrowiutkie. A pracy przy nich podobno baaaaardzo dużo: mama+ dwie
babcie + opiekunka na stałe walczą z nimi bez przerwy :-))
W ktorym szpitalu będziecie rodzić?

Pozdrawiam
Kasia

7. Data: 2003-11-05 09:20:28

Od: "KRzysiek" <atarist-no spammerom-@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ktorym szpitalu będziecie rodzić?

W Krakowie na Kopernika.

Tez sie ciesze, ze to juz zaczal sie 32 tydzien i poki co odpukac w
niemalowane bez zadnych komplikacji-zwazajac na to ze rok temu zona
poronila, bez jakichs wyraznych powodow.

pozdr.
Krzysiek

kamienica nerkowa
neurolog gdzie najlepiej w krakowie
Oznaczenia chorób
Atrederm a plamy po łupieżu pstrym
Co jesli ciaza w I mies. brania pigulek?