kupie zbiornik na wode do inst. miedz.

1. Data: 2001-09-05 12:34:31

Temat: kupie zbiornik na wode do inst. miedz.
Od: "lk" <l...@z...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupie zbiornik nadajacy sie do wlaczenia do instalacji grzewczej miedzianej
czyli najlepiej zbiornik miedziany- poj. od 40 do 70l wytrzymujacy cisnienie
sieci miejskiej ( ok 5 at )
leszek

1. Data: 2001-09-06 08:09:44

Temat: Re: kupie zbiornik na wode do inst. miedz.
Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9n5634$5bj$1@news.tpi.pl> lk napisal(a):

> kupie zbiornik nadajacy sie do wlaczenia do instalacji grzewczej miedzianej
> czyli najlepiej zbiornik miedziany- poj. od 40 do 70l wytrzymujacy cisnienie
> sieci miejskiej ( ok 5 at )

Dwie rzeczy.
1.masz za dużo "kasy"
2.życie ci niemiłe.

Zbiornik ze stali nierdzewnej.Takiego szukaj.
Albo 'rdzewnej" ale z antykorozyjną elektroda (cyrkonową?)

A co on ma zapewniać?
--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

1. Data: 2001-09-06 12:00:02

Od: "lk" <l...@z...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zbiornik ze stali nierdzewnej.Takiego szukaj.
Rozumiem, ze nie wchodzi w reakcje z miedzia ? O to by chodzilo.
>Albo 'rdzewnej" ale z antykorozyjną elektroda (cyrkonową?)
W te nie bardzo wierze jako, ze znam sporo przypadkow gdy w rok , dwa po
uplywie 5-cioletniej gwarancji taki zbiornik jest "do gazu "
>A co on ma zapewniać?

Problem nastepujacy:
zalozylem ( sam) instalacje grzewcza w miedzi sugerujac sie opiniami o
wspanialosci obiegu z mala iloscia wody (grzejniki po 0.5 - 0.8l poj.)
Efektem tego uklad ma bardzo mala bezwladnosc cieplna powodujac czeste
odpalanie i wygaszanie pieca gazowego ( zwracal mi na to rowniez uwage
serwisant ale oczywiscie bylo juz "po ptokach") co powoduje wieksze straty a
tez pewnie szybsze zuzycie komory spalania jak rowniez koniecznosc
uzyskiwania wyzszych temperatur wody. Moim celem jest zatem wstawienie w
obieg, szeregowo dodatkowego zbiornika powiekszajac tym samym bezwladnosc
cieplna.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz i pomysl Leszek Kowalczuk

1. Data: 2001-09-06 23:06:21

Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9n7mgc$p6r$1@news.tpi.pl> lk napisal(a):

> Rozumiem, ze nie wchodzi w reakcje z miedzia ? O to by chodzilo.

No, jakże?
Reaguje, a i owszem! jak najbardziej! Zawsze!
Ino że efekty rekcji są niezauważalne! :-))

> [...]
> obieg, szeregowo dodatkowego zbiornika powiekszajac tym samym bezwladnosc

Nie znam typu twego pieca.
mozliwości sa jeszcze takie:
1.płynna regulacja mocy pieca.
Nowoczesne kotły gazowe maja ta funkcje jako normę.
2.zainstalowac normalny zbiornik akumulacyjny. Firmowy.Ale to droższa rzecz...

--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

1. Data: 2001-09-07 08:27:04

Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9n8vhc$sor$1@sunsite.icm.edu.pl> Zbig.Drwiega napisal(a):

> 2.zainstalowac normalny zbiornik akumulacyjny.

Pardoon!
To nie ta bajka... :-))
--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

ile tego kupic?
malowanie tapety???
lakier do parkiety
panele Classen z emarketu
Iniekcja krystaliczna - pilne (pomorskie)