kupiłam!!! :)))

1. Data: 2003-10-22 12:12:18

Temat: kupiłam!!! :)))
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny udało mi sie kupić ten błyszczyk H.RUBINSTEIN STELLARS Gloss
nr 12 za którym niedawno wylam przed monitorem:)) Dostałam na allegro
za UWAGA UWAGA!!! ......... 60zł!!! hip hip hurra:))))
teraz czekam az dotrze do mnie:)))

tak od razu pochwale szampon Petrole, ktory wczoraj podebrałam babci
mojego faceta;P włoski mam jak po odzywce:) wyobrazam sobie jakie by
były jeszcze po ich odzywce:) chyba zaczne tego szukac po Krakowie:)
--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica

1. Data: 2003-10-22 13:26:00

Temat: Re: kupiłam!!! :)))
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
> dziewczyny udało mi sie kupić ten błyszczyk H.RUBINSTEIN STELLARS Gloss
> nr 12 za którym niedawno wylam przed monitorem:)) Dostałam na allegro
> za UWAGA UWAGA!!! ......... 60zł!!! hip hip hurra:))))

Gratulacje! Kto szuka, ten znajdzie :))

> teraz czekam az dotrze do mnie:)))

i jak Ci idzie? :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-22 14:03:18

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje! Kto szuka, ten znajdzie :))
eeee..poprosilam tylko o cynk sprzedawce "~gregwu~~" jakby był i cynk
dostałam:)

> i jak Ci idzie? :)
powoli....:) ale ma byc jutro:)
no i zostaly jeszcze 3 kolory !!!!

--
---

1. Data: 2003-10-22 16:57:48

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p napisał/a w news:bn5rvk$l1p$1@opal.futuro.pl:

> teraz czekam az dotrze do mnie:)))

Dotrze do Ciebie świadomość, że kupiłaś, czy dotrze kosmetyk?:)

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

1. Data: 2003-10-22 17:40:54

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości >
Dotrze do Ciebie świadomość, że kupiłaś, czy dotrze kosmetyk?:)

Dotrze świadomość, ze te 6 dych trzeba zapłacic:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-10-22 20:40:06

Od: ISIA <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I wtedy (03-10-22 19:40) wzburzony Cherokee gd powiedział Marii Cristinie:
> Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości >
> Dotrze do Ciebie świadomość, że kupiłaś, czy dotrze kosmetyk?:)
>
> Dotrze świadomość, ze te 6 dych trzeba zapłacic:)

ROTFL

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-23 10:09:55

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dotrze świadomość, ze te 6 dych trzeba zapłacic:)
czekam az dotzre kosmetyk:))))))))))) zaplacone juz dawno:D

--
---

mieciutkie wlosy?
pigulki antykoncepcyjne