kupilam i nie polecam

1. Data: 2003-12-23 15:23:22

Temat: kupilam i nie polecam
Od: "taka jedna" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pewnie podpadne niektorym czlonkiniom tej grupy ale pragne wyrazic swoje
niezadowolenia z dokonanego zakupu. Otoz po dlugim zastanawianiu sie jaki
tusz wybrac (czy Lash Architecta, czy Coup de Theatre czy moze Longitude),
po przeanalizowaniu wszytkich wypowiedzi na forum-zakupilam Coup de Theatre
Bourjois. I co??? Jeszcze w zyciu nie bylam tak rozczarowana. Efekt gorszy
od tuszu Palomy (kiedys kupilam wydluzajacy z jedwabnymi wloskami) i
kompletnie nie porownywalny (przynajmniej w poczatkowym etapie uzywania) do
Longitude Loreala. Architecta nie mialam wiec sie nie wypowiadam ale jestem
pewna iz bedzie to moj piewrszy zakup po Nowym Roku. Ale wracajac do
Bourjois. Efekt wydluzenia jest wedlug mnie niewielki, a rzesy wygladaja
jaki polamane. Nie sa podkrecone, tylko stercza bez ladu i skladu
szczegolnie by w celu uzyskania lepszego efektu naloze podwojna warstwe
bialego dziadostwa. Po longitude widzialam efekt juz po pierwszej warstwie.
Tutaj musze nalozyc przynajmniej dwie a i tak efekt sie nie umywa. Wedlug
mjnie to najwiekszy niewypal kosmetyczny, a do tego wcale zadna nowosc bo
jedwabnych wloskow uzywalam ponad 5 lat temu o czym juz wspomnialam. Cena
niemalze 10 razy nizsza a efekt z 5 razy lepszy. Wpisuje ten zakup do
najwiekszych porazek tego roku. Z Longitude pocieszylam sie chociaz pare
tygodni do momentu jak nie zasechl. Z Coup de Theatre nie pociesze sie nawet
jeden dzien bo po prostu oddam go pierwszej chetnej znajomej. I to
najchetniej takiej ktorej nie darze sympatia :) Jestem bardzo, ale to bardzo
zawiedziona... Pozdrawiam

1. Data: 2003-12-23 15:40:53

Temat: Re: kupilam i nie polecam
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taka jedna" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
[ciach]
> Jestem bardzo, ale to bardzo
> zawiedziona... Pozdrawiam

spokojnie nie podniecaj sie tak;) zycze Ci powodzenia w kupnie Architecta
hahahahahaha :D ale to juz Twoja decyzja;) a co do Coupe de Theatre no to hm
kazdy ma inna strukture rzes i kazdemu odpwoiada co innego, ja znam 8 osob,
ktore stale uzywaja Coupe odkad im go polecilam i sa zadowolone podobnie jak
ja - szkoda, ze na Twoje rzesy nie dziala.... a moze nie umiesz malowac? bo
mialam znajoma, ktora nie potrafila malowac sie tym tuszem, teraz gdy doszla
d o wprawy efekt jest swietny. W kazdym badz razie zycze szczesliwego nowego
roku Twoim rzesom z Architecem ]:>
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-23 16:32:34

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

-- W kazdym badz razie zycze szczesliwego nowego
> roku Twoim rzesom z Architecem ]:>

no aj musze przyznac ze Architect lezy u mnie i sie zsycha bo jest do
niczego, skleja rzesy, kruszy sie,. okropnosc. Co do Burzuja to musze
powiedziec ze testuje go czasami w drogerii i zawsze jestem zadowolona z
efektu, tylko brak mi kasy czasami kasy na niego, a pozatym zawsze mam o
jakies 3 tusze za durzo w domu :)
ale jak chcesz sie pozbyc to ja chetnie przyjme :))))))))

pozdr

1. Data: 2003-12-23 17:43:41

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakies 3 tusze za durzo w domu :)
> ale jak chcesz sie pozbyc to ja chetnie przyjme :))))))))

Hehe no dokladnie Architect zascniety i jest do d.... beznadziejny!! ;) ale
jesli ona chce no to jej sprawa:) tez lubie Burzuja jest cudowny:) idealny i
wogole och i ach;D ;)

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-23 18:37:24

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w
> [...]
ale
> jesli ona chce no to jej sprawa:) tez lubie Burzuja jest cudowny:) idealny

Moze dodalabys chociaz male IMO.
A co do tuszu - rzecz gustu. Jak dla mnie Architect jest o niebo lepszy od
Burzuja. Nie trzeba kombinowac z warstwami i efekt duuuzo ladniejszy, mniej
skleja i nie ma efektu "muszych lapek".

1. Data: 2003-12-23 18:50:58

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A co do tuszu - rzecz gustu. Jak dla mnie Architect jest o niebo lepszy od
> Burzuja. Nie trzeba kombinowac z warstwami i efekt duuuzo ladniejszy,

Chyba logiczne ze imo ? :)
jak dla mnie _glowna_ wada Architecta jest jego wysychanie... ale nie bede
sie klocila:) jesli Tobie Arch pasuje no to dobrze. Ja zostaje przy Borjouis
i wszyscy sa szczesliwi;)
Wesolych Swiat

Sadia

1. Data: 2003-12-23 18:51:28

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

taka jedna wrote:
> Architecta nie mialam wiec sie nie wypowiadam ale
> jestem pewna iz bedzie to moj piewrszy zakup po Nowym Roku.

Ja bym Ci odradzała kupowanie Architecta. Ten tusz nie jest dobry - po paru
godzinach brzydko się kruszy i skleja rzęsy.

> Ale wracajac do Bourjois. Efekt wydluzenia jest wedlug mnie > niewielki, a
rzesy wygladaja jaki polamane.

To mnie zmartwiłaś, bo akurat ten tusz dostanę na Gwiazdkę.
Czytałam opinie na grupie i podobno Bourjois miał być o wiele lepszy od
L'Oreala.

[ciach]

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-23 18:52:54

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:
> a moze nie umiesz malowac? bo mialam znajoma, ktora
> nie potrafila malowac sie tym tuszem, teraz gdy doszla d o > wprawy efekt
jest swietny.

A możesz podać jakieś wskazówki co do malowania się tym tuszem? ;-)
Chciałabym wiedzieć, żeby nie popełnić błędu i cieszyć się dobrym efektem.

> W kazdym badz razie zycze szczesliwego nowego
> roku Twoim rzesom z Architecem ]:> Pozdrawiam,
>
> Sadia

Ja jeszcze nie spotkałam osoby, która była zadowolona z Architecta.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-23 19:05:07

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

taka jedna <n...@n...pl> napisał/a:
> [...]
chetnej
> znajomej. I to najchetniej takiej ktorej nie darze sympatia :)

Wszystko kwestia gustu. Ja ten tusz akurat bardzo lubię, w
przeciwieństwie do Architecta. Natomiast prosze Cie, nie zrazaj się do
Burzuja :)))) - jezeli nie podoba Ci się Coup de Theatre, to spróbuj
Volume Glamour - nie znam osoby, która by go nie lubiła :))))

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-23 19:45:53

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> Natomiast prosze Cie, nie
> zrazaj się do Burzuja :)))) - jezeli nie podoba Ci
się
> Coup de Theatre, to spróbuj Volume Glamour - nie znam
> osoby, która by go nie lubiła :))))

Wobec tego bede pierwsza:) Ostrzezona roznymi opiniami
na temat CdT i zachwytami odnosnie Volume Glamour
kupilam kilka dni temu ten ostatni. Pomijajac
intensywny i nieco gryzacy w oczy zapach (bo po pewnym
czasie przestaje gryzc) bylam zawiedziona
wlasciwosciami smarowania rzes tuszem Glamour. Efekt
pomalowania, taki, jaki uzyskuje po jednokrotnym
pomalowaniu innym tuszem, widoczny byl dopiero po 6-tej
warstwie. I te warstwy wcale nie wygladaly razem
mocno... teatralnie. Rzesy zabarwily sie glownie u
nasady. Koncowki prawie wcale. Efektu "volume" w ogole
nie zauwazylam. Pewnie musialabym nalozyc jeszcze
wiecej warstw. Ale juz mi sie nie chcialo.
Z pozytywow - nie skleja rzes i lekko je zakreca ku
gorze.
Reasumujac, teraz juz rozumiem dlaczego Burzuj
sprzedaje ten tusz w pojemnosci 12ml zamiast
zwyczajowej ok. 8ml ;)

Pozdrawiam:)
Nina

Gdzie Efektima w Trójmieście?
zwrot bielizny w Avocado
NTG - wiec prosze o wybaczenie :))
Kosmetyki, a sklepy wolnocłowe.
Szukam stron o odchudzaniu, dietach, itp.