kupilam krem sephory

1. Data: 2006-03-28 18:23:45

Temat: kupilam krem sephory
Od: "tuptusia" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam sobie polecany na grupie kremik pod oczka z Sephory : super
lift eye contur
ijest calkiem przyjemny ale mam pytanie czy mozna go stosowac takze
na powieki?

W zasadzie kupilam go w celu stosowania na noc bo krem z YR, który
kupilam na noc jak sie pózniej wczytalam okazalo sie, ze nie
mozna stosowac pod oczy.

Czy lepiej jednak nie stosowac moze tego na noc? A moze uzywacie
czegos lepszego pod oczka. Mam 25 latek i zaczeynam uzywac cudów na
przedluzenie mlodosci cery.

1. Data: 2006-03-28 18:40:52

Temat: Re: kupilam krem sephory
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "tuptusia" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci

> kremik pod oczka
> oczka.
> Mam 25 latek
^^^^^^^^^^^^^^ !!!!!

Masz juz 25 lat kobieto, to czemu pipciulinkasz jak trzylatka? To Ci na
pewno nie przedluza mlodosci, raczej sugeruje infantylizm. 8-/

BTW - krem-zel dotleniajacy pod oczy i na powieki dr Ireny Eris proponuje.
Ogólnie kremy Eris to tak srednio wspominam, ale jest pare perelek wsród
nich i ten sie do nich IMO zalicza.

Albo Dermiki z serii Preventi: "Odzywczy krem pod oczy i na powieki"

--
Edyta Czyz
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

1. Data: 2006-03-28 21:28:45

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci <news:e0bvvk$c7l$1@inews.gazeta.pl>
Sowa <m...@w...pl> pisze:

> BTW - krem-zel dotleniajacy pod oczy i na powieki dr Ireny Eris
> proponuje.

Jakas nazwa konkretna czy po prostu krem-zel?
W jakim jest pudelku?

> Albo Dermiki z serii Preventi: "Odzywczy krem pod oczy i na powieki"

Dokladnie taki kupilam 2 godziny temu na spróbowanie :)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-28 21:29:39

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci <news:1143570225.118717.127100@z34g2000cwc.googlegro
ups.com>
tuptusia <t...@g...pl> pisze:

> czy mozna go stosowac takze
> na powieki?

A dlaczego nie?
IMHO kazdy krem do/pod oczy z powodzeniem mozna (a wrecz wypadaloby)
stosowac takze na powieki.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-29 06:53:48

Od: "tuptusia" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Masz juz 25 lat kobieto, to czemu pipciulinkasz jak trzylatka? To Ci na
> pewno nie przedluza mlodosci, raczej sugeruje infantylizm. 8-/

Cóż, dziękuje za pomoc.
Powinnam się po tym co napisałaś obrazić ale na szczęście nie
jestem tak infantylna:)
To dziwne jak po kilku zdaniach potrafisz ocenić u kogoś stan
umysłu, zadzwiająco szokujące... hehe. Niejeden psyholog nie
odważyłby się wystawić tak błyskawicznej diagnozy.

Chylę czoła i pozrawiam ;)

1. Data: 2006-03-29 07:23:02

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tuptusia napisał(a):

Niejeden psyholog nie
> odważyłby się wystawić tak błyskawicznej diagnozy.

"Psyholog" na pewno by sie nie odwazył.

--
Gosia

1. Data: 2006-03-29 08:15:21

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomosci <news:e0bvvk$c7l$1@inews.gazeta.pl>

> Jakas nazwa konkretna czy po prostu krem-zel?
> W jakim jest pudelku?

Wlasnie taka: "krem zel dotleniajacy pod oczy i na powieki" z serii Forte
25.
W sloiczku.
http://www.sklep.eris.pl/produkt.php?id=592
Ale imo dobry tak wlasnie pomiedzy 25-30 "latek". :P
Ale bylam z niego naprawde bardzo zadowolona.

Teraz slyszalam dosc niezle opinie o kremach Eris z serii ReAct:
lift krem na noc i optikrem na dzien (pod oczy, 35+) ale jakos zniecheca
mnie, ze ich jest dwa a nie jeden uniwersalny na noc i na dzien.

> Dokladnie taki kupilam 2 godziny temu na spróbowanie :)

To niech sie dobrze spisuje.

Edyta Czyz

1. Data: 2006-03-29 08:18:10

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tuptusia" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> [...]

>Cóż, dziękuje za pomoc.
>Powinnam się po tym co napisałaś obrazić ale na szczęście nie

_Się_ obrażasz sama , pipciulinkając jak trzylatka.

Rozmowa kwalifikacyjna (domniemana):
- Ile ma pani lat, pani tuptusiu?
- mam juz 25 latek panie prezesie.

:D

--
Edyta Czyż

1. Data: 2006-03-29 08:19:14

Od: "tuptusia" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

o jej - gdzie ja mam oczy :) UPS

1. Data: 2006-03-29 08:26:10

Od: "tuptusia" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wg Ciebie Sowo "25 latek" to juz duzo? Dla mnie jeszcze nie;)
Poza tym, cóz jak pisalam nie czuje sie obrazona. Czasami
chcialabym byc infantylna i wg mnie mnie jest to zla cecha, jest
wpisana w ludzka nature.
Stac mnie na poczucie humoru i nie oceniam innych po krótkim poscie.

masterpiece nie taki master
jaka waga elektroniczna ?
propozycja antypdróbkowa
Kosmetyki Kanion