kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi!

21. Data: 2005-12-20 15:38:58

Temat: Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZE o wypowiedzi!
Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):

> Zreszta wszystkie sprzety do domu kupilam "rysniete". Za taki sam sprzet
> praktycznie polowe ceny:-) A na lodowce i tak magnesy wisza hehehe

powiem ci ze ryzykujesz, bo nie wiesz dokladnie co sie z nia wczesniej
stalo, mogla np. przewrocic sie na bok, zrobi sie mikropekniecie gdzies
na plytce od elektroniki i to wyjdzie dopiero z czasem, ostatnio
naprawialem tuner radiowy ktory spadl, pekla plyta glowna poprawilem co
widoczne bylo kablami jednak po skreceniu wszystkiego do kupy przestal
pokazywac wyswietlacz przez pol godziny poprawiania lutow i ogladania
nie znalazlem przyczyny jest gdzies mikropekniecie ktore daje o sobie
znac kiedy wszystkie sruby od plyty sie przykreci, oczywiscie ryse mogl
zrobic jakis dzieciak, albo pracownik wozkiem widlowym :-), roznie to
bywa ...

Pozdrawiam Andrzej

22. Data: 2005-12-20 15:42:39

Temat: Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi!
Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):
> czyli na electroluxa nie mozna liczyc?

ja mam rok albo ze dwa lata dwuagregatowego ERB 3044 178 cm i jestem
bardzo zadowolony

Pozdrawiam Andrzej

23. Data: 2005-12-21 08:55:13

Temat: Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZ_ o wypowiedzi!
Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Seneczko" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> ale tez kazdy z tych elemntow czesciej sie wylacza i zadziej chodzi
> :), czyli mniej sie zuzywa

Właśnie więcej, im częściej coś się włącza i wyłącza, tym szybciej się
zużywa. Pobaw się w częste włączanie i wyłączanie np żarówki
włącznikiem.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

24. Data: 2005-12-21 23:00:44

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BQB napisał(a):

> Właśnie więcej, im częściej coś się włącza i wyłącza, tym szybciej się
> zużywa. Pobaw się w częste włączanie i wyłączanie np żarówki włącznikiem.

ok zgoda zle napisalem nie to mialem na mysli
mialem natomiast to, ze kazdy z tych elemntow zadziej sie wlacza :-), bo
jest ich dwa,

Pozdrawiam Andrzej

25. Data: 2005-12-21 23:57:30

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znac kiedy wszystkie sruby od plyty sie przykreci, oczywiscie ryse mogl
> zrobic jakis dzieciak, albo pracownik wozkiem widlowym :-), roznie to

Po pierwsze na "sklepowa" nie byloby nas stac. Po drugie sprzet ma gwarancje
wiec w jakis sposob jestem zabezpieczona. A moim zdaniem jesli do okresu
gwarancji nic nie wyjdzie to juz powinno byc ok. Jasne ze moze sie cos nagle
ujawnic ale awarie ujawniaja sie bardziej na poczatku (mam namysli
uszkodzenia mechaniczne).

Pozdrawiam
Agnieszka

głośnik z rur kanalizacyjnych/co - pomocy
Wykonczenie sciany wewnetrznej
Ekspress, pytanie do kawoszy.
wynajecie mieszkania
Jak calkowicie zaciemnic pokoj.