kupno maszyny do szycia

1. Data: 2004-05-18 17:11:31

Temat: kupno maszyny do szycia
Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zamierzam kupić maszynę do szycia do uzytku domowego. Przymierzam się do
wyrobów Łucznika. Na co trzeba zwrócić uwage przy kupnie maszyny do szycia.
Jakie są oprócz Łucznika sprawdzone modele maszyn warte zakupu. Maszyna ma
być w miare prosta (poczatkujacy uzytkownik) i tania w eksplatacji i
serwisowaniu. Z góry dzięuje za wszelkie rady.
Pzdr.

1. Data: 2004-05-18 19:50:29

Temat: Re: kupno maszyny do szycia
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.05.2004 19:11, Użytkownik vogel napisał:

> Zamierzam kupić maszynę do szycia do uzytku domowego.

Opinii szukaj raczej na news://pl.rec.robotki-reczne

Dodatkowo proponuję zapoznać się ze stronami
1. http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html - zwłaszcza akapit "Podpis i
sprawy z nim związane"
2. http://tinyurl.com/yt79f
3. http://ag.bocznica.org

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-05-19 20:39:26

Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

...ciach...

> Opinii szukaj raczej na news://pl.rec.robotki-reczne
>
> Dodatkowo proponuję zapoznać się ze stronami
> [...]

Dzięki za adresy.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-05-19 21:01:05

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.05.2004 22:39, Użytkownik vogel napisał:

> Dzięki za adresy.

Który Ci się najbardziej podobał ?

Zakładam, że pierwszego nie czytałeś/czytałaś :-( Jeśli masz problem z
konfiguracją czytnika to służę pomocą... choć nie jestem miłośnikiem
używanego przez Ciebie Outlook Expressa w wersji 6.0 :-/

Pozdrawiam :-)

1. Data: 2004-05-20 15:58:10

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj sobie spokój z tą firmą, chcesz szyć czy klnąc co ścieg utrzymywać
związki zawodowe??
JaC
Popełniłem ten błąd parę lat temu...

1. Data: 2004-05-21 06:21:55

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Daj sobie spokój z tą firmą, chcesz szyć czy klnąc co ścieg utrzymywać
> związki zawodowe??
> JaC
> Popełniłem ten błąd parę lat temu...

Akurat sama się przymierzam do kupna maszyny do szycia, przeglądam w necie
to co oferują polscy dystrybutorzy, a na ofertę Łucznika zerknęłam z
ciekawości. Odniosłam wrażenie, ze Łucznik zatrzymał się designem i
możliwościami jakie oferują maszyny na poziomie sprzed kilku jesli nie
kilkunastu lat. Znaczy oferuje on tylko najprostsze maszyny.

Pytanie ile kasy masz zamiar wydać?

Kasia

1. Data: 2004-05-23 08:51:02

Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

...ciach...

Może jakieś konkrety?

> [...]
> możliwościami jakie oferują maszyny na poziomie sprzed kilku jesli nie
> kilkunastu lat. Znaczy oferuje on tylko najprostsze maszyny.

I takiej szukam, ma być prosta i posiadać pdstawowe funkcje. Jej
przeznaczenie to zreperować ubranie, załatac dziure, uszyć cos prostego,
żadne tam wynalzaki czy masowa produkcja odzieży. Taka tam maszyna dla
podstawoej komórki społecznej 2+1. Inna sprawa że osoba majaca obsługiwać tą
maszynę nigdy w zyciu jeszcze nie szyła, więc ma to być model prosty w
uzyciu, wytrzymały bez zbędnych "bajerów" coby nie komplikować pracy.

> Pytanie ile kasy masz zamiar wydać?

Tak na maxa ok 700-800 zł, , wiem że dla maszyny do szycia to jest może
niewiele ale jak wczesniej pisałem interesuje mnie w miarę prosty model.
Drążąc dalej temat Łucznika to w tej cenie oferuje on kilka modeli które
wstępnie zaakceptowałem, ale przed zakupem chciałbym zapoznać się z opinią
za i przeciw, a jeżeli nie miałby to być Łucznik to jaka firma i dlaczego.
Istotny jest również dla mnie temet gwarancji, trwałości maszyny i
dostepności do serwisu.
Pzdr.

1. Data: 2004-05-23 08:51:18

Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

...ciach...

> [...]
> konfiguracją czytnika to służę pomocą... choć nie jestem miłośnikiem
> używanego przez Ciebie Outlook Expressa w wersji 6.0 :-/

Szczerze to skupiłem się na zmianie grupy na zaproponowana przez Ciebie,
dlatego na tej sie w ogóle nie pojawiałem. Zerknełem (pobieżnie) również na
strony podane dodatkowo poniżej ale akurat z braku czasu nie wczytywałem sie
w nie dokładnie, choć pewnie powinienem. Co do konfiguracji czytnika to nie
bardzo rozumiem Tojwgo pytania, raczej nie mam z nim problemów.
Pzdr.

1. Data: 2004-05-23 13:09:11

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za i przeciw, a jeżeli nie miałby to być Łucznik to jaka firma i dlaczego.
> Istotny jest również dla mnie temet gwarancji, trwałości maszyny i

Mam juz spooooro lat tania maszyne Priveleg z Quelle.
Szyje latwe rzeczy, skracanie, firany , wszywanie zamkow do spodni itd., nie
zepsula sie ani razu i jest latwa w obsludze. Nie mam pojecia ile kosztuje
Lucznik, ale po przeliczeniu euro na zl, to nawet 800 zl nie wydasz.
Posylam Ci strone z maszynami, a jak bedziesz zainteresowany , to znajdziesz
sobie Quelle w Polsce.
http://www.quelle.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/S
tore/de/-/EUR/Q_BrowseCatalog-Start;sid=aKfBNJqOIUrB
Eto-yGNtIPnFE0jJS0PKb7k=?CategoryName=104415&Linktyp
e=H
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2004-05-23 17:10:13

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie da się wyregulować naciągu nici, po prostu się nie da i już.
Dodatkowo nowoczesne wpychanie nici od brzucha w przód: niech się utopią,
wolę tradycyjne z boku na bok, popróbuj w sklepie, już przy ladzie cholery
dostaniesz
JaC

> Może jakieś konkrety?

odkurzacz z filtrem wodnym
Sferia - pytanie
Czym czyścić okap inox?
Szerokosc loza
podłoga drewniana- jak ją układać, czekać czy nie