kupowanie bielizny w internecie

1. Data: 2003-10-06 10:33:37

Temat: kupowanie bielizny w internecie
Od: "iwona." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zamowilam bielizne w kilku sklepach internetowych.

Na pewno nie polecam Wam firmy www.krisline.com.pl ktora po ponad miesiacu
oczekiwan, dokladnie 7miu moich telefonach do nich przyslala mi bielizne,
ale zamiast obiecywanej ceny promocyjnej 2och kompletow byla normalna cena,
co znacznie podwyzszylo koszty. Szkoda mojego czasu i pieniedzy na
polaczenia miedzymiastowe.
Czekam jeszcze na zamowienia z 3ech sklepow, wiec odezwe sie jak wrazenia.
Wy jakie strony mozecie polecic jako pewne, szybkie zakupy zgodne z opisem?

iwona.

1. Data: 2003-10-06 11:35:37

Temat: Re: kupowanie bielizny w internecie
Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " iwona." sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :

Ja tam zawsze zamawialam z www.avocado.com.pl i wyjatkowo dobrze bylam
obsluzona :)

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-10-06 12:16:10

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czekam jeszcze na zamowienia z 3ech sklepow, wiec odezwe sie jak wrazenia.
> Wy jakie strony mozecie polecic jako pewne, szybkie zakupy zgodne z
opisem?

www.biust.pl sa bardza slowni i szybko dzialaja, problemy rozwiazuja berz
konfliktowo
www.intymna.pl jw

1. Data: 2003-10-06 15:04:35

Od: "Yenefer" <y...@w...pl.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cena,
> co znacznie podwyzszylo koszty. Szkoda mojego czasu i pieniedzy na

Ja tez nie polecam tej firmy bo rowniez zamowilam u nich bielizne i na tym z
ich strony sie skonczylo... Wysylalam do nich maile by dowiedziec sie co z
moim zamowieniem ale nikt nie odpisywal. Minely juz 3 tygodnie i cisza. Jak
przysla to nie przyjme, po prostu.... Pzdr Yenefer

1. Data: 2003-10-07 10:24:14

Od: "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona."
> Czekam jeszcze na zamowienia z 3ech sklepow, wiec odezwe sie jak wrazenia.
> Wy jakie strony mozecie polecic jako pewne, szybkie zakupy zgodne z opisem?
www.intymna.pl
Szybko, sprawnie, zgodnie z opisem, a w przypadku problemów (błędnie wyslany
towar, chęc zamiany na inny mimo ze wyslali dobry itp.) dobry kontakt
i ugodowe rozwiazywanie.
Asia

1. Data: 2003-10-08 19:32:13

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam zawsze zamawialam z www.avocado.com.pl i wyjatkowo dobrze bylam
> obsluzona :)

No właśnie, ja też mam zamiar coś tam zamówić.
Jak ich rozmiary mają się do rozmiarów Triumpha?

(A propos - kiedyś w Wysokich Obcasach był reportaż o pani, która dobiera
staniki (sklep w Wawie). Wybrałam się tam, odstałam swoje w kolejce i...
wyszłam ze stanikiem w takim rozmiarze, że nawet nie wiedziałam, że się
takie produkuje! Dodam, że nie wyglądam jak sex bomba, jestem przeciętna w
każdym rozmiarze.
I nigdy nie było mi tak wygodnie w stanikach jak jest teraz. Ale w innych
sklepach kiedy pytam o ten rozmiar patrzą się na mnie jak na kosmitę ;-)
Dlatego radzę Wam (bo to podobno jest najczęstszy błąd i najłatwiej sobie
samemu coś poprawić w taki sposób): spróbujcie w sklepie z bielizną
przymierzyć rozmiar o jeden mniejszy pod biustem i o 1-2 rozmiary większą
miseczkę, np. zamiast 75B przymierz 70C albo D.
Kończę i lecę na stronę Avocado.

LH

1. Data: 2003-10-09 06:11:53

Od: " nina" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <m...@k...chip.pl> napisał(a):

> www.biust.pl sa bardza slowni i szybko dzialaja, problemy rozwiazuja berz
> konfliktowo

zgadzam sie w 100%, jeszcze sie na nich nie zawiodlam, a dosc czesto zagladam
na ich strone

nina

1. Data: 2003-10-09 06:33:58

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przymierzyć rozmiar o jeden mniejszy pod biustem i o 1-2 rozmiary większą
> miseczkę, np. zamiast 75B przymierz 70C albo D.

I masz swieta racje!! Ja dokladnie tak zrobilam i z 75 A/B (to roznie
bywalo) przerzucilam sie na 70C. Rewelacja! Nic mi pod cycami nie lata, nic
nie wchodzi z tylu na kark, wszystko sie ladnie trzyma i nic nie cisnie.
Panie sie dziwnie patrza na te moja strategiczna czesc ciala, kiedy pytam o
70C, bo moze mysla, ze C musi byc jakichs niesamowitych rozmiarow, ale ja
sie przestalam przejmowac. Bomba. Tylko trzeba uwazac, bo rozne firmy rozne
rozmiary maja. Jeden mam 70 C a z innej firmy identyczny rozmiar ma za male
miseczki i przydaloby sie D hyhy.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-09 15:23:20

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też byłam u tej pani :). Trzeba się u nich nastawić na to, że wejdą do
przymieżalni i będą układać biust! :) I też - zmiana z 75B-C na 70D. Tylko,
że taki rozmiar jest trudny do kupienia. I mam to samo, jak pytam o ten
rozmiar to spojrzenie wiadomo na co i zdziwienie hihi. Zastanawiam się jak
sobie radzą małe i szczupłe dziewczyny z dość dużym biustem. Czy jest
rozmiar 65D? Bo ja nie należe ani do małych ani do drobnych hihi.
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-10-09 16:31:41

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie radzą małe i szczupłe dziewczyny z dość dużym biustem. Czy jest
> rozmiar 65D? Bo ja nie należe ani do małych ani do drobnych hihi.

Barbarella,
Może załóżny jakieś stowarzyszenie konsumenckie "żądamy pełnego wyboru
staników w każdym sklepie - precz z rozmiarem 75B!!" ???
Względnie nie najgorzej z wyborem rozmiarów jest jeszcze przy Carrefourze na
Bemowie - na parterze sklep z bielizną "Edyta" (chodzi o Wawę - dodaję, żeby
nikt nie czuł się urażony).
Pozdrówka,
Lady Huncwot

zel na krostki
Ratunku!!! Miniaturka Kenzo!
wiem wiem nie powinnam...:)
Dr Nona - dobry produkt - slaby marketing.
Eris Normamat - dzielę się wrażeniami + pytanko o AA