teraz o kreceniu wlosow

1. Data: 2003-10-06 11:47:37

Temat: teraz o kreceniu wlosow
Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
wiem ze było juz o prostowaniu włosow ale ja mam calkiem odwrotny problem.
Mam poldlugie wlosy, takie do ramion, przy tej dlugosci kreca sie od polowy
i to coraz brzydszy maja skret. Kiedy mialam krotsze wlosy nie mialam
problemu z tym jak sie kreca poprostu mialam piekne loki. Teraz zajmuja mi
coraz wiecej czasu ich ulozenie a niekoniecznie udaje mi sie zrobic tak zeby
ladnie sie krecily na calej dlugosci. Wygladam jak ze zniszczona trwala :(
Czy moze ktoras z Was ma jakis wprobowany zel albo pianke czy cos innego do
podkrecania i ukladania wlosow wlosow kreconych?
Mam suche wlosy wiec drastycznie dzialajace produkty sie nie sprawdza,
zastanawialam sie nad trwala na tym odcinku do glowy do polowy dlugosci zeby
je podniesc i troche podkrecic, ale kolezanka odradza bo ponoc moga mi sie
wlosy calkiem wyprostowac i jak trwala zejdzie to juz nie bede sie krecic
same z siebie.

pozdr

1. Data: 2003-10-06 11:57:06

Temat: Re: teraz o kreceniu wlosow
Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm

Więc tak ja też miałam kiedyś kręcone - tzn. dalej mam - ale nie tak jak
kiedyś. Zawsze mialam długie i 2 razy ścięłam - no i się lekko rozkręciły. U
mnie przód się kręci, a tył niee - sianooo - ech wkurza mnie to strasznie.

Ale do rzeczy. Ja ostatnio kupiłam mleczko do włosów kręconych, zeby się
puchate nie robiły - SILNIK - chyba źle napisałam - ale to nowa seria -
dopiero ją reklamowali. Mają odżywkę, mleczko i szampon. Szampon nic
ciekawego - odżywka nie wiem - ale mleczko jest OK. Może tym spróbuj.
Opakowania - białe - napisy zielone - napewno kojarzysz - bo kampania
reklamowa była dość intensywna.

Pozdrawiam
AS

1. Data: 2003-10-06 12:18:02

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawego - odżywka nie wiem - ale mleczko jest OK. Może tym spróbuj.
> Opakowania - białe - napisy zielone - napewno kojarzysz - bo kampania

ta, wiem o co chodzi Sunsilk z aloesem, mam ale to pwoduje tylko to ze mniej
sie pusza, wiec nawet nie do konca dziala tak jak mowia w reklamie (ale kto
wierzy w reklamy?:)) tylko ze nie pomaga na te odcinki ktore nie chca sie
krecic :(

pozdr

1. Data: 2003-10-06 12:56:50

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Oct 2003 13:47:37 +0200, Nicki wrote:

> [...]
> podkrecania i ukladania wlosow wlosow kreconych?
> Mam suche wlosy wiec drastycznie dzialajace produkty sie nie sprawdza,

Zainwestuj w preparat podkreslajacy skret.
Ja polecam Schwarzkopfa - seria Osis (dostepny w salonach fryzjerskich) -
fluid wzmacniajacy skręt włosów. Dosyc spora przejrzysta tuba z biala
zawartoscia. Kosztuje ok 30 zł, a po uzyciu mocno skrecone loczki. Nie
potrzebne juz wtedy sa zadne pianki i inne cuda.

Aha, jesli wloscy kreca sie tylko od pewnej dlugosci to mozliwe jest, iz sa
one za ciezkie - konieczne w takim przypadku jest dobre strzyzenie, i
wycieniowanie na calej dlugosci. Wtedy wlosy beda lżejsze, i latwiej beda
sie skrecac. Niestety wlosy rowno obciete bez wycieniowania nigdy nie beda
sie rowno krecic.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-06 13:21:17

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

,

> [...]
> sie skrecac. Niestety wlosy rowno obciete bez wycieniowania nigdy nie beda

dzieki, wlasnie tak myslalam ze trza jechac do fryzjera, ale tez wiem ze
nie chce za bardzo skraca wiec posuzkam tego preparatu :)
pozdr

1. Data: 2003-10-06 14:02:13

Od: "Pati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Ja miałm taki sam problem do wczoraj, zastosowałam siemię lnianie, super
skręca włosy. Pozdro

1. Data: 2003-10-06 14:21:43

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja miałm taki sam problem do wczoraj, zastosowałam siemię lnianie, super
> skręca włosy. Pozdro

no to warto spobowac, wystarczy je zagotowac jak na herbatke na
przeziebienie? :)) i co potem? daj prosze dokladny przepis jak ty je
stosujesz
pozdr
Maria

1. Data: 2003-10-06 15:31:14

Od: "Pati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Należy zalać ziarenka gorącą wodą i trochę odczekaćWody powinno być troche
wiecej niż siemienia,potem ten gęsty płyn bez ziarenek należy wsmarować w
wilgotne i umyte włosy.Wody powinno być troche wiecej niż siemienia

1. Data: 2003-10-06 15:51:11

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pati" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Należy zalać ziarenka gorącą wodą i trochę odczekaćWody powinno być troche
> wiecej niż siemienia,potem ten gęsty płyn bez ziarenek należy wsmarować w
> wilgotne i umyte włosy.Wody powinno być troche wiecej niż siemienia

i nie splukiwac rozuiem? :)

1. Data: 2003-10-06 16:56:55

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> i nie splukiwac rozuiem? :)
nie, ja dzis to spróbuję zastosowac:)
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica
gg: 1765691
SEND YOUR LOVE INTO THE FUTURE...

kupowanie bielizny w internecie
zel na krostki
Ratunku!!! Miniaturka Kenzo!
wiem wiem nie powinnam...:)
Dr Nona - dobry produkt - slaby marketing.