teraz o kreceniu wlosow

1. Data: 2003-10-06 17:00:15

Temat: Re: teraz o kreceniu wlosow
Od: Klaudia <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nicki napisał:
> ,

> dzieki, wlasnie tak myslalam ze trza jechac do fryzjera, ale tez wiem ze
> nie chce za bardzo skraca wiec posuzkam tego preparatu :)

Tuba spora i calkiem wydajna :)) I rzeczywiscie robie sie bardzo ladne i
trwale spiralki :) Jednak po dluzszym stosowaniu - u mnie wysusza wlosy,
wiec co jakis czas robie przerwe. Ale Lia ma racje - zanda pianka Ci
nie da to co Osis ;-)

pozdrawiam klaudia

1. Data: 2003-10-06 17:05:36

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trwale spiralki :) Jednak po dluzszym stosowaniu - u mnie wysusza wlosy,
> wiec co jakis czas robie przerwe. Ale Lia ma racje - zanda pianka Ci

no tak wam zaufalam :) , ze wlasnie dokonalam transakji na allgero bo mam
takiego ulubionego sprawdzonego sprzedawce, i czekam teraz na przesylke,
jak tylko dojdzie i wyprobuje to napisze jak poszlo :)
dzieki ;)

1. Data: 2003-10-06 17:06:19

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, ja dzis to spróbuję zastosowac:)

ok, wiec i ja bede probowac o ile mam siemie lniane :)
ale dzieki bardzo za pomoc :)

1. Data: 2003-10-08 08:23:19

Od: "viki" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-08 09:16:46

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pati" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Należy zalać ziarenka gorącą wodą i trochę

Zalewasz ziarenka czy sproszkowane siemię? Bo ja sproszkowane a myśałam że
ziarenka trzeba gotować, jeśli nie to bym spróbowała też z ziarenkami. To
napisz proszę co i jak, ile.

kupowanie bielizny w internecie
zel na krostki
Ratunku!!! Miniaturka Kenzo!
wiem wiem nie powinnam...:)
Dr Nona - dobry produkt - slaby marketing.