kupowanie ciuchów z katalogów

1. Data: 2003-06-10 07:35:17

Temat: kupowanie ciuchów z katalogów
Od: "emale" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :),

czy ktoś z Was kupował ciuchy z katalogów, np. Bon Prix. Mam wielką ochotą
na parę rzeczy, ale się boje, że nie są takiej jakości jak wyglądają na
zdjęciach :).
Może ktoś podzieli się doświadczeniem

Pozd. :)

1. Data: 2003-06-10 07:40:22

Temat: Re: kupowanie ciuchów z katalogów
Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiście nie korzystałam z zakupów w "Bon Prixie", ale moja przyjaciółka
bardzo sobie chwali ich towary.
Osobiscie dostałam od niej koronkową bluzkę, taką bardziej wizytową i muszę
przyznać, że jest super. Ładny gatunek materiału, nie gniecie się, nie
kurczy, nie rozciąga, nie robią się kuleczki.
Ale osobiście jakoś też nie mam przekonania do "Bon Prixu", który przypomina
mi produkty w ofercie sklepu "Quelle"... mam wrażenie, jakbym oglądała
kolekcje rzeczy z przed 30 lat.
Zaś towary w Neckermannie (http://www.neckermann.com.pl/) , po obejrzeniu
nowego katalogu oj kuszą mnie kuszą, wyglądają bardziej efektownie, aniżeli
"Bon Prix".

Pozdrawiam,
Aurore.

1. Data: 2003-06-10 07:43:42

Temat: Re: kupowanie ciuchw z katalogw
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

emale wrote:

> Cze?:),
>
> czy kto z Was kupowa ciuchy z katalogw, np. Bon Prix.

Ja kiedys zamowilam 2x z tego katalogu kilka ciuchow....
Niestety...zawiodlam sie.....Z kazdym razem bylo to COS. Ciuszki niby te
same co na zdjeciu...Jednak roznily sie "drobiazgami" np: inne guziki
(plastikowe, granatowe ( ubranie bylo w kolorze czarnym) - roznica naprawde
rzucala sie w oczy), inny rodzaj materialu.....

Poza tym jest ryzyko z doborem rozmiaru.....Bo przeciez rozmiar rozmiarowi
nie rowny....
Akurat na Bon Prixie zawiodlam sie....Ale byc moze to byly tylko 2 takie
przypadki - moj pech.

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-06-10 07:49:39

Od: "DJB" <djb@(at)netday.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale osobiście jakoś też nie mam przekonania do "Bon Prixu", który
przypomina
> mi produkty w ofercie sklepu "Quelle"...
a to dokladnie rzeczy katalogu OTTO, znaczy te, ktore sie nie sprzedaly z
katalogu w sezonie, przynajmniej w niemczech tak jest

kaska

1. Data: 2003-06-10 08:53:18

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na parę rzeczy, ale się boje, że nie są takiej jakości jak wyglądają na

Mam conieco ze sprzedaży wysyłkowej, może dlatego że jestem 'rozmiar
nietypowy' ;) i nie jest łatwo znaleźć na mnie np. spodnie. A w
Neckermannie część rzeczy jest szyta specjalnie dla osób wysokich. Mam
stamtąd świetne spodnie i letnią kurteczkę, mam również skórzane klapki
(stopę też mam nietypową ;)), torebkę i sweter. Jedynie do jakości swetra
mam zastrzeżenia, ale kurtka, spodnie i klapki są bardzo fajne, dobrej
jakości, nic się z nimi w praniu i noszeniu nie dzieje. No i nie ma takich w
co drugim sklepie, szczególnie buty budzą sensację wśród znajomych :)
Jeśli chodzi o Quelle to moja córka cały rok szkolny przechodziła w
tenisówkach od nich (i chce takie same na przyszły), ja mam klapki plażowe
(ale tych akurat nie polecam bo kolor zlazł; no ale czego się spodziewać po
klapkach za 15 zł? :)) i to chyba tyle. Generalnie Neckermann plasuje się
wyżej w rankingu.
Bon Prixa nie lubię z powodów zawodowych ;)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-06-10 10:28:16

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoś z Was kupował ciuchy z katalogów, np. Bon Prix.

Tak kilka lat temu kupiłam kilka rzeczy. Bylam zadowolona. Moj drugi jednak
zakup u nich byl katastrofa. Zamowilam koszule z kieszonkami sklad: bawelna
+ domieszka, a dostalam cala "sztuczna" i fason zupelnie inny. Ale bez
problemu towar odeslalam i szybciutko zwrocili mi pieniazki.
Trzeci raz (do trzech razy sztuka) juz nie probowalam. Chyba jednak wole
przymierzyc ubrania zanim je kupie.
Polecam Ci katalog 3 Suisse (chyba tak sie to pisze). Chyba sa jeszcze w
Polsce? Kupilam u nich jakies 2 lata temu czekoladowy stroj kapielowy taki,
jakiego nigdzie nie mogla znalezc. To byl zakup w "10". Moja przyjaciolka
namietnie u nich kupowala rozne ubrania, wszystkie super i bardzo dobre
jakosciowo.....tylko te ich zabojcze ceny...

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-10 23:55:07

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jun 2003 09:35:17 +0200, emale <e...@p...onet.pl> wrote:
: Cześć :),
:
[...]

zamowilam raz w Quelle bluzke, ktora miala byc jasnozielona, a okazala sie
zolta. ale nazywala sie zielona. daltonisci czy co :) zwrocilam, ale nie
pale sie do zamawiania po raz drugi.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-06-11 11:30:11

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> czy ktoś z Was kupował ciuchy z katalogów, np. Bon Prix.

Witaj :-)
Ja wraz z moja mama kupujemy juz odparu lat jakies ciuszki, czasami wlasnie
z katalogow. Bardziej robi to moja mama, bo troszke mala jest i w wiekszosci
sklepow rzeczy w jej rozmiarze, to rzeczy dla dzieci:(
W BonPrixie sa tanie rzeczy. Ogolnie sa fajne, choc zdarza sie, ze material
nie jest taki jak sobie wyobrazasz, czy rzecz wyglada troszke inaczej niz na
zdjeciu. Ale ja mam pare ciuszkow stamtad i jestem zadowolona. Jeden
sweterek mam w sumie w bardzo dobrym stanie juz 3 rok!!!!!!!
Bardzo lubie Quelle - tam jest ciut drozej, ale na jakosci nie zawiodlam sie
jeszcze. Maja fajne ubrana i buciki takze - to moze zachwalac moja mamunia z
nozka zaledwie 33,5 - 34!!!!!!!!!!1
Neckerman ma czadowe i zajebiste rzeczy, ale pare razy przejechalam sie na
rozmiarze. Bo to co zamowilam okazalo sie za duze. Wiec tu zamawiam rzadko,
a jak mam sie juz na cos zdecydowc - to bardzo dlugo to trwa. Acha! I
strasznie dlugo czeka sie na paczke - powyzej 3 tygodni i nie zawsze
wszystko jest. A co do informacji na temat brakujacych rzeczy z zamowienia,
to czasem pisza ze nie ma i moze bedzie dostawa - tu tez w koncu nie wiesz
czy Ci przysla czy nie (moja mam zamowaila siebie pantofelki i zakiecik
ponad pol roku temu i napisali ze przysla jak beda miali - i wciaz
czakamy!!!!!!!!) lub musisz dowiadywac sie sama, np, dzwoniac do nich. Z
tego jestem najmniej zadowolona, ale w paru laszkach chodze!
Najlepszy jest 3 Suisse (tak sie to poisze????????) ale za razem najdrozszy.
Na jakosci nie zawiodlam sie nigdy, ubranka takie jak na zdjeciach, milutkie
fajne i dopasowane. Polecam szczegolnie. Jak pobedziesz tam troche dluzej,
np. 2 latak i bedziesz regularnie cos zamawiac to bedziesz miec zawsze albo
jakis prezencik, alco opust.

Pozdraiwam serdecznie i zycze odanych zakupow.
a.

1. Data: 2003-06-11 12:49:26

Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fajne i dopasowane. Polecam szczegolnie. Jak pobedziesz tam troche dluzej,
> np. 2 latak i bedziesz regularnie cos zamawiac to bedziesz miec zawsze
Czy 3 Suisse ma sklep internetowy?
agnicha

Rozświetlający żel-krem do ciała
YR Monoi samoopalacz?
Poradzcie....
uczesanie u fryzjera - czy musi byc taka czapka?
Uczucie świeżości