kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?

11. Data: 2009-10-14 12:43:39

Temat: Re: kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Cena montażu jest standardowa.

>Jeżeli masz jakąś konkretną wizję np. podłączeń, rozwiązań etc., to
>lepiej rozmawiać o tym i być przy montażu. Nam podłączyli sprzęty nie
>do tego gniazda co chciałem

Ta ekipa w cenie 10% montazu NIE PODLACZA AGD ani elektrycznie ani
hydraulicznie
co mnie lekko zdziwilo (wlasnie byl gosc na pomiarach). Jak z innymi ekipami
? Robią to w cenie montazu czy nie ?

Pozdrawiam

Kane

12. Data: 2009-10-14 13:21:38

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane pisze:
zrobi mi co mi sie tam podoba
To sugeruję zwrócić uwagę na wysokość blatu, u mnie wyszło, że
najkorzystniejszy to 91cm.
Pdr.M.

13. Data: 2009-10-14 13:33:09

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane wrote:
> Sprawdzam wlasnie - proboje cos "zaprojektowac" do wyceny i zobacze.
> Kuchnie Ikea widzialem - dla mnie totalnego amatora z branzy
> stolarskiej - wyglada to dosyc porzadnie.

> No wlasnie - o te szczegoly chodzic. Jak rozpoznac studio-gniot od
> studia-ok ?:) Na co dokladnie patrzec ?

rozpoznasz jak ci zaczną mebel montować i okaże sie ze źle docięli front
albo zapomnieli czegoś.

Wtedy radosny pracownik ogłasza że front będzie za 2 tygodnie :)

Albo tak ci zamontują okap że ci będzie wywalał różnicówkę :)

14. Data: 2009-10-14 13:53:04

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mk" <d...@t...pl> wrote in message
> Kane pisze:
> zrobi mi co mi sie tam podoba
> To sugeruję zwrócić uwagę na wysokość blatu, u mnie wyszło, że
> najkorzystniejszy to 91cm.
> Pdr.M.

Za wysoki, chyba, że masz 2m wzrostu. Ale kobieciny zazwyczaj mają
mniejszy, nho chyba, ze ktoś ożenił się ze słupem (telegraficznym - dużo
gada, lub energetycznym - ma flotę, czyli kasę)...

15. Data: 2009-10-14 16:19:57

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane wystukał:

> Na co zwracac uwage przy wybieraniu/negocjowaniu ? Co mozecie polecic z
> nowych rozwiazan ktore aktualnie montuje sie w meblach kuchennych, co
> mozecie odradzic ?

Do wymiany swojej się przymierzam (być może skończy się na IKEI,
wykluczam), ale już wiem, ze jednym z punktów odsiewu będzie rodzaj
stosowanych cargo.

Rodzice maja kuchnę z BRW, i u nich wszystkie szuflady cargo są
przymocowane na stałe do frontu szafki. W cargo z IKEI przymocowana na
stałe jest jedna lub dwie szuflady (dwie w szaflach wysokich), pozostałe
można wysuwać niezależnie, co bardzo ułatwia korzystanie.

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

16. Data: 2009-10-14 19:08:57

Od: "JS" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak widać są dwie szkoły. Jedni montują zwykłe prowadnice i szuflada się nie
wysuwa do końca, a inni robią do tego jeszcze płytszą szufladę i ta się
wysuwa do końca ale za szufladą pozostaje 20 cm wolnego miejsca.
Jacek

17. Data: 2009-10-14 19:55:11

Od: Chris <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane pisze:

> Pytanie do praktykow tj uzytkownikow mebli/zabudów kuchennych. Wlasnie
> jestesmy na etapie wyboru, zamawiania i decyzji w sprawie zabudowy
> kuchennej.

Ja dolne szafki brałem na zamówienie bo tam jest sporo elementów
ruchomych, szuflady z pełnym wysuwem + inne ustawienia zgodnie z
warunkami jakie miałem w tym np. zmywarka na końcu zabudowy.
Za to góra poszła z IKEA bo oprócz korpusu tam są tylko fronty więc
skoro nie widać różnicy to czemu przepłacać ?? IKEA wyszła mi ponad dwa
razy taniej, jedna wada/zabawa to samodzielny montaż który zabrał mi
jeden weekend.
Boisz się IKEA o trwałość ?? to powiedz mi czemu dają 25 lat gwarancji
na to co sprzedają.

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
Chcesz się pośmiać ? http://just4fun.pl/ zapraszam.

18. Data: 2009-10-14 20:17:47

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:
> A blum to jakiś wyznacznik jakości jest ?
Dozywotnia gwarancja :)
A tak na powaznie zawiasy mimo 10 lat horroru w postaci 2 kajtkow
hustajacych sie nadrzwiach nie wykazuja sladow zuzycia oprocz kurzu.
Niestety przebitka cenowa jest ale w koncu to zakup na dziesieciolecia a
nie na rok...

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

19. Data: 2009-10-14 20:29:19

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane wrote:
> Na co zwracac uwage przy wybieraniu/negocjowaniu ? Co mozecie polecic z
Przy wyborze to nic nie zaszalejesz bo beda do rany przyloz, gorzej w
trakcie i po montazu...

> nowych rozwiazan ktore aktualnie montuje sie w meblach kuchennych, co
> mozecie odradzic ?
Elektryczne Blumowskie prowadnice szuflad naroznych - za glosno pracuja ;)

> 1300metr. Tyle ze np licza dodatkowo za wsady cargo, za prowadnice do
Dobra rada - szafke na cargo zamow sobie oddzielnie, tj bez okucia.
A okucie mozesz zamowic np w Rejsie.
Jestem bardzo zadowolony, szczegolnie z tego wysokiego na blumowskim
okuciu. Za ta ich cene calej szafki (tj w studiu mebli) bedzie Cie stac
na wersje w chromie z prowadnica z dociagiem.
Wyglada to tak:
http://picasaweb.google.pl/artur.lew/MebleKuchenne#5
292031416320614242
Mi cala szafka pod duze cargo wyszla za okolo 800 zl z okuciem i
frontem. W Liroju - 2400zl (ukucie z dociagiem ale nie bluma). Szkoda
slow...

> szuflad (blumi,samozamykacz - chyba ze zmieszcze sie w 4 szufladach w kuchni
Zero szafek ;)
Szuflady sa o niebo bardziej praktyczniejsze...

Zwroc uwage na sposob zalozenia uchwytow w szafkach naroznych.
Typowy robol zalozy tam wystajace nakretki niszczac w przeciagu paru
tygodni czasem drogi lakierowany front.
Rzemieslnik zrobi to po pajaku, fachowiec - wg dobrych
elektrotechnicznych tradycji, tj po liniahc prostych, kostki, etc...
Sprawdz jak zamocowana jest zmywarka. Powinno sie podkleic albo folie
pod front albo uszczelnic silikonem. Inaczej goraca para ze zmywarki
rozwali Ci blat w pol roku.
itd ... ;)

20. Data: 2009-10-15 07:47:35

Od: "McMac" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"JS" <m...@g...com> wrote in message
> Jak widać są dwie szkoły. Jedni montują zwykłe prowadnice i szuflada się
> nie wysuwa do końca, a inni robią do tego jeszcze płytszą szufladę i ta
> się wysuwa do końca ale za szufladą pozostaje 20 cm wolnego miejsca.

Czyli w obu przypadkach szuflada wysuwa się o tyle samo, za to w drugim jest
znacznie mniej pojemna.
To tak jakby specjalnie ograniczyć pojemność bagażnika w samochodzie, skoro
klapa jest mniejsza niż cały bagażnik.

--
Maciek

zadanie z wanną