kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?

21. Data: 2009-10-15 07:50:52

Temat: Re: kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
Od: "McMac" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
news:hb4lqo$oup$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Za wysoki, chyba, że masz 2m wzrostu. Ale kobieciny zazwyczaj maj?
> mniejszy, nho chyba, ze kto? ożenił się ze słupem (telegraficznym - dużo
> gada, lub energetycznym - ma flotę, czyli kasę)...

Pitolenie. Poniżej 90cm nie ma co robić, chyba że masz 150 wzrostu. Inaczej
będziesz się ciągle schylał.
A po zmyciu naczyń kręgosłup będzie bolał jeszcze godzinę.

--
Maciek

22. Data: 2009-10-15 08:31:16

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> Za wysoki, chyba, że masz 2m wzrostu. Ale kobieciny zazwyczaj mają
> mniejszy, nho chyba, ze ktoś ożenił się ze słupem (telegraficznym - dużo
Jak już czytasz swojej kozie tę listę, to nie musisz tego wszystkiego co
odpowiedziała tu przelewać.

23. Data: 2009-10-15 10:38:16

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

McMac wrote:
> "JS" <m...@g...com> wrote in message
>
> Czyli w obu przypadkach szuflada wysuwa się o tyle samo, za to w
> drugim jest znacznie mniej pojemna.
> To tak jakby specjalnie ograniczyć pojemność bagażnika w samochodzie,
> skoro klapa jest mniejsza niż cały bagażnik.

dodam jeszcze że dobre solidne szyny wytrzymają solidne obciążenie szuflad
(np zastawę stołową) a gówniani z marketu zaczną sie sypać po roku czy
dwóch.

24. Data: 2009-10-15 12:06:50

Od: wolim <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 08:06, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> lepiej sprawdź oferte ikei.
>
> tanie studia meblowe to kompleten porażka z tego co znajomi mi opowiadają.
>
> a wykonanie bywa mocno takie sobie, a diabel tkwi w szczegółach.
>
> ikea daje też bluma i to w standardzie :) no i wszytsko jest od ręki w
> sklepie a nie na zamówienei z łaską za 2 tygodnie lub dłużej- Ukryj cytowany tekst
-

> - Pokaż cytowany tekst -

Jesteś pewien, ze to Blum? Byłem, patrzyłem. Do Bluma podobne, ale
jednak nie Blum chyba.
Do tego białe korpusy, które już przy lekko ciemnych frontach totalnie
psują efekt wizualny.
Nie wiem jak teraz, ale dawniej Ikea nie robiła nietypów, czyli szafek
o nietypowym wymiarze, a to jest ważne przy zabudowie na wymiar.

Pzdry,
/\/\\/\/

25. Data: 2009-10-15 14:24:09

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim wrote:

> Jesteś pewien, ze to Blum? Byłem, patrzyłem. Do Bluma podobne, ale
> jednak nie Blum chyba.

z tego co wiem to blum im to robi na ich zamówienie. widziałem bluma i jest
tak w 90% identyczne.

> Do tego białe korpusy, które już przy lekko ciemnych frontach totalnie
> psują efekt wizualny.

tylko po otwarciu szafki

> Nie wiem jak teraz, ale dawniej Ikea nie robiła nietypów, czyli szafek
> o nietypowym wymiarze, a to jest ważne przy zabudowie na wymiar.

no niestety coś za coś w ikei możan spasować długość ciągu tak do 10cm mniej
wiecej.

ALE!!! na etapie projektu a najpóźniej na etapie wykonawstwa należy
przewidzieć zabudowy. Generalnie do dobrze zaporojektowanej kuchni pasują
szafki standardowe :) ponadto ewentualne szpary w ciągu można zamaskować
ślepymi frontami docięntymi na rozmiar. Powiem więcej poniewczasie sie
dowiedziałem że od strony sciany powinno sie wstawiac taki ślepy front ze
względów estetycznych i technicznych.

26. Data: 2009-10-15 14:40:09

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmiar. Powiem więcej poniewczasie sie dowiedziałem że od strony sciany
> powinno sie wstawiac taki ślepy front ze względów estetycznych i

po co od ścian takie fronty?

27. Data: 2009-10-15 14:48:49

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. wrote:

> po co od ścian takie fronty?

po to aby było łatwiej włożyć szufladę, alby nie obijać drzwiami ściany, aby
nie uszkodzić ściany przypadkiem itd...

28. Data: 2009-10-15 18:54:23

Od: Chris <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:

> Do tego białe korpusy, które już przy lekko ciemnych frontach totalnie
> psują efekt wizualny.

A ja mam białą ścianę, białe korpusy i białe lakierowane fronty i
wszystko z IDEA oprócz farby na ścianę :)

ps. Mam też białe kołki w ścianie :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
Chcesz się pośmiać ? http://just4fun.pl/ zapraszam.

29. Data: 2009-10-15 21:25:42

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor wrote:

> dodam jeszcze że dobre solidne szyny wytrzymają solidne obciążenie
> szuflad (np zastawę stołową) a gówniani z marketu zaczną sie sypać po
> roku czy dwóch.

mam bluma - w jednej szufladzie mam 30 kg
od dwóch lat chodzi i nie narzeka :)

natomiast ja zamawiałem kuchnie w takim partaczym zakładzie
zapłaciłem 5k za kuchnie za którą inni krzyczeli od 8 do 15k
prowadnice bluma - szuflad w sumie 9 w tym 3 o szerokości 100 cm

do tego jedno cargo

zabudowa typu szafa

MDF w foli
uchwyty metalowe

czekałem długo - ale za tą cene - nie narzekam
dziś niestety ceny mocno podnieśli

mozna ich znaleźć na allegro
cechą charakterystyczną ejst to że oferują usługi w wawie i łodzi

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

30. Data: 2009-10-15 21:28:31

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

McMac wrote:
> Pitolenie. Poniżej 90cm nie ma co robić, chyba że masz 150 wzrostu.
> Inaczej będziesz się ciągle schylał.
> A po zmyciu naczyń kręgosłup będzie bolał jeszcze godzinę.

od tego jest zmywarka ;/

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

zadanie z wanną