kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?

31. Data: 2009-10-15 21:31:58

Temat: Re: kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lew wrote:

> Zero szafek ;)
> Szuflady sa o niebo bardziej praktyczniejsze...

zależy
od wysokości 1m przestają być praktyczne ;)

a zabudowy typu szafa do kuchni są coraz popularniejsze :)

ale pod blatem - racja - szuflada wygodniejsza
od 60-80 cm w górę - można dać szafka...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

32. Data: 2009-10-16 14:38:15

Od: "Chris" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] nabazgrał:
> od tego jest zmywarka ;/

Nie wszystko myje się w zmywarce :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
Szukasz znajomych ?? http://just4fun.pl/ zapraszam.

33. Data: 2009-10-19 12:52:51

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2009 15:21:38 +0200, mk napisał(a):

> zrobi mi co mi sie tam podoba
> To sugeruję zwrócić uwagę na wysokość blatu, u mnie wyszło, że
> najkorzystniejszy to 91cm.

O właśnie. Cholerne kuchnie projektowane dla krasnali. Jak nie kręgosłup,
to guzy na głowie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

34. Data: 2009-10-19 20:46:29

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris <a...@b...pl> napisał(a):

> A ja mam białą ścianę, białe korpusy i białe lakierowane fronty i
> wszystko z IDEA oprócz farby na ścianę :)
>
> ps. Mam też białe kołki w ścianie :)
Zgaduję - przychodnia zdrowia..??

35. Data: 2009-10-25 09:37:11

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> 2. okleinę krawędzi półek i wszystkich innych krawędzi. U nas okleina jest
> zrobiona "na kant" i jest tak ostra, że przy wkładaniu talerzy na półkę
> można się podrapać. Potem również okazało się, że mogli dać inną okleinę
> ale za dopłatą a "państwo nic nie mówili".

czyli okleili najtansza okleina "papierowa" ktora szczegolnie do kuchni nie
jest polecana :)
mogli plastikowymi okleinami 1 lub 2 mm grubosci i to nie dosc ze ladniej
wyglada to jest bardziej trwale :)

--
pzdr
piotrek

36. Data: 2009-10-25 09:56:23

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Ta ekipa w cenie 10% montazu NIE PODLACZA AGD ani elektrycznie ani
> hydraulicznie
> co mnie lekko zdziwilo (wlasnie byl gosc na pomiarach). Jak z innymi
> ekipami ? Robią to w cenie montazu czy nie ?

u mnie bylo wszystko w cenie.

--
pzdr
piotrek