Re: kuratorium

Data: 2003-07-17 08:25:07
Temat: Re: kuratorium
Od: "tweetka" <t...@w...pl>

> jeśli chodzi o Kraków to na stronie www.krakow.pl w "oferty pracy" jest
> specjlany dział pt "praca dla nauczycieli" i tam się pojawiają ogłoszenia
:-
> ), podoabno jest tablica z ofertami w urzędzie przy Placu Wszystkich
> Świętych :-)
> ale lepiej rozsyłać, bo ta baza ofert nie jest zbyt duża --- powodzenia
>
> a tak swoją drogą, to rozsyłać czy roznosić - jedno duże koszty - drugie
> dużo nieprzyjemności, bo w większości szkół mówi Pani sekretarka "nie
chcemy
> [...]

Witam!
Mam pytanko do osób które wysyłały swoje oferty o szkół, jaki system
wysyłania najlepiej obrać? Bo nie mam pojęcia czy lepiej supic się na jednym
regionie i stamtąd "wykosić" szkoły czy lepiej na chybił trafił-wybierać
sobie jakies szkoly z róznych części Polski (w swoim mieście nie mam
szans-wszystkie szkoły obdzwoniłam). No i na co postawić, na miasta? a może
na wioskach prędzej? Szkoły Podstawowe, Gimnazja, Licea(podobno tu nie warto
sie nawet starac bo redukcja etatów była). Nie mam pojęcia jak się do tego
zabrać żeby wyszło jak najlepiej i nie marnować czasu na coś co z góry jest
skazane na przegraną. Przyznam, że "dostalam" prace w szkole w Wawie ale
dyrektor postawił warunek, że muszę tam mieszkać w tym mieście-średnio
wynajęcie kawalerki to 900 zl, a pensja nauczyciela.......... mam dokładać
do pracy? Z czego?
Bardzo proszę o pomoc wszystkich mających jakiekolwiek doświadczenie w
szukaniu pracy w szkole.
Pozdrawiam serdecznie
tweetka