kurczak na ruszcie

1. Data: 2005-02-14 11:33:26

Temat: kurczak na ruszcie
Od: mafiok <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jak upiec kurczaka w piekarniku? zo zrobić z kapiącym tłuszczem?
--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

1. Data: 2005-02-14 12:32:42

Temat: Re: kurczak na ruszcie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mafiok wrote:

> jak upiec kurczaka w piekarniku? zo zrobić z kapiącym tłuszczem?

Zostawić blachę z piekarnika w środki pod kurczakiem :-). A samego
kurczaka przyprawić tak jak lubisz, nabić na ruszt i piec. Ja zwykle
piekłam około 2 godzin, ostatnie 15 minut na termoobiegu, żeby ładnie
się skórka przypiekła.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-02-14 15:57:45

Od: "Aktos" <n...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja robię tak.
Kurczak cały myję suszę nacieram solą i przyprawami.
Butelkę od piwa myję dokładnie, tak by nie miała etykiety. Pół litra wody +
łyżka soli wymieszać nalać do butelki po piwie.
Na ruchomą blachę w piekarniku układam papier do pieczenia ciast, robię taką
2 warstwową foremkę z tego papieru. Nadziewam kurczaka na butelkę i wstawiam
do piekarnika właśnie na ten papier uformowany w pudełeczko. Dzieki temu
tłuszcz spływajacy z kurczaka nie pali sie i nie smrodzi mieszkania.
Piekę do miekkośći kurczaka i chrupiącej skórki. Bez grila i termoobiegu bo
takiego nie mam w kuchence.
Smacznego
PS. Piwo wypijam sam - ostatecznie to ja robie kurczaka i mnie sie należy

1. Data: 2005-02-20 16:51:37

Od: "ewa" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aktos" <n...@a...lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> +
> łyżka soli wymieszać nalać do butelki po piwie.

W butelce powinno być piwo.

1. Data: 2005-02-20 19:29:46

Od: "W.N." <n...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

JAK TO MA BYĆ PIWO???
Zgroza!!!!
Pisałem że piwo wypija osobiście by się nie zmarnowało.
W butelce ma być woda ze solą.
Czy nie szkoda piwa gotowanego???
Włodek

1. Data: 2005-02-21 10:40:54

Od: "ewa" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "W.N." <n...@a...lodz.pl> napisał w wiadomości
> JAK TO MA BYĆ PIWO???

Niestety /?/, w butelce powinno być piwo, a najlepiej niech to będzie
puszka wypełniona piwem do ok. 3/4 pojemności. Resztę możesz wypić. Tak
mówili w telewizorze.

kopytka pieczone jak frytki -ktoś kiedyś wspominał
proszę o przepis na dobrą białą kiełbasę swojską :)
coś ala konserwa mięsna -jak ?
Jak ciasteczka anyżkowe??
przepraszam