kurczak w bananach

1. Data: 2001-05-04 13:20:48

Temat: kurczak w bananach
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Kurczak w bananach na 4 osoby
Kurczak 1.2 kg
1 lyzka oleju
15 cl bialego wina wytrawnego
3 dojrzale, ale dosyc twarde banany
30 g masla
5 cl rumu
koriandra,
gingembre (wylecialo mi z glowy jak sie to nazywa po polsku)
sol, pieprz
Pokroic kurczaka na kawalki i podsmazyc w oleju z dodatkiem masla. Zalac rumem
i zapalic. Przewrocic kawalki kurczaka kiedy rum jeszcze plonie. Zalac bialym
winem. Posolic, popieprzyc, wrzucic piec ziarek koriandry i troche gingembre.
Przykryc i dusic przez 1 godz. 5 min przed koncem duszenia do dac do sosu
pokrojone w plasterki banany. Podawac z ryzem.

pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2001-05-04 14:18:17

Temat: Re: kurczak w bananach
Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Gingembre to chyba angielski ginger czyli po naszemu imbir.
A w jakiej postaci nie napisalas, sproszkowany czy tez korzen?

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-05-04 15:31:44

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Gingembre to chyba angielski ginger czyli po naszemu imbir.
> A w jakiej postaci nie napisalas, sproszkowany czy tez korzen?

> [...]

pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2001-05-07 09:04:09

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> napisał w wiadomości
> koriandra,

A, jesli mozna glupio spytac, co to? Jakos nie kojarze...

Jader

1. Data: 2001-05-07 21:53:48

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Jader <j...@p...com.pl> wrote:
> A, jesli mozna glupio spytac, co to? Jakos nie kojarze...
Kolendra, po francuskiemu coriandre. Może być mielona lub w ziarenkach.

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

1. Data: 2001-05-08 08:33:53

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Baran" <a...@c...anetek.net> napisał w wiadomości
> Kolendra, po francuskiemu coriandre. Może być mielona lub w ziarenkach.

Tak przypuszczalem, ale wolalem sie upewnic, bo cos za duzo roznic na
literowke...

Jader

1. Data: 2001-05-08 11:34:04

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Aneta Baran" <a...@c...anetek.net> napisał w wiadomości
>
> Tak przypuszczalem, ale wolalem sie upewnic, bo cos za duzo roznic na
> literowke...
>
>    Jader

Bardzo przepraszam za niescislosc, chodzi oczywiscie o kolendre, ktora zle
przetlumaczylam na polski.

Kalina

Chłodnik
Zupa cebulowa
grill inny niz wszystkie
Koniec z kuchnia! Dziewczyny - to dla was :-)
Blikle