grill inny niz wszystkie

1. Data: 2001-05-04 08:36:08

Temat: grill inny niz wszystkie
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie sobie kupilam grilla i wyprobowalam kilka przepisow. wszystko wyszlo
przepyszne, ale na szczegolny szacunek zasluguja papryczki macerowane w
sosie oliwno-octowym :)))!!!

banany pieczone z czekolada (fantastyczny, nietuzinkowy, acz wykwintny
deser!!!)
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=975

syli jablka z grilla (z miodem, cynamonem i np. rodzynkami - pycha!)
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=216

ziemniaczki (wypelnione farszem z czosnku, cebuli, oleju, majeranku i
pieczarek - wspaniale! a jaki rozsiewaly zapach!!!)
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=48

warzywa marynowane (ja wyprobowalam z baklazanem i paryka czerwona,
baklazan wyszedl ciekawy w smaku - taki slodkawy, pysznie smakowal z
buleczka i maselkiem, zas paryka okazala sie hitem i wszyscy dzielnie
walczyli o porcje :))) http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=409

sprubujcie, bo poza waszymi niesmiertelnymi kielbaskami, sa tez pyszne dania
z grilla warzywno-owocowe.

--
Rena

PuszKKKa http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-05-04 17:08:32

Temat: Re: grill inny niz wszystkie
Od: "A. Kowalska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Widzę reno, że mnie ubiegłaś ;-)
Właśnie zamierzałam zabrać sie do opisywania moich wczorajszych grillowych
wyczynów, ale przeczytałam Twój list i...... w zasadzie to nic dodać, nic ująć
:)
Wczoraj wypróbowałam dwa przepisy z puszkkki:

banany z czekoladą (wiórki starte na "grubej" tarce), cynamonem i posiekanymi
dość drobno orzechami - przekrojone wzdłuż i nafaszerowane, zawinąc w folię
aluminiową i piec ok. 15 minut - przepyszne, wszyscy się tym zajadali, upiekłam
na samym początku, więc zaczęliśmy od deseru

ziemniaki - piekły się na ruszcie, nie w popiele, przez ok. godzinę (farsz w
moim wydaniu zawierał: dużo cebuli, trochę czosnku - wszystko drobno posiekane,
majeranek, kminek mielony, sól, pieprz i olej), na każdy obrany ziemniak nałożyć
sporą łyżkę farszu i zawinąc w folię
proponuję zawinąc w sporo folii (żeby były dwie warstwy), bo kilka paczuszek
przedarło się podczas pieczenia i te ziemniaczki bardziej się przypaliły, a
nawet zwęgliły z jednej strony

Nie mam jeszcze zbyt dużego doświadczenia w grillowaniu, do tej pory piekliśmy
tylko kiełbaski, więc wczorajsza uczta to już spory wyczyn :)
życzę wszystkim smacznego i udanych prób

Ania Kowalska (znowu od niedawna czytająca grupe!!!)

1. Data: 2001-05-04 18:53:26

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
upiekłam
> na samym początku, więc zaczęliśmy od deseru

u mnie tez sie wszyscy zajadali - banany nie rozlecialy sie, zas czekolada
idealnie rozplynela po calych bananach. ale widze, ze ty zrobilas wersje
delux:))))) nastepnym razem zrobie taka!

> Nie mam jeszcze zbyt dużego doświadczenia w grillowaniu, do tej pory
piekliśmy
> tylko kiełbaski, więc wczorajsza uczta to już spory wyczyn :)

ziemniaki zrobilam identyczne jak ty - ale one pachnialy, no nie? polecam ci
szczegolnie przepis na paryke czerwona marynowana. marynuje sie ja przed
grillowaniem 45 min. w zalewie z octu, oleju, soli i cukru, a potem wychodzi
taaaaka pychota, ze bilismy sie o porcje:))))

rena

1. Data: 2001-05-07 17:00:50

Od: "A. Kowalska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> [...]
> idealnie rozplynela po calych bananach. ale widze, ze ty zrobilas wersje
> delux:))))) nastepnym razem zrobie taka!

nie wiem ,czy dobrze napisalam o przygotowaniu bananow, ja nie przekrajalam ich
na 2 kawalki, tylko tak do polowy, zeby do srodka wsypac czekolade i cala
reszte, nie rozpadaly sie i upiekly sie ladnie, a nadzienia nawet nie bylo
widac, za to przy jedzeniu - niespodzianka !!! mniam

> [...]
> grillowaniem 45 min. w zalewie z octu, oleju, soli i cukru, a potem wychodzi
> taaaaka pychota, ze bilismy sie o porcje:))))

na pewno sprobuje, tylko niech znowu sie cieplej zrobi, bo ostatnie dwa dni nie
zachecaly specjalnie do imprez na swiezym powietrzu (ale dzisiaj juz sloneczko
wychodzi powoli, wiec jest nadzieja, ze znowu sie ociepli :))

pozdrawiam
Ania

Koniec z kuchnia! Dziewczyny - to dla was :-)
Blikle
dynia
baklazan
ciasteczka z kleiku ryzowego :o)