kurz, mnostwo kurzu

11. Data: 2008-01-31 13:19:37

Temat: Re: kurz, mnostwo kurzu
Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartekE320 wrote:
> "Mirosław Aleksander Moczyróg" <m...@g...pl> wrote in message
>
> Kurde, to jest nowy materac lateksowy z Koła :)

A pod łóżkiem jest tego zauważalnie więcej?

pozdrawiam,

mirek

12. Data: 2008-01-31 18:37:52

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Everard Took pisze:
> <<<<<<<<<<<<<<
> E tam, mieszkam na peryferiach i mam ten sam problem.

Załóż sobie ogród.
Jakoś nie mogę sobie przypomnieć czy kiedykolwiek w drewnianej chałupce
na działce wycierałem kurze.
;-)
pozdr. Jerzy

13. Data: 2008-01-31 21:26:22

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

bartekE320 pisze:
> Jest sobie maly pokoj - 9m2. W nim tylko lozko, telewizor na scianie,
> maly stolik i krzeslo. Na podlodze panele. No i dwa razy w tygodniu
> trzeba myc podloge, bo gromadza sie takie wielkie keby kurzu. Myje to
> Cifem Brilliance do podlog i po kilku dniach znowu to samo. Jaka moze
> byc przyczyna? Da sie cos z tym zrobic? Myslalem, ze moze nawilzacz
> powietrza pomoze, ale w sumie nie wiem jaka mam tu wilgotnosc, bo nie
> mam higrometru. Pokoj jest uzywany tylko jako sypialnia.
Postaw sobie tam komputer, w porządnej obudowie, i niech chodzi 24h/dobe :)
U mnie ciągle chodzą 3 szt, każdy ma od frontu wciąg powietrza przez
filtr, który czyszczę średnio co tygodzień, a jest na nim taka warstwa
kurzu ze można by poduszki produkować. Znaczy że dokładnie o tyle samo
kurzu mniej opadło na meble/podłoge, jeśli zostało zatrzymane na filtrze .
A tak z innej beczki - to bym radził jakiś dywanik. Kurzyć się mniej nie
będzie, ale dywan/wykładzina ma możliwość magazynowania (w sposób w
miarę niewidoczny) dość dużej ilości kurzu, który można raz na jakiś
czas odkurzaczem spacyfikować. Gołe podłogi (a najgorzej elektryzujące
się panele) idealnie eksponują kurz, a po dodaniu paru nawet
pojedynczych włosów (naszych lub zwierzaka) i powstają piękne
kłębki-kłaczki z kurzu, wyglądające paskudnie...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

Gazowy przepływowy podgrzewacz wody
H2O Mop z TV marketu
AUDIOFIL Szczecin
Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup
Pomiar mieszkania