kuszenie ciasteczek :)

1. Data: 2005-11-23 14:57:19

Temat: kuszenie ciasteczek :)
Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
takie mi sie pytanie dzisiaj nasunelo, kiedy to siedzac na spotkaniu mialem
pod nosem talerz swiezych, smacznych (chyba) ciasteczek. generalnie jestem
od 1 lipca na diecie monitgnaca, udalo mi sie schudnac 22 kilo. nie jadlem w
ogole przez ten czas slodyczy, ani cukiereczka. i tak sie zastanawiam, jakby
wplynal na mnie kes (lub wiecej) takich ciasteczek? czy zmieni to cos w
mojej przemianie materii, zniszczy powiedzmy efekty tygodnia diety, czy
przejdzie niezauwazone?

pozdrawiam
pawel

2. Data: 2005-11-23 15:34:04

Temat: Re: kuszenie ciasteczek :)
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przejdzie niezauwazone

hmm raz wejedziesz na ciemna strone mocy i juz nie bedzie powrotu wystrzegaj
sie
zreszta slodkosci sa niedobre

--
Niedzwiedz
Klub Motocyklowy GRYF | www.gryf.riders.pl

3. Data: 2005-11-23 16:42:01

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gardziej napisał:

> takie mi sie pytanie dzisiaj nasunelo, kiedy to siedzac na spotkaniu mialem
> pod nosem talerz swiezych, smacznych (chyba) ciasteczek.

Musisz wiedziec jedno. Twoj organizm wcale nie chce tych ciasteczek. Do
niczego mu nie sa potrzebne. Gdyby tylko mogl, by Ci powiedzial. Prosze,
nie karm mnie tym. Ale Twoj mozg chce to ciastko "sprobowac", bo kiedys
jadles i dobrze zapamietal ten smak. A teraz zaczyna powoli przestawac
pamietac i chce "dla przypomnienia" tylko dwa keski. Rozumiesz juz o co
chodzi? Po co chcesz przypomniec sobie jak to smakuje? W odpowiedzi na
Twoje pytanie: nic sie nie stanie, te dwa keski nic nie zrobia. Ale
zaszkodzisz bardziej, bo przypomnisz mozgowi jak te ciasteczka smakuja i
bedziesz jeszcze bardziej chcial jesc te ciasteczka i beda Ciebie one
bardzo kusily. Ja w ogole takich rzeczy nie jadam, postaw obok mnie
ciastka, a ja nawet nie wiem jak one smakuja. Zablokowalem umysl na
takie niedobre rzeczy i juz. Mnie nic nie cisnie.

--
Pozdrawiam - Filip

http://www.autodynamics.com.br/video02.html

www.leandrini.com www.modshows.com
www.tuningbaja.pl www.tuninguj.com.pl

4. Data: 2005-11-23 17:16:33

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

gardziej napisał(a):
> i tak sie zastanawiam, jakby
> wplynal na mnie kes (lub wiecej) takich ciasteczek? czy zmieni to cos w
> mojej przemianie materii, zniszczy powiedzmy efekty tygodnia diety, czy
> przejdzie niezauwazone?

o - to jest wlasnie przyklad szkodliwosci glupot z stylu - kcal sie nie
licza, jedz ile chcesz tylko wystrzegaj sie prod z grupy X, Y czy Z.

liczy sie bilans kaloryczny. niezaleznie od sposobu odzywiania. jesli go
utrzymasz to odniesiesz zamierzony efekt

i nie - nie wplynie na przemiane materii - przemiany materii nie mozna
sobie zmieniac ot tak - wbrew powszechnie powtarzanym bredniom o
przyspieszaniu i zwalnianianiu metabolizmu (np glodowaniem, jedzeniem
bialka itd itp)

co nie zmienia faktu, ze slusznie zrobiles nie jedzac ich.

pozd
WiRAHA

5. Data: 2005-11-23 19:19:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA pisze:

> [...]
> sobie zmieniac ot tak - wbrew powszechnie powtarzanym bredniom o
> przyspieszaniu i zwalnianianiu metabolizmu (np glodowaniem, jedzeniem

Juz o tym rozmawialismy. Sam wtedy napisales ze wg zrodel, ktore znasz,
efekt termogeniczny zwiazany z pozywieniem to 6-10% calkowitej przemiany
materii. Wg tych, ktore czytalem ja (m.in. "Biochemia Harpera",
"Praktyczna fizjologia pracy" Lehmanna) moze on przekraczac 20%
podstawowej przemiany materii (to wyczuwalna roznica, podobna do tej,
jaka odczuwamy w zimnym lub goracym mikroklimacie przy zmianie pozycji
ciala z siedzacej na stojaca) i zalezy od rodzaju posilku (bialkowy,
tluszczowy, weglowodanowy). Fakt, ze wplyw jest relatywnie niewielki nie
upowaznia do pisania, ze nie ma go wcale lub ze jest bzdura. Wspominany
rowniez tu i owdzie "tryb glodowy" nie jest przeciez niczym innym, jak
adaptacja organizmu do zmniejszonej podazy kalorii poprzez optymalizacje
procesow metabolicznych. Dzieki temu realizuje on te sama aktywnosc przy
mniejszym tempie metabolizmu. Konkludujac: przemiany materii nie mozna
sobie zmieniac ot, tak, ale z pewnoscia istnieja pewne granice, w
obrebie ktorych organizm moze ja modyfikowac w zaleznosci od parametrow
wewnetrzych oraz zewnetrznych.

6. Data: 2005-11-23 19:20:31

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje

No tak, ale skąd te łzy?

puchaty

7. Data: 2005-11-23 20:30:26

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wplynal na mnie kes (lub wiecej) takich ciasteczek? czy zmieni to cos w
> mojej przemianie materii, zniszczy powiedzmy efekty tygodnia diety, czy

Po takim czasie na MM przejdzie niezauważone, ale zemdli Cię od słodyczy ;)
Nie warto :)))
Pozdrawiam, Agata

8. Data: 2005-11-24 19:01:56

Temat: Odp: kuszenie ciasteczek :)
Od: "ma_ma" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jadles i dobrze zapamietal ten smak. A teraz zaczyna powoli przestawac
> pamietac i chce "dla przypomnienia" tylko dwa keski.

nagram to sobie na tasme i bede puszczac co rano ;-)
ma_ma (tydzień na MM)

9. Data: 2005-11-25 03:17:19

Temat: Re: Odp: kuszenie ciasteczek :)
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ma_ma napisał:

> nagram to sobie na tasme i bede puszczac co rano ;-)

Hehe, pozwalam ;)

> ma_ma (tydzień na MM)

A tam MM... :) Mam wiekszy rygor w diecie ;]

10. Data: 2005-12-20 13:47:58

Od: "weni" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości

> A tam MM... :) Mam wiekszy rygor w diecie ;]
Ales fajnie o opisal...napisz prosze cos wiecej o tym
'zablokowaniu umyslu na takie niedobre rzeczy'...
i o 'wiekszym rygorze w diecie'
:-?

ach ten cukier, pomocy
diata tłuszczowa dr.Klark