kwaśny oddech

1. Data: 2005-03-08 16:13:17

Temat: kwaśny oddech
Od: "Tajfun" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam taki mały problem - od jakichś dwóch tygodni mam dziwnie
nieświeży oddech, który jest jakby lekko kwaśnawy, i ogólnie towarzyszy mi
uczucie kwaśności w jamie ustnej. Zęby myję zazwyczaj trzy razy dziennie,
dbam żeby na języku nie było osadu więc to raczej nie jest kwestia higieny.
Gumy do żucia i odświeżacze nie pomagają, nie wiem co robić ?

2. Data: 2005-03-08 17:32:56

Temat: Odp: kwaśny oddech
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tajfun <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Gumy do żucia i odświeżacze nie pomagają, nie wiem co robić ?

Oczywiście, że nie pomogą, bo to idzie z głębi, a nie z samej jamy ustnej.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2005-03-08 20:30:31

Temat: Re: kwaśny oddech
Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pij kawy

4. Data: 2005-03-08 20:50:29

Od: "poradniawkamieniu" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tajfun" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> higieny.
> Gumy do żucia i odświeżacze nie pomagają, nie wiem co robić ?

Może być że to refluks. Do lekarza. Lecznie należy zacząć wcześnie, aby
uniknąć powikłań.
Samo nie przechodzi.

5. Data: 2005-03-09 10:15:55

Od: Andrzej <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może być że to refluks. Do lekarza.......

A po co do lekarza? Lewatywka przez I tydzień codziennie, w drugim
tygodniu co drugi dzień. Powinno wystarczyć. No i zmienić dietę. Bo ci
się najwyraźniej coś psuje w jelitach.

Andrzej

6. Data: 2005-03-09 14:44:26

Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
higieny.
> Gumy do żucia i odświeżacze nie pomagają, nie wiem co robić ?

hej
Też mam ten sam problem, tylko że dłużej i czuję się z tym tak samo źle jak
i Ty albo i jeszcze
gorzej. To jest na pewno to samo - bo dobrze to scharakteryzowałeś jako
"kwaśny" oddech
do tego mam trochę biały język.

To na pewno nie jest brak higieny i też prawie na pewno samo nie przechodzi,
pasta do zębów pomaga mi na około pół godziny. Byłem z tym u trzech
lekarzy (dermatologów) z czego dwóch powiedziało mi że nic mi nie jest
(tych dwóch głupków zapisało mi płyny do płukania ust)
a trzecia wysłała mnie na test na grzybicę i costam to wykryło, ale
to chyba wcale nie jest grzybica - lekarka zapisała mi w recepcie
jakieś pigułki ale w żadnej aptece w mieście tego nie było a
nawet aptekarki powiedziałyu, że nie ma szans żeby było bo costam.
I w efekcie tego zwątpiłem.

Ale powiem Ci o miom prywatnym odkryciu (chyba poza wszystkimi
swoimi funkcjami jestem też druidem :-/), pasta nie pomaga
odświeżacze nie pomagają ale trochę pomaga herbata z cytryną
(pewnie po prostu cytryna - póki co pakuj masę cytryny do
wody albo do herbaty, a jak znajdziesz rozwiązanie to koniecznie
wyslij mi maila z dokładną receptą co robić i co pomaga na mój adres ;-)
(Również nie omieszkam ze swojej strony)

Pozdrawiam
C.K.

7. Data: 2005-03-09 14:46:37

Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> A po co do lekarza? Lewatywka przez I tydzień codziennie, w drugim
> tygodniu co drugi dzień. Powinno wystarczyć. No i zmienić dietę. Bo ci
> się najwyraźniej coś psuje w jelitach.
>
> Andrzej

BZDURY BZDURY BZDURY

C.K.

8. Data: 2005-04-14 09:10:44

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Tajfun <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Oczywiście, że nie pomogą, bo to idzie z głębi, a nie z samej jamy ustnej.

> [...]

Pilne - "chore" dziecko.
IGC jak to policzyć?
Zeby...
Stan po anginie, a nocne poty
gdzie w internecie znajde ilustracje anatomii dloni