Re: kwasy owocowe

From: "Małgorzata Golińska" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: kwasy owocowe
Date: Mon, 30 Dec 2002 14:59:19 +0100

Głównie chodzi mi o usunięcie drobnych krostek i leciutkich przebarwień na
skórze ciała. Potem chciałabym ją odpowiednio nawilżyć, przygotować do
opalania w solarium. Nigdy nie robiłam tego typu zabiegów ale słyszałam, że
kwasy to coś w rodzaju pilingu tylko że głębszego.
Mam 25 lat więc nie wydaje mi się żebym była taka stara. Spodziewam się wiec
dość dobrych wyników.
Czego wiec mogę oczekiwać???
Pozdrawiam
Małgorzata