kwasy owocowe

1. Data: 2006-12-08 23:41:07

Temat: kwasy owocowe
Od: "dancia" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was mogłaby mi przybliżyć efekt działania kwasów
owocowych?

2. Data: 2006-12-09 08:25:39

Temat: Re: kwasy owocowe
Od: "Ania K." <b...@d...gwsh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dancia" <d...@n...hr> napisał w wiadomości
ps.com...
Czy któraś z Was mogłaby mi przybliżyć efekt działania kwasów
owocowych?

Efekty kwasow: znakomicie zluszczaja skore, pobudzaja produkcje kolagenu,
skora staje sie bardziej jedrna i wygladzona, elastyczna, odswiezona, drobne
zmarszczki ulegaja splyceniu, redukcja przebarwien i plam pigmentacyjnych,
pomoc przy tradziku i lojotoku. Ponadto jesli wybierzesz peeling kwasem
migdalowym to mozesz go wykonywac przez caly rok, nawet co tydzien bez
ryzyka uwrazliwienia skory na prom. UV i powstania przebarwien. Peeling
migdalowy znakomicie przygotowuje skore przez opalaniem na sloncu i w
soalrium i sprawia ze opalenizna jest bardziej rownomierna i swietlista.
Podstawowe wskazania do kwasow to: tradzik zaskornikowy, pospolity,
zmarszczki, fotostarzenie skory, palmy starcze, przebarwienia, lojotok.
pozdr Andzia

3. Data: 2006-12-09 09:14:16

Od: "dancia" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podstawowe wskazania do kwasow to: tradzik zaskornikowy, pospolity,
> zmarszczki, fotostarzenie skory, palmy starcze, przebarwienia, lojotok.

A czy znasz może salon kosmetyczny(sprawdzony), który przeprowadza
tego typu zabiegi? A czy można w okresie zimy poddać sie takiemu
peelingowi?

Ps. Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź:)

4. Data: 2006-12-09 11:20:21

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-12-09 10:14 dancia powiedzial/a :

> A czy znasz może salon kosmetyczny(sprawdzony), który przeprowadza
> tego typu zabiegi?

No pewnie... przy tej głównej ulicy, koło apteki w pierwszą w lewo, idąc
od strony kościoła (Hint: a może byś tak podała miasto, w jakim tym
zabiegom chciałabyś się poddać...? W sumie można próbować namierzać Cię
po IP... but why?)

> A czy można w okresie zimy poddać sie takiemu
> peelingowi?

Zwykle poleca się jesień, ale zimą też się nada. Tylko trzeba się się
wyposażyć w kremy z wysokim filtrem (zresztą niezależnie od pory roku).
Sporo praktycznych informacji było OIDP na wizaz.pl

> Ps. Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź:)

Do usług.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

5. Data: 2006-12-09 11:36:31

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> napisał w wiadomości

[...]

No jak to, nie wiesz???? Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o Warszawę
:).

Albo o inne duże miasto (tu w domyśle mógłby byc Wrocław, ze względu na
ilość urodowiczek).

Maja
(z "zasciankowego", ale wciąż wojewódzkiego Olsztyna)

6. Data: 2006-12-09 12:09:29

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-12-09 12:36 sq4ty powiedzial/a :

> [...]
> :).
>
> Albo o inne duże miasto (tu w domyśle mógłby byc Wrocław, ze względu na

Eee... nie Default City ani Wro, ale Lublin - przynajmniej tak mi się
wydaje ;-)

> Maja
> (z "zasciankowego", ale wciąż wojewódzkiego Olsztyna)

Anna ze stol_y_cy ;-)

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;
(Charles Baudelaire)

Fajny zestaw do makijazu
zabieg usuwania popękanych naczynek - gdzie?
uroda2
ks
sznurówki