Re: kwiaty-nowe wzory

Data: 2003-02-19 18:08:29
Temat: Re: kwiaty-nowe wzory
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de>

Ja raz na poczatku wykasowalam jedna wiadomosc, ale przez zla obsluge
skrzynki w gazecie. Sprawa juz sie wyjasnila, dostalam lekcje obslugi i bylo
ok.
Nie moge sobie wyobrazic (ok. informatykiem nie jestem), ze przesylajac
wiadomosc do siebie czy innej osoby program uzywany przez adresata moze
kasowac wiadomosci. Jest tak jesli wiadomosci ze skrzynki (w gazecie albo
gdzies indziej) maja automatycznie przesylane byc na twoj komputer, to wtedy
sa kasowane. znam to z wlasnego doswiadczenia.
To tak na moj chlopski rozum

Podesle maki z wather... i te drugie, jesli ich tam nie ma

MonikaB