lacina na codzien :)))

1. Data: 2001-04-26 06:33:50

Temat: lacina na codzien :)))
Od: "Michał Cebrowski" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow bardzo serdecznie,
mam mala prosbe: jestem po wypadku paralotniowym i w wypisie ze szpitala
mam napisane rozpoznanie po lacinie. Moja prosba to oczywiscie
przetlumaczenie mi tego na polski, bo musze wiedziec co mi napisali zeby moc
sciagnac jak najwiecej z ubezpieczalni.
1.Fractura comminutiva ossis pubis utriusque.
2.Contusio capitis et columnae vertebralis lumbalis.
3.Contusio universalis.

Z gory dziekuje za pomoc

Michał

2. Data: 2001-04-26 12:07:16

Temat: Re: lacina na codzien :)))
Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Cebrowski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sciagnac jak najwiecej z ubezpieczalni.
> 1.Fractura comminutiva ossis pubis utriusque.
> 2.Contusio capitis et columnae vertebralis lumbalis.

Witaj. Solidnie oberwałeś... będzie się liczyć także długość hospitalizacji
( czy to Twój mocny argument? ). Tłumaczenie:
1. Odłamowe złamanie każdej z kości łonowych ( czyli rozfragmentowanie obu
kości spojenia łonowego )
2. Stłuczenie głowy i kręgosłupa lędźwiowego.
3. Stłuczenia uogólnione.
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia !!!
Beata

laryngolog w poznaniu