łączenie blachy ze steropianem - rolety zewnętrzne

1. Data: 2003-10-30 18:39:25

Temat: łączenie blachy ze steropianem - rolety zewnętrzne
Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zamontowano mi rolety zewnętrzne (alu) - są one zainstalowane nie we wnęce
okiennej, ale na murze i przez to mocno wystają poza ścianę budynką. Przykrą
konsekwencją tego są kapiące krople z parapetu z okna powyżej, które głośno
tłuką o górę rolety (blacha).

Pomyślałem, że na obudowę rolety od góry położę styropian (2 cm grubości).
Czy to dobre rozwiązanie (bardzo tanie :-). Jeśli tak - czym to najlpiej (i
tanio) przykleić do blachy?

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-11-02 12:40:27

Od: "Bartek S" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli rozumiem od góry to pomysl jeszcze
o przykryciu tego folią, bo woda wyżłobi w styropianie
korytka
a stryropian niezbyt wytłumi,
pomyśl może o takich matach którymi wycisza sie auta,
na allegro dość tanio można dostać,
albo w sklepach motoryzacyjnych.

nie pamietam ale ok 40zl/m2

albo taka pianka którą się kładzie pod panele podłogowe
do wyciszenia

Bartek

Re: Mam problem ze zmywarką :((
Re: Zmywarka, zapach i smak(!)
Kuchnia elektryczna do zabudowy - pomóżcie
Jak wytlumic akrylowa wanne?
Schematy budowy szafek kuchennych