łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suwała ;)

1. Data: 2009-12-07 22:08:45

Temat: łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suwała ;)
Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

czy macie jakis patent na łatwe łączenie/rozłączanie modułów mebli?

mam kanapę i pufę (identyczna jak siedzisko) - czasami chciałbym z tego
robić a'la narożnik, podnóżek, ale zeby mi nie odjezdzał

znacie jakis patent, ktory pozwoliłby na wpinanie, wypinanie bez wielkiego
trudu takiego zestawu?

pzdr

Sebastian

2. Data: 2009-12-07 22:17:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"basti78" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
> robić a'la narożnik, podnóżek, ale zeby mi nie odjezdzał
>
> znacie jakis patent, ktory pozwoliłby na wpinanie, wypinanie bez wielkiego

Rzepy, zatrzaski, suwaki.

3. Data: 2009-12-07 22:20:47

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robić a'la narożnik, podnóżek, ale zeby mi nie odjezdzał
>
> znacie jakis patent, ktory pozwoliłby na wpinanie, wypinanie bez wielkiego

Producenci stosują takie metalowe zakładki - jeden mebel podnosisz i wsuwasz
w zakładkę drugiego, tak jak zawiasy w drzwiach, tylko że płaskie, szerokie
i sztywne.

4. Data: 2009-12-08 13:47:20

Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Producenci stosują takie metalowe zakładki - jeden mebel podnosisz i
> wsuwasz w zakładkę drugiego, tak jak zawiasy w drzwiach, tylko że płaskie,

Z braku takowych (choć do kupienia są w każdym sklepie z okuciami meblowymi)
możesz wziąć blachę jakąś w miarę grubą, wyciąć z niej dwie kształtki,
odpowiednio wygiąć i przykręcić.

Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński
www.bankmodeli3d.pl
Sprzedawaj swoje modele 3D u nas!

5. Data: 2009-12-08 14:59:04

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z braku takowych (choć do kupienia są w każdym sklepie z okuciami
> meblowymi)
> możesz wziąć blachę jakąś w miarę grubą, wyciąć z niej dwie kształtki,
> odpowiednio wygiąć i przykręcić.

ALe blacha może być ostra i można się nieźle pokaleczyć. Lepiej poszukac
gotowca.

6. Data: 2009-12-08 18:02:05

Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał >
> ALe blacha może być ostra i można się nieźle pokaleczyć. Lepiej poszukac
> gotowca.

właśnie - szukam wiec, ale gugiel jakos psia mac oporny w tym wypadku ;(

a tam gdzie zamowilem kanape chcą za taką jedną sztukę 250pln - a ze dwie by
sie przydały

chora cena

--

Sebastian

7. Data: 2009-12-08 20:23:16

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> właśnie - szukam wiec, ale gugiel jakos psia mac oporny w tym wypadku ;(
>
> a tam gdzie zamowilem kanape chcą za taką jedną sztukę 250pln - a ze dwie
> by sie przydały

Nie wiem czy dokładnie o to chodzi ale moze tu:
http://www.firmakaczocha.pl/katalog.php?kat=2
http://www.saul.com.pl/gelakc/index.html
http://bylicki.pl/bylicki.php-strona=dodatki&lang=pl
&rodzaj=inne.htm

(łącznik K, łącznik rogówki)

--
lukasz

8. Data: 2009-12-08 20:30:51

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy dokładnie o to chodzi ale moze tu:
> [...]

Ja dokłądnie o czymś takim myślałem, bo mam w kilku kanapach takie
rozwiązanie.

9. Data: 2009-12-09 01:17:23

Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki, ale to trzeba zamocowac tak, zeby bylo widac prawda? przy okazyjnie
łączonej pufie to bedzie srednia ozdoba no i np dziecko moze o to zawadzic
ich rozwiązanie jest super - wszystko montowane POD meblem
z jednej strony blaszka ala V z ząbkami w środku, na obrotowym przegubie
ktory w czasie nieuzywania pozwoli "podwinąc" to pod kanape
w drugim elemencie montuje się trzpień o trójkątnym kształcie
w momencie zbliżania np pufy do kanapy ten trójkątny trzpień wsuwa się w
ząbki w literceV i zatrzaskuje

i to wszyskto jest od dołu, zupełnie niewidoczne

tylko psia mac 250pln sztuka;(

pzdr

10. Data: 2009-12-09 18:50:42

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ząbki w literceV i zatrzaskuje
>
> i to wszyskto jest od dołu, zupełnie niewidoczne

Czy opisujesz coś takiego:
http://phamadeusz.pl/index2.php?id=2
pozycja "okucia i złącza meblowe"
dolne zdjęcie?