ładna dziewczyna

1. Data: 2005-04-06 08:06:40

Temat: ładna dziewczyna
Od: "agata" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem łądną dziewczyną, chłopkai za mna się oglądają. Chciałabym być
ładniejsza. Jakie kosmetyki polecaci

1. Data: 2005-04-06 08:10:19

Temat: Odp: ładna dziewczyna
Od: "monika" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rÓB SOBIE OKŁADY Z BŁOTTA, SĄ BARDZO ODMŁODZAJACE I DZIAŁĄJĄ BARDZO DOBRZE
NA CERE:p

1. Data: 2005-04-06 08:12:37

Od: "monika" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIOŁSZKI TO MY:p

1. Data: 2005-04-06 08:17:55

Temat: Re: ładna dziewczyna
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem łądną dziewczyną, chłopkai za mna się oglądają. Chciałabym być
> ładniejsza. Jakie kosmetyki polecaci

polecam przeczytanie kilku dobrych ksiażek a nie zabawy w internecie
p.

1. Data: 2005-04-06 08:19:01

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jestem łądną dziewczyną, chłopkai za mna się oglądają. Chciałabym być
> ładniejsza. Jakie kosmetyki polecaci

Jeszcze ładniejsza powiadasz?
Hmmm....
Tylko nie przesadź, bo staniesz sie mężczyzną;)

zdroofka
charwel:)

ps.co ja tutaj robię??
ps2.w temacie z szafami to mnie zaszokowałyście:O

1. Data: 2005-04-06 08:24:48

Od: "agata" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> DZIOŁSZKI TO MY:p
załake bo ccemy być łądniejsze a sazczegoleni pan dryja chce być ładniejszy

1. Data: 2005-04-06 08:32:07

Od: "agata" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hhehehehehee nic na to nie poradzimy że jestesmy kobietami i uwielbiamy
ubarnia chdzby nawet ich kupno potem ewentualnie nie musimy w nich chodzić
najwiękasz radośc to buszowanie po sklepach :))

1. Data: 2005-04-06 08:48:47

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> hhehehehehee nic na to nie poradzimy że jestesmy kobietami i uwielbiamy
> ubarnia chdzby nawet ich kupno potem ewentualnie nie musimy w nich chodzić
> najwiękasz radośc to buszowanie po sklepach :))

Zapewne;)
Miałem tutaj bardziej na myśli to, że jestem jeszcze kawalerem i czytając wasze
wypowiedzi zdałem sobie sprawę z tego, co mnie czeka w przyszłości;)
No ale nic.Piszcie drogie panie.
Może im wiecej bedę o was wiedział to chociaż trochę zrozumiem wasze zawiłości;)
Uśmiech u mnie wywołują niektóre "zachcianki" mojej miłości.
Jak byłem młodszy to mnie to czasem irytowało.
Teraz mi się podoba.W końcu to jest zupełnie nieszkodliwe, a jak czasem
sprezentujemy coś naszej wybrance, luba sama sobie coś kupi nowego, to ten
uśmiech i błysk w oku wszystko rekompensuje:)

pozdrawiam
Robert:)

1. Data: 2005-04-06 11:01:42

Od: "Agusia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ja muszę przyznać ze masz racje nie których mężczyzn to dołuje i jak
sobie jesczez wyobrażą zachcianki przyszłej żonki ale tak na serio to nie
jesteśmy takie wybredne no moze troszkę :P ehheh

1. Data: 2005-04-06 11:31:01

Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ja muszę przyznać ze masz racje nie których mężczyzn to dołuje i jak
> sobie jesczez wyobrażą zachcianki przyszłej żonki ale tak na serio to nie
> jesteśmy takie wybredne no moze troszkę :P ehheh

eee tam, w koncu to dla mezczyzn mamy te pekajace w szfach szafy :>

Makijaż tego lata
Makijarz tego lata
i znowu nie wiem czy to podróbki...
Adipex-czeski lek na odchudzanie