ładny kuperek ???

1. Data: 2003-06-11 16:13:59

Temat: ładny kuperek ???
Od: "Kasia" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kochani poradźcie co mam zrobić zeby mój tyłek doprowadzić jakos do ładnego
stanu. Otóz jestem szczupłą osobą ale niestety żarełko odkłada mi sie w
okolicach tyłka i bioder. Czy można jakoś z tym powalczyć? Jakaś dieta albo
ćwiczenia ???
Z góry dziekuje

1. Data: 2003-06-11 16:24:06

Temat: Re: ładny kuperek ???
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Jun 2003 18:13:59 +0200, Kasia wrote:

> [...]
> okolicach tyłka i bioder. Czy można jakoś z tym powalczyć? Jakaś dieta albo

Na kuperek podobno najlepsze są rolki.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-11 16:38:26

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Na kuperek podobno najlepsze są rolki.

Potwierdzam, jak zwykle. Przy okazji chwale sie, ze rolki zgubily mi kolejny
rozmiar w biodrach:) A pupa taka ladna, jedrna sie zrobila. I uda mi
znacznie wysmuklaly. ZAwsze mialam problem ze spodniami ze ud i pupy nie
mieszcze, albo strasznie ciasne, za to w talii ok, a teraz jest odwrotnie.
Kiedy ja te " brzuszki" bede regularnie robic?:)

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-06-11 18:00:54

Temat: Re:(OT) do Kasi
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu,
Czy mozesz zmienic nicka?
Jestem uczestnikiem tej grupy od dawna i właśnie w ten sposób się
podpisuje.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-12 07:29:05

Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Potwierdzam, jak zwykle.

A jak dlugo i czesto na tych rolkach jezdzicie, zeby byly efekty?

Agnieszka

1. Data: 2003-06-12 10:50:51

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> A jak dlugo i czesto na tych rolkach jezdzicie, zeby byly efekty?

Zaczelam po pieciu latach przerwy jezdzic ponownie na rolkach w kwietniu
tego roku. Nie mialam swoich, tylko po bracie za duze o 3 numery, wiec
musialam sie nauczyc od nowa na nich jezdzic:). Na poczatku wychodzilam
wieczorami codziennie na pol godziny - godzine. Tak przez dwa tygodnie.
Potem zaczelam sie wybierac w dluzsze trasy, tez codzienie na godzinke lub
dwie. Po miesiacu mialam w biodrach juz cztery centymetry mniej. Teraz
wychodze 3-4 razy w tygodniu na 45 minut lub 3 godziny, zalezy ile mam
czasu. Jak wychodze na krocej, staram sie jak najwiecej podjezdzac pod
strome gorki. Nie ma zadyszki jak przy rowerze, ale czuje sie w pupie i w
udach, ze miesnie naprawde pracuja. Juz kilka osob na moim osiedlu poszlo w
moje slady i maja podobne efekty.:)

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-06-13 14:07:03

Temat: Re: Re:(OT) do Kasi
Od: "pawel wojciechowski" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@B...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kasiu,
> Czy mozesz zmienic nicka?
> Jestem uczestnikiem tej grupy od dawna i właśnie w ten sposób się
> podpisuje.

hmm, Kasia bardzo popularne imię w Polsce. Może Ty od dawna uczestniczysz na
pl.rec.uroda ale skąd wiesz czy ona np. nie jest stałym bywalcem na
pl.rec.akwaria.. a trudno aby zmieniała kilka razy dziennie nicka. Najlepiej
jak obie skonkretyzujecie swoje podpisy, np. o nazwisko.
przepraszam za wtrącanie się.
i pozdrawiam
paweł.
--