lakier do parkietu - pilne pytanie

1. Data: 2002-07-10 10:40:31

Temat: lakier do parkietu - pilne pytanie
Od: "Mariusz" <m...@u...rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Byc moze to pytanie bylo zadawane setki razy, ale dzis jestm w pracy a jutro
znowu urlop i dalsze remonty w nowo zakupionym mieszkaniu.
Pytanie dotyczy lakieru - jaki wybrac do pomalowania parkietu po
cyklinowaniu, aby nie byc potem w strachu, ze cos moze sie stac mojemu
8-miesiecznemu dziecku, a jednoczesnie byl on trwaly? Jakie ceny? Mam malo
czasu, bo do konca lipca musze to zrobic plus pomalowanie mieszkania
(sciany) i przeprowadzka.

Slyszalem o lakierach ekologicznych tylko pytanie co z ich trwaloscia (nie
chcialbym tez po 2-3 latach znowu sie tym zajmowac, bo lakier sie zetrze)?

Z gory dziekuje za pomoc!

--
Z pozdrowieniami
Manio

1. Data: 2002-07-10 11:01:07

Temat: Re: lakier do parkietu - pilne pytanie
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@u...rzeszow.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie dotyczy lakieru - jaki wybrac do pomalowania parkietu po
> cyklinowaniu, aby nie byc potem w strachu, ze cos moze sie stac mojemu
> 8-miesiecznemu dziecku, a jednoczesnie byl on trwaly?

Jesli do konca lipca chcesz zrobic wszystko lacznie z przeprowadzka to tylko
te ekologiczne (tzn "wodne" albo akrylowe - to dwa okreslenia tego samego),
klasyczny rozpuszcalnikowy albo dwuskladnikowy sie nie zdarzy wysmierdziec.
Lakiery akrylowe generalnie sa mniej trwale, ale to nie znaczy ze sa do d...
Dobry lakier akrylowy moze byc dozo trwalszy od przecietnego klasycznego.
Kupuj te przeznaczone "do korytarzy i miejsc o duzym natezeniu ruchu" i
powinno byc dobrze.

J.

1. Data: 2002-07-15 21:05:57

Od: "Krzysztof Szarpak" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam u siebie UZIN podobno jest trwały
ma dosyć specyficzny zapach (nie wali rozpuszczalnikiem) i zamieszkaliśmy
już w tym samym tygodniu bo musieliśmy i jakos żyję

kuchnia bez górnego światła
tanio stemple na budowę - W-wa i okolice
Parking przy budynku.
Meble BRW - Poznań
okna pcv