lakier do szafek kuchennych

1. Data: 2002-08-09 07:38:02

Temat: lakier do szafek kuchennych
Od: "Robert" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Czy ktos moglby doradzic, chce polakierowac szafki kuchenne , sa robione z
całe drewna i chcialbym zabezpieczyc wnetrza i drzwiczki , i potrzebuje
lakieru tylko musi nie byc szkodliwy tzn zeby mozna bylo klasc jakies
artykuly spozywcze nio i kuchnia czyli ciezsze warunki pracy gotujace sie
potrawy para czyli dobrze zabezpieczyl mi drewno
nie bez znaczenia jest tesz jego zapach , najlepiej jakby nie byl zbyt
smierdzacy ;-) hi czyli jakis wodny
czy ktos ma jakies propozycje??
Pozdrawiam
Robert

1. Data: 2002-08-09 08:59:47

Temat: Re: lakier do szafek kuchennych
Od: "Monika Krause" <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest super produkt firmy Leman - barwnik do drewna przeciwko plamom, w
formie politury barwiącej drewno na różne dowolne kolory. Super sprawdza sie
w kuchni, na blatach i szafkach. Barwi drewno pozostawiając satynową powłokę
na zewnątrz. Jedyny mankament to cena 50zł za chyba 0,5 l.
MK

1. Data: 2002-08-09 09:18:31

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert"
> nio i kuchnia czyli ciezsze warunki pracy gotujace sie
> potrawy para czyli dobrze zabezpieczyl mi drewno

Może lakier tzw. łodziowy? Spotkasz go w sklepie z innymi lakierami. Jest
bardzo odporny na wilgoć :)

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2002-08-09 14:33:15

Od: "J. P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:aj01c7$9ab$1@news2.tpi.pl...

> Może lakier tzw. łodziowy? Spotkasz go w sklepie z innymi lakierami. Jest
> bardzo odporny na wilgoć :)

Jest bardzo odporny na wilgoc, smierdzi jak wielkie nieszczescie i z
ekologia oraz bezpieczenstwem (w kontakcie z zywnoscia) niewiele ma
wspolnego.

J.

1. Data: 2002-08-09 15:20:12

Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktos moglby doradzic, chce polakierowac szafki kuchenne , sa
robione z
>całe drewna
W ub. roku lakierowałam nowe, w całości drewniane szafki kuchenne.
Korzystałam z 1-warstwowego lakieru bezbarwnego firmy SYNTILOR (2,5 l.
za ok. 100,- ) - bardzo wydajny, maluje się dobrze - lakier ma postać
żelu, bezzapachowy, matowy. Po roku użytkowania szafek nie mam żadnych
zastrzeżeń - polecam (wnętrza szafek malowałam raz, fronty 2 razy).
Pozdrawiam
Iza

poszukiwany parkieciarz, wroclaw/dolnyslask
problem z instalacją elektryczną (może być długie)
Kolorowa emulsja na ściany
Drzwi - określenie rodzaju
Narozniki scian - czym zabezpieczyc