lampa bioptron

1. Data: 2008-10-14 08:02:08

Temat: lampa bioptron
Od: "Madzia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chce zastosowac lampę bioptron na rwę kulszową.
Mam pytanie ile centymetrów od ciała należy trzymać lampę?
Pozdrawiam Madzia

2. Data: 2008-10-14 09:03:06

Temat: Re: lampa bioptron
Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Chce zastosowac lampę bioptron na rwę kulszową.
> Mam pytanie ile centymetrów od ciała należy trzymać lampę?
> Pozdrawiam Madzia

Proponuję poczytać instrukcję, ale z mojego doświadczenia -
bezpośrednio na ciało (0 cm).

3. Data: 2008-10-14 12:02:12

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Oct 2008 10:02:08 +0200, Madzia napisał(a):

> Witam
> Chce zastosowac lampę bioptron na rwę kulszową.
> Mam pytanie ile centymetrów od ciała należy trzymać lampę?
> Pozdrawiam Madzia

Przelicz sobie odległość od najbliższego handlowca Zeptera na centymetry i
otrzymasz odpowiedź - w takiej odległości zawsze należy trzymać lampę
bioptron od swojego ciała.

4. Data: 2008-10-14 13:32:29

Od: "Madzia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ojjjjjeeeeeeejjjjjjjjj

5. Data: 2008-10-14 15:12:47

Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzia pisze:
> ojjjjjeeeeeeejjjjjjjjj
>

> Użytkownik "Madzia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

Podobno Bioptron dobrze wplywa na glupote szczegolnie jak wlozysz glowe
do srodka .

6. Data: 2008-10-15 06:40:11

Od: "Madzia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może ty wsadzisz tam głowę i nie będziesz juz głupot pisał.

7. Data: 2008-10-15 09:57:32

Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzia pisze:
> a może ty wsadzisz tam głowę i nie będziesz juz głupot pisał.
>

> Użytkownik "NoName" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

Efekt bedzie identyczny jak przylozysz lampke taka biurkowa z zarowka 40
wat blisko bolacego miejsca.
Mozesz ewentualnie zarowke pomalowac kolorowym sprajem dla lepszego efektu

8. Data: 2008-10-16 19:42:54

Od: adam_54 <a...@g...pl_spam> szukaj wiadomości tego autora

Madzia pisze:
> Witam
> Chce zastosowac lampę bioptron na rwę kulszową.
> Mam pytanie ile centymetrów od ciała należy trzymać lampę?
> Pozdrawiam Madzia

Według informacji zawartych na stronie:
http://www.bioptron.tychy.pl/index.php?page=faq2&tit
le=Zastosowanie#10

Około 10 cm. A mnie wydawało się, że w granicach kilku cm.

pozdr. Adam

"Marsz dla życia i rodziny"
klonowanie - ateisci w ataku:)
[OT] O zaletach antykoncepcji
HIV i nobel
kamienie żółciowe a cudowne, bezoperacyjne sposoby ich usunięcia