RE: laser-krotkowzrocznosc

1. Data: 2003-11-25 17:26:14

Temat: RE: laser-krotkowzrocznosc
Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION) szukaj wiadomości tego autora

podczepiajac sie pod pytanie Jurka:
a przypadek majacy 22 lata, -8.0 oko lewe i -6.5 oko prawe?
pisales wczesniej o tym, ze wada Jurka moze byc skorygowana
do zera, tzn., ze nie kazda moze, czy powyzsza moglaby byc?

pozdrawiam :)
--
s...@c...pl
s...@o...pl

2. Data: 2003-11-25 18:19:20

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

921A354C1E4AD611897F00062955915502D75246@bur-gro-02.
gro.pl.bf,
RECEPTION <r...@g...faurecia.com>:
> [...]

Moglaby, a czy moze - stwierdzi badanie kwalifikacyjne, bo to zalezy od
parametrow rogowki.
Jesli stwierdzi, ze moze, to jeszcze nie gwarantuje, ze tak bedzie - nikt Ci
tego nie zagwarantuje. Generalnie przy wiekszej wadzie jest wieksze
prawdopodobienstwo wiekszej wady resztkowej.

--
Robert

3. Data: 2003-11-25 20:15:18

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego nie zagwarantuje. Generalnie przy wiekszej wadzie jest wieksze
> prawdopodobienstwo wiekszej wady resztkowej.

oko z wada -6,5 sph powinno dac sie skorygowac do zera, drugie (-8,0 )
zalezec bedzie od grubosci rogowki, ale duza szansa. Oczywiscie o wszystkim
decyduja badania kwalifikacyjne.
Co do prawdopodobienstwa wady resztkowej - nie ma reguly:-)

casus
spec. ch. oczu

4. Data: 2003-11-26 10:17:05

Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podczepiajac sie pod pytanie Jurka:
> a przypadek majacy 22 lata, -8.0 oko lewe i -6.5 oko prawe?
> pisales wczesniej o tym, ze wada Jurka moze byc skorygowana
> do zera, tzn., ze nie kazda moze, czy powyzsza moglaby byc?

a nie lepiej wymienic soczewki tak jak przy korekcji zacmy ?
wtedy to i chyba -13 da sie zrobic ?

---

5. Data: 2003-11-26 10:45:40

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bq1uhj$423$...@i...gazeta.pl,
Doxent <d...@g...NOSPAM.pl>:

> a nie lepiej wymienic soczewki tak jak przy korekcji zacmy ?
> wtedy to i chyba -13 da sie zrobic ?

Wtedy tracisz mozliwosc akomodacji, a wiec na pewno przynajmniej okulary do
czytania
I ingerencja chirurgiczna jest "glebsza".

--
Robert

6. Data: 2003-11-26 11:31:00

Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy tracisz mozliwosc akomodacji, a wiec na pewno przynajmniej okulary
do
> czytania
> I ingerencja chirurgiczna jest "glebsza".

Ale słyszałem ,że są jakieś dodatkowe soczewki implanty więc nie traci się
akomodacji tylko wszczepiają je
przy bardzo dużych wadach mi nie polecali przy wadzie -6,5 i -8,5

7. Data: 2003-11-26 12:16:27

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bq22n8$hgq$...@p...warman.nask.pl,
Robert Lemieszewski <l...@w...edu.pl>:

> Ale słyszałem ,że są jakieś dodatkowe soczewki implanty więc nie
> traci się akomodacji tylko wszczepiają je
> przy bardzo dużych wadach mi nie polecali przy wadzie -6,5 i -8,5

Sa, ale nie o nich pisal doxent.

--
Robert

8. Data: 2003-11-26 14:13:08

Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy tracisz mozliwosc akomodacji, a wiec na pewno przynajmniej okulary
do
> czytania
> I ingerencja chirurgiczna jest "glebsza".

z dwojga zlego lepiej juz do czytania niz do chodzenia. Swoja droga dlaczego
tesc mojego znajomego (75 lat) nauczyl sie czytac bez okularow po
wszczepieniu nowych soczewek i widzi doskonale na odleglosc ?
Mial zacme w jednym a potem zrobil sobie drugie oko.

---

9. Data: 2003-11-26 14:27:01

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bq2cc9$qns$...@i...gazeta.pl,
Doxent <d...@g...NOSPAM.pl>:

> z dwojga zlego lepiej juz do czytania niz do chodzenia.

To zalezy, generalnie tak, ale nie o takiej alternatywie byla mowa.

> Swoja droga
> dlaczego tesc mojego znajomego (75 lat) nauczyl sie czytac bez
> okularow po wszczepieniu nowych soczewek i widzi doskonale na
> odleglosc ?

Widzi "doskonale", bo przedtem mial zacme.
Nie moze widziec jednoczesnie calkiem ostro na odleglosc i powiedzmy z 30 cm
bez akomodacji.

--
Robert

Zywnosc modyfikowana genetycznie [Pilne]
poszukiwany neurolog od... spastyki
bardzo zniszczone i słabe paznokcie
Borelioza, raz jeszcze
Toksoplazmoza - Znowu ale tym razem inne pytanie