laserowa korekta krótkowzroczności?

1. Data: 2002-01-08 09:10:40

Temat: laserowa korekta krótkowzroczności?
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie jakieś konkrety o laserowej korekcie krótkowzroczności. W
szczególności chodzi mi :
- jak długo bolą oczy po zabiegu
- jak długo jest się na zwolnieniu lekarskim
- kiedy można usiąść przed komputerem, telewizorem, czytać książki, palić
papierosy, pić alkohol itp
- i ogólnie - jeśli się ktoś temu poddał, czy jest z tego zadowolony?
Liczę na odpowiedzi zarówno od lekarzy, jak i pacjentów.
Pozdrawiam
Wojtek

2. Data: 2002-01-13 20:59:48

Temat: Re: laserowa korekta krótkowzroczności?
Od: "Iwona L." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> - jak długo jest się na zwolnieniu lekarskim
> - kiedy można usiąść przed komputerem, telewizorem, czytać książki,

Bardzo blahe problemy Cie nurtuja. Wlasciwie to mialam sie nie
odzywac, gdyz ja naleze do tych, ktorym sie nie udalo. Ale, gdy widze
Twoje zmartwienia to proponuje Ci wejsc na strone
http://www.surgicaleyes.org/
do dzialu "Image Center" i zobaczyc symulacje komputerowe tego, co
widzi takie oko jak moje (na szczescie drugiego nie zoperowalam).
Zamiast zastanawiac sie nad glupotami, to zastanow sie lepiej czy
moglbys (czy wytrzymalbys) tak ogladac swiat do konca dni swoich. Bo
to moze spotkac kazdego (i Ciebie rowniez).

pozdrawiam, Iwona

3. Data: 2002-01-14 11:10:18

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona L." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
> Bardzo blahe problemy Cie nurtuja. Wlasciwie to mialam sie nie
> odzywac, gdyz ja naleze do tych, ktorym sie nie udalo. Ale, gdy widze

a ja akurat naleze do grona tych zadowolonych szczęśliwców :-)

> Twoje zmartwienia to proponuje Ci wejsc na strone
> http://www.surgicaleyes.org/

a ja tradycyjnie zapraszam do siebie:
http://masel.adm.put.poznan.pl/?x=ulubione/index.php

> [...]
> moglbys (czy wytrzymalbys) tak ogladac swiat do konca dni swoich. Bo
> to moze spotkac kazdego (i Ciebie rowniez).

Faktycznie przykre :-((
BTW - gdzie miałaś operację?

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

4. Data: 2002-01-14 15:08:43

Temat: Odp: laserowa korekta krótkowzroczności?
Od: "grupy" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maseł <m...@p...onet.pl> napisał:

> a ja akurat naleze do grona tych zadowolonych szczęśliwców :-)

To naprawde Ci gratuluje )). Tez bym tak chciala.

> BTW - gdzie miałaś operację?

Wroclaw, American Eye Laser Center

pozdr.
Iwona

5. Data: 2002-01-14 15:33:12

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grupy" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
szow.tpsa.pl...
> To naprawde Ci gratuluje )). Tez bym tak chciala.

mam w lewym oczku co prawda okolo -1 ale w porownaniu z wyjsciowym -9 to
IMHO i tak sukces :-)))) (prawe na 0)

> Wroclaw, American Eye Laser Center

Nie wiem czemu, ale w tym wypadku mialem wieksze zaufanie do panstwowego
molocha jakim jest szpital w Katowicach :-))

Pozdro

Maseł

P.S. A moze ty bys tam uderzyla - moze cos sie jednak da naprawic???

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Kochasz życie? To nie trać czasu, bo czas jest życia budulcem.

6. Data: 2002-01-14 16:46:11

Od: "Iwona L." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maseł <m...@p...onet.pl>napisał:

> P.S. A moze ty bys tam uderzyla - moze cos sie jednak da
naprawic???

Moze za kilka lat. Na razie dla mnie nie ma pomocy (nieregularny
astygmatyzm) ale czekam na nowe technologie (wavefront), ktore
zaczynaja wlasnie wkraczac w zachodnie kliniki. Zyje nadzieja.

pozdr.
Iwona

Jedna pigułka mniej?
pobieranie moczu
Cystis hepatis - torbiel prosta wątroby ...
torbiel pajęczynówkowa - co to ???
Polip nosa