Re: laserowe leczenie zebow

Data: 2003-01-08 09:26:22
Temat: Re: laserowe leczenie zebow
Od: "Beta" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:avfc23$uce$1@szmaragd.futuro.pl...
> byli zachwyceni bo nie bolało i tak przyjemnie choć bardzo drogo. Ale po
1-2
> latach WSZYSTKIE zęby pod tymi plombami się popsuły i musieli znów płacić

No wlasnie to jest najgorsze. A w ktorej przychodni sie leczyli? Bo moze
faktycznie stomatolog byl zly a nie metoda? Jesli on trzyma ten laser golymi
rekami to wystarczy ze leko zadrzy i juz po herbacie.

A z drugiej strony to ja tez bylam u dentysty ktory tradycyjna metoda leczyl
mi zab i po dwoch latach zrobila sie tam zgorzel, bo plomba byla zle
zalozona. Tylko ze metoda laserowa jest chyba nowa wiec moze trudniej o
dobrych dentystow w tej dziedzinie.

Beta