laserowe leczenie zebow

1. Data: 2003-01-07 13:19:56

Temat: laserowe leczenie zebow
Od: "Beta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos ma jakies dobre wiadomosci na ten temat? bo podobno mozna wyleczyc
za pomoca lasera kilka zebow naraz, ale pytanie czy to jest skuteczne i czy
to leczenie jest rownie skuteczne co tradycyjne?

Beta

2. Data: 2003-01-07 13:30:44

Temat: Re: laserowe leczenie zebow
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beta" napisała ...

> bo podobno mozna wyleczyc
> za pomoca lasera kilka zebow naraz,

Tradycyjną "bormaszyną" też można kilka na raz.

> ale pytanie czy to jest skuteczne i czy
> to leczenie jest rownie skuteczne co tradycyjne?

Tak - równie skuteczne i parokrotnie droższe.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2003-01-07 20:10:13

Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> to leczenie jest rownie skuteczne co tradycyjne?

Nie z własnego doświadczenia ale znajomych: leczyli zęby sobie i dzieciom i
byli zachwyceni bo nie bolało i tak przyjemnie choć bardzo drogo. Ale po 1-2
latach WSZYSTKIE zęby pod tymi plombami się popsuły i musieli znów płacić i
borować a dwa zęby u syna były już do leczenia kanałowego. Oni są
zawiedzenie i wszystkim odradzają /mnie też-stąd wiem/. Nie mnie osądzać,
czy winna jest metoda czy stomatolog czy też słaby sprzęt.
Poza tym, stosując laser tylko terapeutyczny wiem, ile szkody może
wyrządzić, błędnie użyty. A ten do zębów jest podobno bardzo silny. I tu
pytanie do fachowców - czy jego promień nie uszkadza innych okolicznych
tkanek, przy okazji leczenia zębów?

Wiewióra
l...@p...onet.pl
pisząc na priva z adresu usuń .spam.

4. Data: 2003-01-08 09:26:22

Od: "Beta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> byli zachwyceni bo nie bolało i tak przyjemnie choć bardzo drogo. Ale po
1-2
> latach WSZYSTKIE zęby pod tymi plombami się popsuły i musieli znów płacić

No wlasnie to jest najgorsze. A w ktorej przychodni sie leczyli? Bo moze
faktycznie stomatolog byl zly a nie metoda? Jesli on trzyma ten laser golymi
rekami to wystarczy ze leko zadrzy i juz po herbacie.

A z drugiej strony to ja tez bylam u dentysty ktory tradycyjna metoda leczyl
mi zab i po dwoch latach zrobila sie tam zgorzel, bo plomba byla zle
zalozona. Tylko ze metoda laserowa jest chyba nowa wiec moze trudniej o
dobrych dentystow w tej dziedzinie.

Beta

5. Data: 2003-01-08 12:43:50

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi zab i po dwoch latach zrobila sie tam zgorzel, bo plomba byla zle
> zalozona. Tylko ze metoda laserowa jest chyba nowa wiec moze trudniej o

Właśnie mam pytanie: skąd się taka cholera jak zgorzel robi, bo dopadła mnie
miesiąc temu i już tyle czasu ją leczę. Czy są jakiekolwiek szanse czy musze
się pożegnać z ząbkiem?
Dzieki,
Pat.

6. Data: 2003-01-08 13:05:56

Od: "Beta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perfekcja" <p...@r...fm> napisał w wiadomości
> [...]
mnie
> miesiąc temu i już tyle czasu ją leczę. Czy są jakiekolwiek szanse czy

Nie wiem dlaczego zgorzel się robi, ale chyba da się to jakoś wyleczyć. Ja
tam się jej pozbyłam, chociaż było to leczenie kanałowe i trwało koło 2
miesięcy. Z moich doświadczeń wynika że dobry dentysta to 50% sukcesu. Do
tego 40% sukcesu to pokonanie oporów i wybranie się do niego, a 10% to stan
Twojego zęba. Oczywiście po paru latach ten układ może się zmienić.

Beta

7. Data: 2003-01-09 10:37:42

Od: "Lukasz Dabrowski" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stan
> Twojego zęba. Oczywiście po paru latach ten układ może się zmienić.

I zmieni się. Leczenie kanałowe to zawsze w konsekwencji "pozbycie się
zęba". Tylko wyrok jest odroczony. ;-)

Pozdrawiam,
Woo-cash.

oczyszczanie jelita grubego