latwe zapamietywanie

11. Data: 2001-07-17 12:15:15

Temat: Re: latwe zapamietywanie
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotr napisał(a):

> Użytkownik Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@w...edu.pl...
> >

> ciekawe na jakiej podstawie twierdzisz ze te maja ?

Uwazam ze faszerowanie sie chemia bez wyraznego powodu (przeciez on nie
jest chory) nie ma sensu. Wiec uwazam ze te maja sens po pierwsze dzialaja
i to dosc dobrze po drugie sa roslinne wiec nie niszcza tak organizmu jak
chemia

motto dla ciebie:
....nie patrz tylko na tfele jeziora staraj sie zbadac jego glebiny...

To odnosnie ldzikeigo myslenia...

12. Data: 2001-07-17 16:12:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Talib napisał(a):

> Ja po Ginkofarze śpie.

Brałam coś w tym rodzaju...i w pracy normalnie głowa mi leciała na biurko, po
prostu usypiałam...Przez dłuższy czas się zastanawiałam od czego to może
być...Dopiero jak mi się te tabletki skończyly, to zasypianie w pracy ( a nawet
w autobusie) mi przeszło.

Pozdrawiam,
Kaja
--
*Dziel i rządź; siej niezgodę, byś mógł rządzić*

13. Data: 2001-07-17 16:18:17

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Krysiak napisał(a):

> Czlowieku jak mozesz po gnkofarze spac cos ci sie pomylilo przecierz to
> dziala pobudzajaco a nawet stymulujaca(niktorzy twierdza ze to afrodyzjak)

Może dla wysokociśnieniowców, a nie niskociśnieniowców?

Pozdrawiam,
Kaja
--
*Gdy pieniądze mówią, prawda milczy*

14. Data: 2001-07-17 19:16:13

Od: "paff" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "djfranek" <d...@i...pl & djfranek@wp.pl> napisał w
wiadomości news:9ivj2m$sv$1@news.tpi.pl...

> jakie proszki lub mieszanki /czegos/ ulatwiaja, wspomagaja zapamietywanie
?
> po za oczywiscie amfetamina

Jeżeli rzeczywiście chcesz zwiększyć wydajność swojej pamięci - zajdź do
pierwszej lepszej księgarni i zapytaj o ksiązki pana, którego zwią Tony
Buzan.
Daje naprawde duże efekty - zarówno w zapamiętywaniu jak i szybkim czytaniu,
w ogóle dużo ciekawych sposobów na "podkręcenie" mózgu metodami zupełnie
naturalnymi.

Książkę n.t. pamięci mam chyba na HDD więc jak jesteś zainteresowany to wal
na priv, bo grupy nie czytam regularnie.
(ma to chyba ~300 stron)

Paweł

15. Data: 2001-07-18 11:06:53

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Książkę n.t. pamięci mam _chyba_ na HDD
:-))

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

Triploidia (69,xxx) - gdzie i kto??
Odżywianie-zdrowie.
<<Gdzie znajde cos o szkodliwosci metanabolu?
Czy cytrynowy kolor moczu kobiety w ciąży ...
dermatolog- Gdansk