łazienka 2,6m2 - zmieści się prysznic?

1. Data: 2004-04-14 19:58:30

Temat: łazienka 2,6m2 - zmieści się prysznic?
Od: "Slk" <s...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy w prostokątnej łazience (150x180) jest wystarczająco miejsca na WC,
umywalkę i prysznic (okrągły? prostokątny?). chcę urządzić drugą łazienkę w
miejscu przewidzianym na garderobę. czy nie będzie zbyt ciasno?
St

1. Data: 2004-04-14 21:01:21

Temat: Re: łazienka 2,6m2 - zmieści się prysznic?
Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slk <s...@1...pl> napisał(a):

> [...]
> umywalkę i prysznic (okrągły? prostokątny?). chcę urządzić drugą łazienkę w
> miejscu przewidzianym na garderobę. czy nie będzie zbyt ciasno?

Jasne że się zmieści. Tylko zegarek nie bedzie miał gdzie chodzić :-)
Tomek

1. Data: 2004-04-14 21:27:50

Od: "Slk" <s...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne że się zmieści. Tylko zegarek nie bedzie miał gdzie chodzić :-)
> Tomek

można by pójść dalej i stwierdzić że zmieści się narożna wanna ;-)
dzięki za odp, ale czekam na poważne opinie...

1. Data: 2004-04-15 06:25:18

Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slk" <s...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja mam łazienkę w bloku 140 x 160 i mam kibelek, umywalkę (fakt, ze 35 cm,
ale zawsze :)), kabinę 80cm i pralkę o głębokości 35 cm.

Tak, że widzisz, zmieściło się. I jest jeszcze trochę miejsca na środku
łazienki.

A BTW, to 150 x 180 to 2,70 m2

Janusz

1. Data: 2004-04-15 06:26:50

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy w prostokątnej łazience (150x180) jest wystarczająco
> miejsca na WC, umywalkę i prysznic [...]

Gdzie drzwi? Gdzie ewentualne okno? Gdzie woda i kanalizacja (jak będziesz
przerabiał z innego pomieszczenia, to pewnie tam, gdzie będzie trzeba, ale
może są jakieś ograniczenia)?

Pozdrawiam
Hanka (1.1x2.1, umywalka, WC, prysznic, regał ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-04-15 06:59:29

Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slk napisał(a):

> czy w prostokątnej łazience (150x180) jest wystarczająco miejsca na WC,
> umywalkę i prysznic (okrągły? prostokątny?). chcę urządzić drugą łazienkę w
> miejscu przewidzianym na garderobę. czy nie będzie zbyt ciasno?

:) Kiedyś urządziłem łazienkę w pomieszczeniu 2.75 x 1.1. Zmieściły się
w niej WC, pełnowymiarowa pralka, umywalka oraz wanna ( !!! ) 110 cm.
Wszystko zależy od usytuowania drzwi, okna, oraz podejść wod-kan oraz
możliwości ich przesunięcia.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-04-15 09:46:26

Od: "Krzysiek Wilk (wilczki.net)" <k...@w...bledna-domena.net> szukaj wiadomości tego autora

Slk wrote:
> [...]
> umywalkę i prysznic (okrągły? prostokątny?). chcę urządzić drugą łazienkę w
> miejscu przewidzianym na garderobę. czy nie będzie zbyt ciasno?

Mam łazienkę o podobnych wymiarach, 150x190.
Mieści mi się tam wanna 140cm, umywalka ok. 50cm i kompatkowy sedes z
Koła. Pralka automatyczna wylądowała w kuchni :(
Daje się z tego korzystać we 2 osoby, ale szczęśliwi nie jesteśmy.

Krzysiek Wilk, http://www.wilczki.net/
Uwaga: adres e-mail zawiera bledna-domena.

1. Data: 2004-04-15 17:05:06

Od: "Slk" <s...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

uściślę może:
ma być to druga łazienka, w właściwie wc + prysznic. w większej (4m2) będzie
wanna, oczywiście umywalka i pralka.
okien w łazienkach nie będzie.
jak widać z Waszych wypowiedzi miejsca powinno wystarczyć

1. Data: 2004-04-16 13:38:01

Od: "Astm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hanka (1.1x2.1, umywalka, WC, prysznic, regał ;)

Haniu, czy z prysznica się korzysta siedząc na WC?

;))

Miłego weekendu

--
Arek (ASTM)
GG# 1735365

1. Data: 2004-04-16 13:41:05

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Haniu, czy z prysznica się korzysta siedząc na WC?
>
> ;))

Gdyby sie bardzo uprzeć... ;)

Pozdrawiam
Hanka ( tak, zastanawiałam się, czy nie wstawić wodoodpornych drzwi i nie
potraktować całej łazienki jako kabiny prysznicowej - muszli by przecież nie
zaszkodziło :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Re: siatka na okna
prosze o opinię - zabudowa
Re: podkladka chroniaca podloge
Szukam - porady architekta/ studenta architektury
[okna] bracia bertrand - opinie