łazienka bez płytek?

1. Data: 2005-06-28 22:59:30

Temat: łazienka bez płytek?
Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy spotkał sie ktoś z łazienką bez płytek,
ale i bez tapety - choć ta może być o ile jednokolorowa - ?

szukam linków do wizualizacji.

w biurze mam taką wytapetowaną :]
aczkolwiek to tylko wieksze wc a nie lazienka,
stąd też szukam opini o łatwości utrzymania czystości.

na podłodze terakota.

2. Data: 2005-06-29 06:38:49

Temat: Re: łazienka bez płytek?
Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> wrote:
> czy spotkał sie ktoś z łazienką bez płytek,
> ale i bez tapety - choć ta może być o ile jednokolorowa - ?

Au, czy to na pewno dobry pomysł? Tapeta zachlapie się, zgnije, zacznie
odłazić. Samą farbę jeszcze bym przełknął :)

P.

3. Data: 2005-06-29 09:59:46

Od: "the.one" <t...@g...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> w biurze mam taką wytapetowaną :]
> aczkolwiek to tylko wieksze wc a nie lazienka,
> stąd też szukam opini o łatwości utrzymania czystości.

Moj kolega, z powodow czysto finansowych, rozwiazal to w ten sposob: na scianach
waniliowa lamperia (farba olejna) i na tym namalowane niebieskie fugi. Wygladalo
to ladnie i tak sie przyzyczaili do tego rozwiazania, ze jak pojawily sie
pieniadze na polozenie glazury to juz jej nie kladli... Niestety sa tez z tym
problemy - glownie na zlaczeniach wanna-sciana lub umywalka-sciana. Tam latwo
moze sie dostac grzyb.

the.one

4. Data: 2005-06-30 09:44:42

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paszczak wrote:

> Au, czy to na pewno dobry pomysł? Tapeta zachlapie się, zgnije, zacznie
> odłazić. Samą farbę jeszcze bym przełknął :)

Nie zacznie, nie zacznie. Tylko winylową trza kłaść. Ja mam już drugą tapetę
w ciągu 12 lat w łazience, specjalnie nie narzekam, ale dobrze mieć też
dobrą wentylację przy okazji.

Justyna

Farba elewacyjna
Spiecie i spalone kinkiety