Źle gojące się przekłute uszy :(((

1. Data: 2006-01-17 10:40:26

Temat: Źle gojące się przekłute uszy :(((
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Córka poszła pod koniec listopada do gabinetu kosmetycznego
przekłuć uszy. Kosmetyczka użyła pistoletu do przekłuwania uszu.
Na kolczykach jest napis STUDEX ORIGINAL są koloru złotego.
Wczoraj córka przyznała sie, że dziurki jescze się nie zagoiły.
Rzeczywiście dziurki są zaczerwienione, leci z nich krew i ropa.

Mówiła, ze przemywała wodą utlenioną, jak zaleciła kosmetyczka,
a potem, jak nie zagoiły sie w przewidzianym czasie to przemywała
sprytusem salicylowym.

Biedna płacze, bo koleżanka jej powiedziała, ze musi dac dzirkom
zarosnąc i koniec.

Jaka moze być przyczyna niegojenia się dziurek??
Może metal jest niewłaściwy??

Do jakiego lekarza zgłosić się z takim problemem dermatologa, chirurga

Agnes

2. Data: 2006-01-17 11:49:49

Temat: Re: Źle gojące się przekłute uszy :(((
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka moze być przyczyna niegojenia się dziurek??
> Może metal jest niewłaœciwy??

spróbowac zmienic kolczyki na takie ze srebra lub złota , z tym ze nie na
sztyfty tylko z takim zapięciem gdzie da sie poruszac w uchu kolczkiem plus
przecieranie ucha i kolczyka czymś deynfekującym - nie napisłas ile to ju trwa
u mnie jak przekuwałam jakos kolo tygodnia sie goiło ale to było z 16 lat temu
wiec moge nie pamietac - z tego co wiem najlepiej jest jesli kolczyk jst z
jakiegos metalu szlachetnego a nie taki zwykły itd

Pozdr.
Aska

3. Data: 2006-01-17 14:23:49

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiec moge nie pamietac - z tego co wiem najlepiej jest jesli kolczyk jst
> jakiegos metalu szlachetnego a nie taki zwykły itd

Pisałam, ze córka przekuła uszy pod koniec listopada, więc trwa to
już prawie 2 miesiące. Kolczyki są specjalne do przekłuwania pistoletem
więc teoretycznie powinny być z odpowiedniego przy gojeniu się metalu.
Kupimy kolczyki ze srebra lub złota i zobaczymy co będzie sie dzialo.

Dziekuje
Agnes

4. Data: 2006-01-17 14:29:46

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jan 2006 15:23:49 +0100, Agnes wrote:

> [...]
> więc teoretycznie powinny być z odpowiedniego przy gojeniu się metalu.
> Kupimy kolczyki ze srebra lub złota i zobaczymy co będzie sie dzialo.

ja sobie pomoglam kupujac kolczyki w ksztalcie koleczek ktorymi sobie
krecilam w uchu (srebrnymi) i Tricostam antyseptycznym czy antybiotycznym
smarowalam kolczyk i ucho i przekrecalam kolczyk tak zeby sie wsmarowalo w
srodek.

--
Boska

5. Data: 2006-01-17 16:51:40

Temat: Re: ?le gojšce się przekłute uszy :(((
Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):

> Jaka moze być przyczyna niegojenia się dziurek??
> Może metal jest niewła?ciwy??

kupić srebrne kolczyki, kółeczka, nie za grube, żeby można je było
"przsuwać" w dziurce.

aha. srebro, srebru nierówne - czasami dodają innych paskudnych metali :|

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

6. Data: 2006-01-17 18:36:15

Temat: Re: ?le gojące się przekłute uszy :(((
Od: "zenek" <z...@w...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jaka moze być przyczyna niegojenia się dziurek??
> Może metal jest niewłaściwy??
>
> Do jakiego lekarza zgłosić się z takim problemem dermatologa, chirurga

Głupota ludzka jest jak kosmos -bez granic. A w języku jej się zagoiła
dziurka na kolczyk?? Widziałaś oczywiście certyfikat kosmetyczki?
Proponuję zrobienie testów na HBV, HCV i HIV.

Pozdrawiam
zenek

7. Data: 2006-01-17 20:41:50

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może metal jest niewłaściwy??
>
> Do jakiego lekarza zgłosić się z takim problemem dermatologa, chirurga

Moja siostra miała podobny problem (uszy przekuwane igłą przez koleżankę,
kolczyki srebrne). Wystarczyła zmiana kolczyków na złote i nie ze sztyftem
tylko kółeczka. Spirytus odradzam, bo wysusza skórę.
Jeśli nie zaczną się goić to niestety lepiej zrezygnować.

--
Jeśli jest bardzo źle
zawsze może być

c...@w...pl

Czy do laryngologa potrzebne jest skierowanie?
przeziebienie u ciężarnej...
implanty stomatologiczne
Zielona herbata
Chiropraktyka - s.pam z psm?