leczenie blizny, jak?

1. Data: 2007-11-24 17:20:15

Temat: leczenie blizny, jak?
Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić, żeby blizna zrobiła się bledsza? Smarowana 4 m-ce dermatixem, nie
jest źle, ale po 8 m-cach nadal różowo - czerwona, a w niskiej temperaturze
sinoczerwona :( Czym to jeszcze można potraktować? Maści w aptekach są, ale co
zadziała? W necie były reklamy o laserowym leczeniu blizn, ciekawe z jakim
skutkiem, orientujecie się?

pozdrawiam,
sure

2. Data: 2007-11-24 18:09:13

Temat: Re: leczenie blizny, jak?
Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sure pisze:
> [...]
> zadziała? W necie były reklamy o laserowym leczeniu blizn, ciekawe z jakim

Zależy jaka blizna i gdzie umiejscowiona-kup cepan koszt 11zł w aptece
bez recepty na blizne po wyrostku mojej byłej dziewczyny pomogła jest
prawie biała i ledwo widoczna
LL

3. Data: 2007-11-24 19:40:54

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy jaka blizna i gdzie umiejscowiona-kup cepan koszt 11zł w aptece
> bez recepty na blizne po wyrostku mojej byłej dziewczyny pomogła jest
> prawie biała i ledwo widoczna
> LL

To przynajmniej tanio ;) A po jakim czasie to pomaga?

s.

4. Data: 2007-11-25 00:35:03

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Nov 2007 18:20:15 +0100, jakże pięknego
"sure" <s...@p...onet.pl> wystukał co zawarte poniżej:

[...]

Zakryj ją tatuażem i będzie po wszystkim. ;) Ja tak robie i jest pięknie. ;)
Jestem coraz to bardziej kolorowy.

--
Home: admin.idns.pl
Linux registered user: 408584

5. Data: 2007-11-25 09:11:17

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakim
> : skutkiem, orientujecie się?
>
> Zakryj ją tatuażem i będzie po wszystkim. ;) Ja tak robie i jest

Hm, ciekawe podejście. Ale niestety nie lubię tatuaży...

s.

6. Data: 2007-11-25 10:19:48

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sure" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale co
> zadziała? W necie były reklamy o laserowym leczeniu blizn, ciekawe z jakim

Rany smarowane siarczanem magnezu ( gorzka sól ) goją się bez blizn. Powinno
pomóc też na bliznę.

Świat wie o tym od stuleci: "In 1618 a farmer at Epsom in England attempted
to give his cows water, but
they refused to drink it to due its sour/bitter taste. However the farmer
noticed that the water seemed to heal scratches and rashes. The fame of
Epsom salts then began to spread."

W Polsce tylko weterynarze: "Jeśli tylko spostrzeżesz ranę, wytnij
nożyczkami włosy wokół jej brzegów, aż do samej skóry. Przemyj dokładnie to
miejsce silnym, ciepłym roztworem siarczanu magnezu"

S*

7. Data: 2007-11-25 22:36:23

Od: "agnuk" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy jaka blizna i gdzie umiejscowiona-kup cepan koszt 11zł w aptece

no niestety cepan juz teraz ok 18 zł
teraz lepsze są silikonowe
ale drogie
ostatnio oceanic wypuscil żel silikonowy na blizny - jest dobry koszt ok 16

--
Aga

8. Data: 2007-11-26 11:40:40

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 11:19, "Szczepan Białek" wrote:
> [...]
> nożyczkami włosy wokół jej brzegów, aż do samej skóry. Przemyj dokładnie to
> miejsce silnym, ciepłym roztworem siarczanu magnezu"

No popatrz! Tyle razy byłam rżnięta... tfu... krojona, a nikt mi tego
nie zdradził!
Ha! Człowiek uczy się aż do śmierci!
Myślę, że w ramach rewanżu za tę tajemnicę chirurgów, mogę się
podzielić tajemnicą internistów:
- Każda choroba z czasem przechodzi sama;-)

--
Pozdrawiam :)
JM

9. Data: 2007-11-26 12:52:58

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myślę, że w ramach rewanżu za tę tajemnicę chirurgów, mogę się
> podzielić tajemnicą internistów:
> - Każda choroba z czasem przechodzi sama;-)

Hm, to może jeszcze okaże się, że stąd właśnie pochodzi określenie "i goi się,
jak na psie". Btw, mój pies sobie jeszcze ranę ładnie wylizuje, nawet szwy
sobie sam usuwa (jeśli mu na to pozwolić)...

s.

10. Data: 2007-11-26 15:11:57

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka"
>Myślę, że w ramach rewanżu za tę tajemnicę chirurgów, mogę się
>podzielić tajemnicą internistów:
- Każda choroba z czasem przechodzi sama;-)

Przejdzie jeżeli uda się utrzymać w tajemnicy. Jeżeli rodzina zmusi do
skorzystania z pomocy lekarskiej to może być różnie.
Aby uniknąć noża wymyśliłem MgSO4. Wynik marzenie.Potem sprawdziłem czy
jestem pierwszy. Okazało się że John Schneider opatentował to ponad 15 lat
temu.
S*

pytanie odnosnie radiologow ... korekta rezonansu
Czy istnieja ludzie symetrycznie odwrotni?
MagicView 300 - jak to uruchomić?
MI5 Persecution: Faxes Sent to Parliament2 (2515)
Nowotwory a temperatura ciała??????