leczenie kanałowe

1. Data: 2009-06-29 08:16:17

Temat: leczenie kanałowe
Od: "iwona" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pewnie nie ma na tej grupie stomatologów, ale zaryzykuję:
może ktoś się orientuje ile tygodni można nosić lekarstwo w czasie leczenia
kanałowego zęba.
Na razie nic mi się nie dzieje, ale mija już 4 tydzień, a dentystka 2 tyg,
temu odwołała mi wizytę umówioną jeszcze 2 tyg. wcześniej.
Zrobiła to z powodów osobistych (b. zły stan zdrowia jej męża i Jego
leczenie szpitalne uniemożliwiają Jej przyjmowanie pacjentów).
Byłyśmy umówione, że odezwie się jak tylko będzie mogła znów przyjmować.
Niestety nie dzwoni...
Trochę mi niezręcznie do Niej dzwonić, a i znalezienie dentysty
periodentologa z II stopniem specjalizacji - bo taki przy mojej parodontozie
na codzień jest potrzebny - też mi się nie uśmiecha...
Z drugiej strony wiem, że taka sytuacja nie może trwać w nieskończoność... i
stąd moje pytanie j.w.

2. Data: 2009-06-30 12:59:30

Temat: Re: leczenie kanałowe
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwona <i...@f...onet.pl> napisał(a):

(...)
> stąd moje pytanie j.w.

do leczenia kanalowego nie potrzeba periodotologa.

i.

3. Data: 2009-07-01 07:16:30

Od: "iwona" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do leczenia kanalowego nie potrzeba periodotologa.

No ale do paradontozy już tak!
Nosząc 4 tyg. opatrunek w kanale zaczęłam się zastanawiać czy to bezpiecznie
a mój dylemat polegał na tym, że:
1) nie chciałam mojej dentystce zawracać głowy; (nawiasem mówiąc Jej mąż
zmarł) jestem z nią na dziś umówiona
2) mogło się okazać, że z powodów osobistych dentystka już wogóle nie będzie
przyjmować, a mnie jest potrzebna taka nie tylko do wyleczenia jednego zęba
tylko do częstego kontrolowania i leczenia paradontozy...

pozdrawiam

I.

4. Data: 2009-07-03 12:55:00

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwona <i...@f...onet.pl> napisał(a):

> No ale do paradontozy już tak!

ale Ty masz zab do leczenia kanalowego.

> [...]
zęba
> tylko do częstego kontrolowania i leczenia paradontozy...

zwykle periodontolodzy nie zajmuja sie leczeniami kanalowymi, a endodoci.
Proste zabiegi na przyzebiu, czy w kanale zaba ogolny dentsyta robi- nie
trzeba spacjalisty.

i.

"mała padaczka" -mikloniczna
Połknięty kawałek plastikowego widelca