Re: lekarz - psychiatra

1. Data: 2003-06-03 08:42:39

Temat: Re: lekarz - psychiatra
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 03 Jun 2003 from pl.regionalne.poznan
message-id= news:27481-1054595356@as1-228.poznan.dialup.inetia.p
l :

> Ty jako wyksztalcony psychiatra, powinienes zdawac sobie sprawe

Wyjasniam. Jestem wyksztalconym lekarzem, ale bez specjalizacji. Pracowalem
jedynie przez rok w szpitalu psychiatrycznym w Koscianie i zajmowalem sie
terapią pacjentow psychiatrycznych, psychoterapia i terapia rodzinna.

Po roku odszedlem z tamtad, glownie z powodu tamtejszej korupcji i braku
szans na rozwoj zawodowy. Wybralem 'byc', niz 'miec'. Nie chcialem dac sie
upodlic do reszty przez panujace tam relacje i warunki.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

2. Data: 2003-06-03 13:53:19

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> terapią pacjentow psychiatrycznych, psychoterapia i terapia rodzinna.
>
> Po roku odszedlem z tamtad, glownie z powodu tamtejszej korupcji > Albert

O Wielki I Nieomylny,

racz jeszcze raz oswiecic mnie, bladzacego...
Jak to mozliwe, ze powziawszy te doglebna wiedze o korupcji w szpitalu nie
zawiadomiles, o Nieodgadniony, organow scigania?
Czy, Proroku Niezrozumialego, nie naszla Cie watpliwosc, iz w ten sposob
popelniasz przestepstwo? Zatajenie wiadomosci o przestepstwie jest
przestepstwem... Rozwaz wiec, o Nieprzewidywalny, naprawienie bledu teraz...

Po drugie, wyjasnij, Skarbnico Wszelakich Cnot, kto lekarzowi po studiach,
swiezynce i kotowi, zezwolil na prowadzenie psychoterapii i terapii rodziny,
ktore to zajecia wymagaja wiele lat studiow, madrosci wreszcie, inteligencji,
odpowiedzialnosci, no i zdrowia psychicznego?
Zdradz nazwisko tego kretyna, a wszystko bedzie jasne...

Twoj oddany sluga

TL

nie choruję
Irydolog we Wrocławiu ???
Samokontrola glikemii
czy jest możliwość?
Bromergon i Luteina - interakcje z innymi lakami!