Re: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz

Data: 2006-09-12 13:44:32
Temat: Re: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz
Od: "VigoX" <v...@o...pl>

Użytkownik "Pacjent" <p...@c...nie.lekarze> napisał w wiadomości
news:edrsom$88q$1@nemesis.news.tpi.pl...
| lekarz = wykształcony złodziej (w Polsce-NA PEWNO!)
| Takie jest moje zdanie i NIC i NIGDY już
| w moim życiu tego nie zmieni. Po spędzeniu
| (łącznie) kilu miesięcy w szpitalach i u lekarzy.
| Zasada jest jedna - jak nie posmarujesz, to nie
| pojedziesz. Jak jesteś biedny, to cierp i zdychaj!

Dlatego jestem za zniesieniem przymusowych zusów srusów.
Wprowadzic prywatne kasy chorych. Jak ktos nie chce to niech sie nie
ubezpiecza.
Wtedy łapówki zamienia sie na opłaty wg cennika. I bedzie grac. I lekarz
zadowolony bedzie bo godziwie zarobi. I pacjent tez bo zadowolony lekarz
lepiej sie nim zajmie (teoretycznie). I pieniadze wplacane beda mnożone a
nie marnotrawione w czarnej dziurze budzetu polskiej panstwowej sluzby
zdrowia.

Tylko panstwo nie bedzie zdowolone bo mu znaczny podatek odpadnie. I z czego
wykarmi rzesze durnych urzedników?

Vx