lekarze chcą kasy

11. Data: 2005-12-02 13:27:24

Temat: Re: lekarze chcą kasy
Od: "gburek" <z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> szukaj wiadomości tego autora

jestes w bledzie
niedawno czytalem iz dyrektor szpitala w Opolu szuka chetnych do pracy
wlasnie na Ukrainie i Bialorusi
niestety nikt nie chce przyjechac

co do pensji
lekarze zarabiaja z reguly okolo 2000 zl brutto + biora roznie platnie
(najczesciej marnie) dyzury
to po prostu smieszne pieniadze
pielegniarki zarabiaja nieco ponad polowe tej sumy

mam kuzyna ktory jes lekarzem w Niemczech, wyjechal tam jakies 7-8 lat
wstecz
zarabia na chwile obecna 20000 EUR miesiecznie i nie musi brac dyzurow aby
zwiazac koniec z koncem
ma czas na rodzine, na rekreacje i spokojny wypoczynek
lekarze wyjezdzaja bo rz ze chca wreszcie zyc godnie a dwa ze chca wreszcie
miec swobode i nie bac sie ze zlecone pacjentowi badanie NFZ zada zwrotu
kosztow z jego wlasnej kieszeni
ponadto kultura i zaplecze pracy lekarza na zachodzie a w Polsce to przepasc

temat kapowek przemilcze bo wydaje mi sie iz lapownikami jest jednak
zdecydowana mniejszosc lekarzy i to tych ktorzy czuja sie juz "wyjadaczami"
w temacie medycyny badz siedza na wysokim stolku np. ordynatorskim badz
profesorskim i czuja sie panami zycia i smierci

--
Dominik

12. Data: 2005-12-02 14:09:56

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gburek napisał(a):
> zarabia na chwile obecna 20000 EUR miesiecznie

ROTFL!!! :)) I pewnie ma służbowego mercedesa S600? :) Brat wciska Ci
kit i tyle.

--
best regards,
scream (at)w.pl

13. Data: 2005-12-02 14:32:00

Od: "gburek" <z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> szukaj wiadomości tego autora

heh
nie musi miec sluzbowego bo ma 2 wlasne :)
do tego samochodzik dla zony ktora czasem wybiera sie na zakupy oraz dla
dwojki dzieci bo musza dojezdzac do szkoly :)
jest radiologiem :)

co do ROTFL Twego to popatrz na marne oferty pracy dla lekarzy oglaszane
przez rozmaitej masci firmy posredniczace w wyjezdzie polskich lekarzy za
granice - najczesciej do Anglii lub Niemiec
oferty te sa dziesiatki razy lepiej platne niz praca w Polsce a mimo to sa
duzo nizsze niz we wlasnorecznie znalezionej pracy poza granicami kraju -
bez posrednikow

a Polacy ? kupujcie podreczniki typu "Lecz sie sam" bo przy braku zmian
polityki rzadu w stosunku do calego sektoru medycznego (lekarze,
pielegniarki, technicy, laboranci i inni powiazani ze "sluzba" zdrowia)
szykujcie sie na prawdziwe lapownictwo gdy do specjalisty czekac bedzie sie
nie 1-2 miesiace jak obecnie ale po 2-3 lata bo nie bedzie mial kto tych
pacjentow przyjmowac
co to oznacza dla pacjentow - prosta rzecz

--
Dominik

14. Data: 2005-12-02 14:39:48

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

medevacs napisał(a):

> Mega ROTFL z tej dyskusji!
<ciach>

ja sie tu wszystkimi czterema podpisuję :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

15. Data: 2005-12-02 14:51:34

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL!!! :)) I pewnie ma służbowego mercedesa S600? :) Brat wciska Ci
> kit i tyle.
Zależy kto i gdzie pracuje. Kolega wyjeżdża do UK, ma dostać 85 tysięcy
funtów. To chyba zbliżona kwota.
A o zarobkach amerykańskich to już szkoda mówić. Np. dość znany patolog
oszedł z Mayo bo fatalnie płacą (nawet 100 000USD nie wyciągał, na lekarza
w Stanach to rozpaczliwie źle), gdy dostał propozycję do prywatnej firmy,
na wejściu 900k$.
A poza tym proszę zwrócić uwagę co wspomniał Marek B.: w Czechach lekarze
zarabiają w stosunku do średniej kilka razy więcej. A więc nie jest kwestia
ubóstwa państwa, tylko pogardy dla pracy lekarza. W Polsce się liczy siła
mięśni, najlepiej ciskających śruby i płyty chodnikowe.

--
Krzysiek, EBP
Polacy potrafią wykończyć się sami, bez pomocy ościennych mocarstw

16. Data: 2005-12-02 14:52:31

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) napisał(a):
> Zależy kto i gdzie pracuje. Kolega wyjeżdża do UK, ma dostać 85 tysięcy
> funtów. To chyba zbliżona kwota.

Niezbyt. Przyjmując 4 zł za 1 Euro i 6 zł za 1 Funta, to Twój kolega
będzie zarabiał połowę mniej. Ale to jest realna stawka. A 150 tysięcy
euro to nie jest realna stawka. Chyba, że ten gość to wybitny specjalista.

--
best regards,
scream (at)w.pl

17. Data: 2005-12-02 16:11:09

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 02 Dec 2005 11:59:06 +0100, *PROND* <news:dmp9ds$njk$1@news.telbank.pl>
napisał(a):

> niech wyjezdzaja. do nas przyjada za pol ceny pracowac lekarze z
> bialorusi, ktorzy beda szanowali swoja prace i ktorym nie tzreba bedzie
> dawac przy kazdej okazji w lape. na calym swiecie tak sie dzieje,
> dlaczego nie u nas?

Ja nie chcę tu żadnych ruskich!!! Tfu!
Uważam, że lekarz, polski lekarz bardziej zasługuje na dobrą pensję niż
jakiś staruch poseł-osioł. Na pewno taki lekarz ma lepsze wykształcenie (
wykształceni posłowie to raczej rzadkość)i należy mu się godziwe
wynagrodzenie.

--
Kaja

18. Data: 2005-12-02 16:47:48

Od: "gburek" <z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> szukaj wiadomości tego autora

jest radiologiem,
zajmuje sie ustalaniem obszaru i dawek napromieniania pacjentow z
nowotworami promienioczulymi
pracuje duzo ale nieporownanie mniej niz polski lekarz tyra na etacie i
dyzurach lacznie
zapewne spory wplyw na wysokosc zarobkow ma takze to iz od kilku lat ma
obywatelstwo niemieckie
pensja brutto oczywiscie

zarobki w stanach sa duzo wyzsze
jak niedawno wyczytalem neurochirurg swiezo po egzaminach zaczyna rozmowy o
pensji od miliona $
polowe pensji polykaja podatki i ubezpieczenia ale i tak "ciut" zostaje

--
Dominik

19. Data: 2005-12-02 18:12:22

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Dec 2005 17:47:48 +0100, "gburek"
<z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> wrote:

>zapewne spory wplyw na wysokosc zarobkow ma takze to iz od kilku lat ma
>obywatelstwo niemieckie
>pensja brutto oczywiscie

Zapewniam cię , że to nie ma najmniejszego wpływu na wysokość pensji lekarza w
Niemczech . Urząd pracy przeprowadza badanie rynku pracy przed daniem
pozwolenia na pracę lekarzowi spoza UE , a po roku sprawdza czy nie zarobił
przypadkiem mniej niż zarobiłby Niemiec na tym stanowisku , jesli stwierdzą taką
sytuację to pracodawca ma spore kłopoty.

znam to z autopsji - przerabiałem to jeszcze zanim weszliśmy do Unii
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

20. Data: 2005-12-02 20:27:15

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wykształcenie (
> wykształceni posłowie to raczej rzadkość)i należy mu się godziwe

Zwariowałaś chyba. Co Ty dziwucho bredzisz;-)
A tak poważnie - nie sądziłem, że dożyję i przeczytam takiego posta
Marek Li

lekarze chcą kasy
Zerwanie więzozrostu.
Re: Vigantol - zbyt duza dawka...