lekarze chcą kasy

21. Data: 2005-12-02 21:15:00

Temat: Re: lekarze chcą kasy
Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego gornik ma miec zagwarantowana najnizsza pensje i emeryture na
specjalnych warunkach? Ze pracuje pod ziemia? A kto mu kaze? Mogl wszak sie
ksztalcic i pracowac na ziemi :)
No i dlaczego zgadzamy sie aby inne "sluzby panstwowe" mieli zagwarantowane
najnizsze dochody? - Straz, policja, celnicy, wojsko? A zabrania sie tego
lekarzom?
Chociaz mam nadzieje, ze lekarze znow tym razem nie mysla tylko o sobie ale
o calym bialym personelu - pielegniarkach i o pracownikach dzialow
diagnostycznych - diagnostach laboratoryjnych oraz farmaceutach i
radiologach i fizjoterapeutach. My tez (ja diagnosta) studiujemy po 5-6 lat
i wciaz sie doksztalcamy w swoich dziedzinach tak samo jak lekarze.
Dyzkusja o przelewaniu pustego w prozne :)

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

22. Data: 2005-12-02 21:18:52

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam dodac jeszcze prawnikow do tej calej grupy, ktorzy tez maja
sluzyc spoleczentwu a jakos nikt nie kweka jesli musi wydac minimum te 100
zl za jedna blaha porade prawna. Ale wsyzscy kwekaja jak trzeba zaplacic 50
zl za wizyte u specjalisty w gabinecie prywatnym.

23. Data: 2005-12-02 21:28:06

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze ejdno. Szlag mnie trafia, ze nauczyciele postrajkuja popsiocza
zamkna szkoly na kilka dni i dostaja to co chca. Gornicy kilka razy obrzuca
poslow jajami i dostana to co chca i jeszcze beda po dupach (za
przeproszeniem) lizani aby wzieli i moze cos beda chcieli jeszcze. A jak
zaczyna strajkowac bialy personel sluzby zdrowia w sposob spokojny - z
reguly oflagujac szpitale i przyjmujac tylko tyle pacjentow ile jest na dany
dzie wyznaczony limit to wiesza sie na nas psy i miesza z blotem.
A co my jestesmy gorszy gatunek czlowieka? gorszy gatunek Polaka?

Wybaczcie mi swiete oburzenie, ale naprawde mam dosc psioczenia na ta
"niewdzieczna skorumpowana" sluzbe zdrowia. A tak na marginesie -
korumpujecie nas sami. Bo to Wy - pacjenci przychodzicie z "dowodami
wdziecznosci" przed, powtarzam PRZED, zabiegiem, badaniem itp. Daje sobie
poucinac wszystkie czlonki, ze zdecydowana wiekszosc z nas woli serdeczne
"dziekuje" niz przyslowiowy koniak.

24. Data: 2005-12-02 21:35:07

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 2 Dec 2005 21:27:15 +0100, *Marek Li* <news:dmqaoj$fia$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> Zwariowałaś chyba. Co Ty dziwucho bredzisz;-)
> A tak poważnie - nie sądziłem, że dożyję i przeczytam takiego posta

Nie zwariowałam. Jak będę chora, to chcę się leczyć u polskich lekarzy, a
nie ruskich, czy białoruskich.
Niech nasi lekarze mają godne pensje, takie jak nasi posłowie. Jestem za
tym.

Jak Ci się nie podoba, to wyjedź na Białoruś.

--
Kaja

25. Data: 2005-12-02 22:05:52

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wirgo" <k...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze ejdno. Szlag mnie trafia, ze nauczyciele postrajkuja popsiocza
> zamkna szkoly na kilka dni i dostaja to co chca.

Heh, lekarze zarabiają fatalnie, ale jako nauczyciel zapewniam, że przez
ostatnie lata nie strajkowaliśmy, nie "psioczylismy" i nikt nic nam
niestety nie podwyższał. Jak "psioczyliśmy" - efekt był ten sam ;-)
Dziś przyszli do mnie panowie "od kaloryferów". Za pracę w godzinach
15.00-18.30 skasowali 600złotych.
Oddałam sie refleksji, po cholerę studiowałam 5 lat i po cholerę mi były
studia podyplomowe i czemu teraz znów się uczę do jakiegoś egzaminu, skoro
zarabiam tyle przez 2,5 tygodnia?
Niech wreszcie zniosą tę idiotyczną Karte Nauczyciela, która nie daje mi
żadnych przywilejów a jest sola w oku innych grup zawodowych, niech zaczną
nas rozliczać z tego, co naprawde robimy i porządnie płacić...
...a może drodzy lekarze, zajmijcie się instalacją kaloryferów. Można miec
z tego około 800zł dziennie :)

NTG, ale już nie mogę.
Co nie oznacza, ze uważam, ze branie łapówek jest usprawiedliwione.
O.

26. Data: 2005-12-02 22:15:46

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 02 Dec 2005 14:27:24 +0100, gburek
<z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> wrote:

> jestes w bledzie
> niedawno czytalem iz dyrektor szpitala w Opolu szuka chetnych do pracy
> wlasnie na Ukrainie i Bialorusi
> niestety nikt nie chce przyjechac
>
> co do pensji
> lekarze zarabiaja z reguly okolo 2000 zl brutto + biora roznie platnie
> (najczesciej marnie) dyzury
> to po prostu smieszne pieniadze
> pielegniarki zarabiaja nieco ponad polowe tej sumy

Na poczatku napisze ze wiem co to jest 2000zl. Wiem ze w przeliczajac to
na euro to malo. Ale my zyjemy w polsce i tu sie placi zlotowkami.
Skoro dla Ciebie 2000zl to smieszne pieniadze to ty glupi jestes.
Nie jeden by chcial tyle zarabiac. Za granica nie tylko lekarze zarabiaja
wiecej przeliczajac na euro.Np w Holandii kasjerka w supermarkecie zarabia
800euro.
Pozatym pieniadze to nie wszystko. Kazdy to wie nawet intuicyjnie.
To nie jest zawod dla materialistow myslacych tylko o sobie.
To zawod gdzie najwieksza zaplata sa wdzieczni ludzie a nie pierdolone
PeeLeNy. Jezeli ktos studiuje medycyne zeby dobrze zarabiac to niech
lepiej od razu zmieni kierunek studiow.

27. Data: 2005-12-02 22:17:40

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> za
> tym.
>
> Jak Ci się nie podoba, to wyjedź na Białoruś.

Widze, że chyba nie dość jasno napisałem. Sprawę rozjaśni Ci fakt, że
akurat jestem z opisywanej grupy zawodowej, tej, co to ma być ściągana z
Białorusi własnie:-) Nie jesteś chyba perfidna i nie wysyłasz mnie tam
do pracy:-)
Marek Li

28. Data: 2005-12-02 23:12:30

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gburek wrote:

> mam kuzyna ktory jes lekarzem w Niemczech, wyjechal tam jakies 7-8 lat
> wstecz
> zarabia na chwile obecna 20000 EUR miesiecznie i nie musi brac dyzurow aby
> zwiazac koniec z koncem

ROTFL :-)))
Przecietny zarobek lekarza z 10letnim stazem w Niemczech to 70k euro
rocznie (brutto). Jak sobie porownasz do panienki z aldika (800-900 euro
miesiecznie netto), to wszystko staje sie jasne.

Ale pomarzyc sobie mozecie...

D.
--
Monchmoi host olle Zeit da Wöd
Und daun die oa Sekundn de da so föhlt

29. Data: 2005-12-02 23:34:01

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 2 Dec 2005 23:17:40 +0100, *Marek Li* <news:dmqh6o$5g8$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> akurat jestem z opisywanej grupy zawodowej, tej, co to ma być ściągana z
> Białorusi własnie:-) Nie jesteś chyba perfidna i nie wysyłasz mnie tam

Czy Ty na Białorusi pracujesz? Mnie się wydaje, że chyba nie.
Jeśli jesteś lekarzem, to dlaczego napisałeś, że zwariowałam, skoro popieram
(mogę sobie tylko napisać, czy pogadać, bo i tak nic nie zdziałam) większe
zarobki dla lekarzy?

--
Kaja

30. Data: 2005-12-02 23:44:17

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 03 Dec 2005 00:12:30 +0100, *Dunia* <news:dmqkd4$fql$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> rocznie (brutto). Jak sobie porownasz do panienki z aldika (800-900 euro
> miesiecznie netto), to wszystko staje sie jasne.

Mój brat cioteczny, (mieszkał u nas jak byłam mała, bo tu studiował)- trochę
popracował jako lekarz zakładowy i wyjechał (to było za czasów komuny) na
placówkę do Ghany (leczyć biednych). Nie chciał wracać do Polski, a o czasie
nie wrócił i się już bał konsekwencji jakie by tu musiał ponieść. Pojeździł
trochę po świecie i osiedlił się w Australii. Ściągnął do siebie brata
inżyniera i swoją dziewczynę. Teraz by chciał tu wrócić, ale pisał, że już
jest taki stary, że nie ma sił na powrót, tym bardziej, że rodzice mu już
dawno temu poumierali.

--
Kaja

lekarze chcą kasy