lekarze chcą kasy

61. Data: 2005-12-04 02:00:45

Temat: Re: lekarze chcą kasy
Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murek" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
news:b5381$439227c3$d4ba9139$12420@news.chello.pl...

> zapewne nikt mu nie broni, ale czy obiecujesz, że nie będziesz marudził,
> że na 'państwową' wizytę u laryngologa musisz czkać np. 18 miesięcy???

A czy Ty sadzisz, ze jesli wszyscy laryngolodzy wyniosa się do prywatnych
przychodni, to znajdzie się tylu pacjentów gotowych im płacic takie stawki,
że im te 15 tys. miesięcznie wyjdzie ?
No i jeszcze spotka ich tam nieznana teraz przykrość,- kasa fiskalna z
wiadomymi następstwami..:-(.

PS. W nedze lekarzy zdecydowanie nie wierzę, (nawet nie dlatego, ze mam ich
wystarczającą ilość w rodzinie;-), ale poniewaz uważam, ze olbrzymia
większość ich to sa rozsądni ludzie.
A jako tacy nie pchaliby się tak zawzięcie na medycynę, gdyby potem mieli
przymierac głodem;-)

62. Data: 2005-12-04 09:44:51

Od: "gburek" <z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> szukaj wiadomości tego autora

| nie słyszałem jeszcze o
| przypadku siłowego wręczenia łapówy lekarzowi...

no to Cie usiadomie ze jest ich wielu
zalezy to w znacznej mierze niestety od stazu pracy (im wiekszy - tym
wieksze sklonnosci do lepkich raczek)
sam juz nie raz musialem wypraszac z gabinetu osoby usilujace mi wreczyc
"prezent"
niewazne czy byly to cytuje: "tylko slodycze" czy alkohol czy gotowka
slowa, iz prezentow nie przymuje i nic od nich (pacjentow) nie chce nie
trafiaja do przekonania i wpychaja na sile
kilku osobom bylem zmuszony zrobic wstyd i wyprosic je wrecz z gabinetu oraz
wyniesc za nimi "prezent"

z wlasnych doswiadczen moge tylko napisac iz przykre jest to iz pacjenci sa
juz "nauczeni" ze przychodzac do lekarza "trzeba dac"
niemozliwym wydaje im sie ze ktos jednak nie bierze
heh - ilez ja juz razy uslyszalem slowa iz "nikt sie o tym nie dowie"...
szlag czlowieka moze trafic - przestepce ze mnie robia

co do pensji - zarabiamy gorzej od chloporobotnikow kopiacych rowy
ponizac sie do lapowkarstwa jednak nie zamierzam
na razie siedze w Polsce i pracuje ale szukam ofert pracy za granica
nie zamierzam przez cale zycie zasuwac na etacie i 8 dyzurach miesiecznie
(250 h miesiecznie)
nie mam ochoty zastanawiac sie czy moge sobie w tym miesiacu kupic buty, czy
nie zabraknie mi na chleb
nie mam ochoty zastanawiac sie czy stac mnie zakup jakiejkowiek literatury
medycznej
mam obowiazek ustawowy sie doksztalcac - nie mam na to pieniedzy

innymi slowy - zyj w Polsce, lecz ludzi z poswieceniem i wg naljepszej
dostepnej wiedzy, zyw sie "powolaniem do pracy", badz gosciem w domu, wlasne
dzieci znaj ze zdjec a spoleczenstwo i "elyta" polityczna i tak traktuje cie
za szmate

ale jeszcze rok - dwa a leczyc bedziecie sie sami
zdrowe pozdrowienia

--
Dominik

63. Data: 2005-12-04 09:52:29

Od: "gburek" <z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Makro" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
| Nie bądź taki wrażliwy i pełny idiotycznych ideałów. Mam gdzieś Twoje
| potępienie. Chce godnie zarabiać, stosownie do swoich kwalifikacji i
pracy.

nie przeginaj
jestes lekarzem ?
jesli tak to wspolczuje Twym pacjentom jesli z leczeniem czekasz az pacjent
bedzie "odpowiednio" cierpial i zaplaci wiecej

jakis czas temu na zajeciach z kardiologii na AM uslyszalem od asystenta iz
pacjenta nie nalezy wyleczyc a jedynie podleczyc
powod prosty - wyleczysz - stracisz pacjenta i zrodlo dochodu
podleczysz - na 100% wroci jak mu sie pogorszy

slyszac te slowa delikatnie piszac poczulem sie nieswojo gdyz padly z ust
osoby ktora na akademii byla juz pewnym autorytetem
no ale jesli rzeczywiscie ma sie takie podejscie do wlasnej prcy to w sumie
nie diziw oburzenie spoleczenstwa...

--
Dominik

64. Data: 2005-12-04 11:25:55

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

PAweł pisze 04-12-2005 03:00:

> [...]
>że im te 15 tys. miesięcznie wyjdzie ?
>No i jeszcze spotka ich tam nieznana teraz przykrość,- kasa fiskalna z

??? Nie ma obowiązku posiadania kas fiskalnych w gabinetach prywatnych.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

65. Data: 2005-12-04 11:33:49

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Guzik pisze 03-12-2005 23:37:

>łoł! no przecież nie musisz przyjąć!a kiedy ludzie mają przychodzić? po
>zabiegu którego nie doczekają jak nie wręczą? nie słyszałem jeszcze o
>przypadku siłowego wręczenia łapówy lekarzowi...

A kto Ci się przyzna, że sam wcisnął pieniądze lekarzowi? I tak będzie
twierdził, że dał, bo musiał. Sam nieraz spotkałem się z wciskaniem
pieniędzy przez pacjentów przy leczeniu na NFZ. Najczęściej u pacjentów
robiących protezy, nie przy umawianiu, a przy wizytach w trakcie
robienia protez - więc nie była to chęć przyspieszenia (bo już byli
leczeni), ot, przekonanie, że "trzeba dać" (dokładnie takie słowa od
nich słyszałem). Kilkakrotnie szarpałem się z pacjentem wciskającym mi
pieniądze do kieszeni, jednego musiałem gonić do poczekalni (bo wcisnął
mi forsę i uciekał).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

66. Data: 2005-12-04 12:47:10

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

> ??? Nie ma obowiązku posiadania kas fiskalnych w gabinetach
> prywatnych.

Ale wkrótce będzie.
--
Marek Li

67. Data: 2005-12-04 13:02:23

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li pisze 04-12-2005 13:47:

>Ale wkrótce będzie.

Słyszę to już od kilku lat, z tego co wiem, w przyszłym roku ich jeszcze
nie będzie. Poza tym mnie to wisi, i tak wpisuję wszystkie przychody.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

68. Data: 2005-12-04 15:15:55

Od: Cosa <mcosa@w_p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Fri, 02 Dec 2005 23:15:46 +0100, Fizzzi
<f...@t...pl> napisał coś takiego:

>Na poczatku napisze ze wiem co to jest 2000zl. Wiem ze w przeliczajac to
>na euro to malo. Ale my zyjemy w polsce i tu sie placi zlotowkami.
>Skoro dla Ciebie 2000zl to smieszne pieniadze to ty glupi jestes.

W stosunku do odpowiedzialności i ilości pracy? Chyba jednak mało. W
stosunku do ceny podnoszenia kwalifikacji - katastrofalnie mało.

--
Cosa
"Pokolenia dziedziczyły pocałunek drogą tradcji ustnej"

69. Data: 2005-12-04 15:22:21

Od: Cosa <mcosa@w_p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Fri, 2 Dec 2005 13:25:34 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> napisał coś takiego:

>Pewnie, że tak uważa. Bo lekarz to takie zwierzę, co żywi się POWOŁANIEM
>i nie musi zarabiać, a jak nie chce pracować to niech wy*.*a.

Dwa dni temu miałem okazję uczestniczyć w rozmowie w pewnym skandynawskim
kraju na temat tego co oni usłyszeli o polskiej opiece zdrowotnej i czy to
prawda.
Padło głupie pytanie - czemu nie zastrajkujecie??? Dla nich nieetyczne
byłoby nie stajkowanie, a praca w takich warunkach a także za taką pensję.

70. Data: 2005-12-04 16:06:06

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

scream wrote:

> I tak muszę tyle czekać, chociaż tak wielu lekarzy ze szpitali nie
> ubyło. Do alergologa wpisali mnie na miesiąc do przodu.
>
> Moja babcia ...

> "Państwowo" kamicę nerkową u mojej matki...

ja piszę tylko o tym, że będzie jeszcze gorzej. rok zamiast miesiąca...

> Mamy wolny rynek, czy nie mamy?

nie mamy... :(

> A godne pieniądze za swoją
> pracę to każdy chce otrzymywać. Problem w tym, że oferowana usługa musi
> być warta tych godnych pieniędzy.

tyle, że praca lekarza nie jest wycaniana godnie, to jest moje zdanie i tyle

pzdr
murek

lekarze chcą kasy
Zerwanie więzozrostu.