lekarze leczą jak szamani

1. Data: 2009-11-20 21:27:55

Temat: lekarze leczą jak szamani
Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak wam się wydaje jakimi lekami dotychczas lekarze leczyli ludzi w
przypadku zakażenia wirusem skoro antybiotyki na wirusy nie działają?
przychodzi pacjent do lekarza i jak lekarz ma rozpoznać czy wirus czy
bakterie?
jak akurat trafi że wirus to co ma podac skoro antybiotyk nie działa?
lekarz to ściemniacz i poza tym że przez recepty może dawać lub ograniczać
dostep do leków wydawanych na receptę niczego nie potrafi on wykryć u
pacjenta poza domniemanie
toż to nic innego jak szamanizm

2. Data: 2009-11-20 21:50:03

Temat: Re: lekarze leczą jak szamani
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak wam się wydaje jakimi lekami dotychczas lekarze leczyli ludzi w
> przypadku zakażenia wirusem skoro antybiotyki na wirusy nie działają?
Objawowo, zahowawczo, plus tradycja, plus witaminki.
Połowa z tego będzie szkodzić , połowa pomagać.
Antybiotyki też mogą się pszydać, osłonowo,
zapobiegną namnożeniu się baktri w osłabionym wirusem organiźmie,
a baktrie i dobre i złe masz w sobie zawsze, istotna jest ilość.

> ....jak lekarz ma rozpoznać czy wirus czy bakterie?
To dobry medyk potrafi od jedengo żutu okiem.

> lekarz to ściemniacz ...nie potrafi on wykryć ...poza domniemanie
> toż to nic innego jak szamanizm
No i co, ale bez szamana nie ma nawet jaskiniowca.
Ci byli zawsze i czasem pomagali i mieli jakąś wiedzę,
szamańską, ale wiedzę, za to policja, sądy, szkoły
i inne obciążenia budżetu mogą nie istnieć u jaskiniowca.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2009-11-20 23:02:09

Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Stokrotka" napisał:
> To dobry medyk potrafi od jedengo żutu okiem.

taaaa.. te z żułtymi ogonkami to wirusy a te z zielonymi łapkami to
bakterie:O)
lekarze nie są od tego żeby to rozpoznawać a tym bardziej leczyć, oni są od
przepisywania paracetamolu na wszystko i nabijanie tym kieszeni sobie i
koncernom farmaceutycznym!:O)

4. Data: 2009-11-21 10:43:36

Od: "grafik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarz to ściemniacz i poza tym że przez recepty może dawać lub ograniczać
> dostep do leków wydawanych na receptę niczego nie potrafi on wykryć u

Nie rozumiem twojego pytania. żaden lekarz rodzinny nie leczy grypy.
postępowanie jest proste.
Jesli jest wysoka gorączka i pojawiła się nagle to wirus. Jaki tego nie
sposób stwierdzić w tych warunkach.
Lekarz osłuchuje płuca oskrzela sprawdzajac czy tam jest wszystko ok. Jesli
tak to przepisuje witaminę C żeby pacjent nie czuł się nieleczony
Jesli nie jest ok to zapisuje antybiotyk zakładajac, że zadziała jesli
zmiany w płucach są bakteryjne.
Jesli w płucach sa wirusowe to nie zadziała i albo pacjent zwalczy sam albo
trafi do szpitala.
Zawsze tak wygladało leczenie i nic tu się nie zmienia od 50 lat

5. Data: 2009-11-21 12:57:16

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

grafik <b...@i...pl> napisał(a):

> Jesli w płucach sa wirusowe to

to antybiotyk osłabi odporność do tego stopnia, że wirus zabije pacjenta.

6. Data: 2009-11-21 16:47:47

Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> a baktrie i dobre i złe masz w sobie zawsze, istotna jest ilość.

> To dobry medyk potrafi od jedengo żutu okiem.

daj przykład tego żótó okiem co takiego widzi lekaż rze wie czy to wirós czy
bakterje

> No i co, ale bez szamana nie ma nawet jaskiniowca.
> Ci byli zawsze i czasem pomagali i mieli jakąś wiedzę,
> szamańską, ale wiedzę, za to policja, sądy, szkoły
> i inne obciążenia budżetu mogą nie istnieć u jaskiniowca.

gdyby lódzie mieli dostęp nieograniczony do lekóf to i lekaży by nie potżeba

7. Data: 2009-11-21 21:28:32

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> daj przykład tego żótó okiem co takiego widzi lekaż rze wie czy to wirós
> czy
> bakterje
To nie ja wiem, tylko medyk, lecz wyłącznie dobry medyk.
I prosze mnie nie pszedżeźniać.

> gdyby lódzie mieli dostęp nieograniczony do lekóf to i lekaży by nie
> potżeba
Z medykiem taniej,bo sama dopiero za 5 razem trafię we właściwy lek.
Tyle, że: po co mam się leczyć, skoro dopiero 5 medyk trafi we właściwy
lek?

8. Data: 2009-11-21 21:37:57

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to antybiotyk osłabi odporność do tego stopnia, że wirus zabije pacjenta.

Mnie, jak dotąd, zawsze antybiotyk szybko pomaga gdy jest wysoka gorączka i
pojawia się nagle. Powoduje istotne obniżenie gorączki w ciągu 2h.
I zwykle to jest gdy wkoło szwęda się grypa.

Owszem antybiotyk osłabia, ale nie od razu, kilka dni/tygodni potem, gdy
istota jest zwalczona. Fakt, należy się wtedy oszczędzać, inaczej odżywiać
.... i to nawet do kilku miesięcy, ale uważam, że tak jest słusznie, a może
za szybko odstawiam antybiotyk, to by było do mnie podobne, co nie zmienia
faktu, ze antybiotyk jest często niezbędny w leczeniu zakażenia wirusem.

9. Data: 2009-11-26 11:30:12

Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> To nie ja wiem, tylko medyk, lecz wyłącznie dobry medyk.
> I prosze mnie nie pszedżeźniać.

wyłącznie dobry medyk? a po czym rozpoznajesz dobrego medyka? ma coś na
czole napisane?

> Z medykiem taniej,bo sama dopiero za 5 razem trafię we właściwy lek.
> Tyle, że: po co mam się leczyć, skoro dopiero 5 medyk trafi we właściwy
> lek?

no własnie to gdzie ci wyłącznie dobrzy medycy i jak ich rozpoznać

10. Data: 2009-11-26 21:05:03

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.. a po czym rozpoznajesz dobrego medyka? ma coś na
> czole napisane?
Po pierwszej wizycie, jak nie zaszkodzi to już ma plus.

jw.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

chleb z marketu, bułka z biedronki
ciśnieniomierz nadgarstkowy
Pilne - Zovirax tabl. 800 mg